Prismassa nähtyä:
Keski-ikäinen nainen oli ostanut kärryllisen joululahjoja (tottakai, olihan asiakasomistajapäivät). Takaseinällä on joululahjapapereita yleiseen käyttöön, ostettujen lahjojen itsepaketointiin. No rouva siinä sitten alkoi käärimään paperia mukaansa. Hän kääri ja kääri, varmaan ainakin 15m (kun tavallisessa n 2e maksavassa rullassa on 1,5-2m). En toki mittanauhan kanssa mitannut, mutta useamman minuutin kääri. Sitten vaihtoi laatua ja alkoi kääriä toista paperia...
Eihän se minulta pois ole, enkä nyt varsinaisen närkästynyt asiasta ole, mutta hieman ihmeissäni kumminkin. Meinasinkin sanoa, että otahan se koko lahjanarurullakin mukaasi. Mielestäni nuo pisteet on tarkoitettu lähinnä paikanpäällä paketointiin, muutamiin lahjoihin. Ei koko joulun lahja-arsenaalille. Ja siis lähinnä huvittuneina seurattiin miehen kanssa (odoteltiin siinä vieressä että lapset sai yhden jutun tehtyä) ja mieskin kyllä naureskeli asialle jälkeenpäin.
Kommentit (28)
Nopeammin varmaan kävi noin kuin että jono takana olisi odotanut että rouva paketoi kaikki siinä.
Nopeammin varmaan kävi noin kuin että jono takana olisi odotanut että rouva paketoi kaikki siinä.
Se rouva kun taisi hamstrata paperia muuhunkin kuin Prismasta sinä päivänä ostettujen lahjojen paketointiin.
mutta noita on. Mikähän siinä on, että jotkut kuvittelevat olevansa jotenkin erityistapauksia tietyissä tilanteissa.
Esim. olin juuri yhdessä asuntonäytössä ja paikalle tuli noin 65-vuotias pariskunta. Kysyivät välittäjältä että eihän heidän tarvitse ottaa kenkiä pois kun eivät ole märät. Eipä välittäjä kehdannut vastaankaan sanoa, mutta näin kyllä ettei olisi halunnut heitä kengät jaloissa sisälle.
Nauratti hieman tuollainen että kuvitellaan että säännöt koskevat kaikkia, muttei sentään MEITÄ.
ei teitystikään päin naamaa. Jotain tapoja meilläkin... Mutta että samaan kiinnitettiin huomiota. Ja hauskinta tässä on, että ei tod olla mitään nipoja, mutta kun se vain kääri ja kääri ja kääri ja kääri niin väkisinkin alkoi hieman hymyilyttää (saahan sitä kaupassa sentääs hymyillä ;)
Arvasin että tulee vastalauseita ja tää onkin eka kerta kun tänne tällaisesta "turhasta asiasta" kirjoitan. Onhan se hyvä että riittää sitten ens joulun lahjoihinkin varmasti! =D
mutta noita on. Mikähän siinä on, että jotkut kuvittelevat olevansa jotenkin erityistapauksia tietyissä tilanteissa. Esim. olin juuri yhdessä asuntonäytössä ja paikalle tuli noin 65-vuotias pariskunta. Kysyivät välittäjältä että eihän heidän tarvitse ottaa kenkiä pois kun eivät ole märät. Eipä välittäjä kehdannut vastaankaan sanoa, mutta näin kyllä ettei olisi halunnut heitä kengät jaloissa sisälle. Nauratti hieman tuollainen että kuvitellaan että säännöt koskevat kaikkia, muttei sentään MEITÄ.
