Rakastan provo-aloituksien tekemistä!!!!
Muuten tämä palsta on aivan ala-arvoinen, mutta hauskuutan itseäni esim. tylsissä työvuoroissa keksimällä mitä provosoivimpia aloituksia. Olen todennnut, että provon keksiminen on todellinen taitolaji! Olen tyytväinen, jos saan yli 100 tiukkaa vastausta ja vääntöä ketjuun. Tässä onnistun ainakin kerran viikossa. Parheiten onnistuu todellisesta tuntuvat jutut, joissa av-mammat pakahtuvat kateudesta, vaahtoavat imetyksestä ja julistavat lapsen kotihoidon evankeliumia :) Nyt joulun alla esim. lapsen todistusaloitukset ja joululahja-aiheet herättävät kiivaita tunteita ja ai kun mua naurattaa ne! Kiitos mammat, mitähän sitä seuraavaks keksis?
Kommentit (42)
kuinka paljon sä voisit tienata, jos käyttäisit senkin ajan johonkin tuottavaan?
Ja onnistun melkoisen hyvinkin, paras saavutukseni oli avaus, jossa oli viiden sivun verran kommentteja :D eikä kukaan edes epäillyt provoksi :P
Kirjoitan mä tänne kyllä meheviä tosijuttujakin.
Ja yleensä enemmän niitä epäillään provoiksi, kun noita oikeita keksimiäni provoja?
Nuo keskustelut ovat juuri niitä hauskimpia seurata! Hyvää Joulua sinulle! Jatka samaan malliin, niin jaksan roikkua täällä jatkossakin :):)
Saat ainakin keskustelua aikaiseksi. Mä en keksisi mitään nasevaa provoa, ja toiseksi, oon niin umpirehellinen, ettei mulla ois luontookaan siihen... Säälittävää! :D
Kyllä kunnon provo kuitenkin silloin tällöin on paikallaan, kunhan ei loukkaa ketään. Sitäpaitsi; ei se niin kamalan väärin ole, keskustelijathan sen tason tekee...
se ''tyttäreni tokaisi terkkarille...'' juttukin oli minun käsialaani! ja sain paljon vastauksia!
No se oli kyllä aika mehevä! :D
6
En ikinä osallistu niihin, korkeintaan niitän aloittajalta jalat alta, jos oikein kyllästyttää. Oletko lähihoitaja vai tk:n vuodeosastolla hoitajana?
Olisit taitava, jos saisit asiallisella avauksella 100 viestin ketjun aikaiseksi. Se vaatisi todellisia lahjoja.
Tulisi huono omatunto, jos joku tosissaan pahoittaisi mielensä tai tulisi huonolle päälle... *punastelee naiiviuttaan*
Mutta mä tykkään tarinaketjuista ja hassuista ketjuista, jotka on tehty hulluista laulunnimistä tai jellykrokotiileista jne :-D
kun aikoinani kysyin olenko huono äiti kun vien 1-vuotiaan päiväkotiin. Taisin silloin esittäytyä lääkärinä tai juristina. Siihen tuli monta tulista sivua ketjua, joka oli esillä varmaan viikon. Sit on kans ihana vastailla muitten ketjuun mahdollisimman provoilevia vastauksia... Monet naurut olen täältä kyllä saanut, ihanaa!
Itsellä jotain 1400! Olen siitä aika ylpeä.
Ja muistutettakoon, että itse en hauku täällä toisia vaan kiihdytän muut osapuolet raivoon toisiaan vastaan.
Pari lausetta ja kansa on hiilenä. Ablodit siitä! :D
"Vittuako mä oon tänne tullut sulle strippaa"... :'D
Pari lausetta ja kansa on hiilenä. Ablodit siitä! :D "Vittuako mä oon tänne tullut sulle strippaa"... :'D
En ikinä osallistu niihin, korkeintaan niitän aloittajalta jalat alta, jos oikein kyllästyttää. Oletko lähihoitaja vai tk:n vuodeosastolla hoitajana?
Olisit taitava, jos saisit asiallisella avauksella 100 viestin ketjun aikaiseksi. Se vaatisi todellisia lahjoja.
Olen kirjoittanut tänne avauksen (tosijuttu, ei provo), jota kehuttiin hyväksi keskusteluksi ja "kerrankin jotain fiksua tällä palstalla" ja viestejä tuli 104 (kävin äsken tarkistamassa)
Provoilu ei siis poissulje mitään :D
t. 4
Yht´ aikaa voi sivulla olla useampia laittamiani aloituksia. Suurin osa jollain tavalla totta.
Väritän niitä ja kirjoitan siihen tyyliin että varmasti älähdätte ;)
väännä niitä esimerkiksi ihmisten mielenterveyden tai muuten heikompien kustannuksella. Silloin siitä tulee täydellisen ala-arvoista ihmisyyttä ja typeryyttä, jolle ei ole mitään puolustusta.
Muuten ihan jees!
Tosin ne hukkuvat juuri tämän vähä-älyisen vääntämisen sekaan.
AP voisi siis aivan hyvin todeta, että "tämä palsta on ala-arvoinen, ja se on esimerkiksi minun ansiotani." :D
Olepa ylpeä siitä.
jos aikaa jää tuollaiseen näpertelyyn? Joillakin on onneksi vähän haastavampi työ...
Luuletko muuten, että kaikki kiivaat vastaukset ovat tosissaan kirjoitettuja? ;)
paras juttu tänä vuonna oli se kun joku Ap tilitti epäsiististä karvanoppadatsunia ajavasta peppuvako ex-miehestään, joka noutaa pojan pihalta ja Ap:tä nolottaa se. Muistaako joku ketjun?
se ''tyttäreni tokaisi terkkarille...'' juttukin oli minun käsialaani! ja sain paljon vastauksia!