Outoa, joku köyhä välitysfirma siis.
mutta noita on. Mikähän siinä on, että jotkut kuvittelevat olevansa jotenkin erityistapauksia tietyissä tilanteissa. Esim. olin juuri yhdessä asuntonäytössä ja paikalle tuli noin 65-vuotias pariskunta. Kysyivät välittäjältä että eihän heidän tarvitse ottaa kenkiä pois kun eivät ole märät. Eipä välittäjä kehdannut vastaankaan sanoa, mutta näin kyllä ettei olisi halunnut heitä kengät jaloissa sisälle. Nauratti hieman tuollainen että kuvitellaan että säännöt koskevat kaikkia, muttei sentään MEITÄ.
Olen käynyt muutamissa asuntonäytöissä Tampereella viimeisen 5 vuoden sisällä eikä niissä ole yhdessäkään ollut sellaisia muovipusseja jaloille, joita olen esim. tv:ssä nähnyt. Ehkä pääkaupunkiseudulla käyttävät?
Kun paljon kerralla ostaa
Mutta ne paperit ei ikinä käy meidän jouluteema värimaailmaan.
olis varmaan ollut vielä hauskempaa jos tämä rouva olisi paketonut paikanpäällä kaikki 10-20 pakettia ;D
Minä paketoin viime viikonloppuna 4 pakettia kodin ykkösessä, ja ainakin 5 ihmistä yritti kiilata pöydälle aina kun olin pakettia johonkin suuntaan kääntämässä.
Yksi yritti viedä paperin, jota olin juuri alkanut käärimään yhden paketin ympärille o_0
Olen käynyt muutamissa asuntonäytöissä Tampereella viimeisen 5 vuoden sisällä eikä niissä ole yhdessäkään ollut sellaisia muovipusseja jaloille, joita olen esim. tv:ssä nähnyt. Ehkä pääkaupunkiseudulla käyttävät?
Ihan maalla ollaan ja aina on ollut pussit.
pakkaisi niissä tavaratalojen paketointipisteissä. Vaikka ne naiset osaavatkin tehdä sinänsä nättejä paketteja, mutta ne paperit on aivan karseita, punasia, sinisiä ja vihreitä ja ties mitä pukkeja ja tonttuja ja tähtiä yms ällöä. Mieluummin ostan jotain vähän tyylikkäämpää kuin markettien tusinapaperia.
ainakin ollut jo vuosikausia ne siniset muovipussitöppöset asuntonäytöissä.
Siinä ei ollut yhtään jonoa, kukaan muu ei himoinnut niitä papereita... Eli en olisi naureskellut varmaankaan, jos hän olisi siinä värkkäillyt ja paketoinut ostamiaan lahjojaan. Ja tiedän senkin, että paketointiin ne on tarkoitettu ja ilmaisia, mutta olisitte nyt herranjumala nähneet sen rullan koon. Ja sitten kun vielä siirtyi siihen toiseen paperiin! Mutta hei, en mä tästä hernettä nokkaani vetänyt kuten joku kirjoitti. Huvituin. Sekin on vissiin nykyään kiellettyä.
oli huvittuneessa tilassa - sinun tärkein vahvistuksesi juttusi mukaan tällä kahmija-naisen toheloinnille on miehesi, muutenhan koko huvittuneisuudella ei ole arvoa, jos vain sinä hymyilet, ymmärrätkös, armas ap.
Josta molemmat tulee hyvälle tuulelle... Olenkin ymmärtänyt, että ap:laisten miehet ovatkin melkoisia juntteja vailla sosiaalista älyä. Onneksi mieheni on poikkeus ja kaiken lisäksi hänellä on hyvä huumorintaju.
Anteeksi nyt vain, mutta en ymmärtänyt vieläkään miksi mieheni huvittuneisuus teki tästä huvittavaa?
Nyt sitten hintojen korotuksissa saadaan kaikki me maksaa tuon naisen törkeä käytös. Tuollaiset ahneet naiset, varmaan jo lähemmäs keski-ikää oli?, joutaisivat kaikki vapaaehtoistöihin, luomaan lunta jalkakäytäviltä ja lappu rintaan" otin liikaa joulupaperia"
aapeen mollaamista taas!!
huonoa käytöstähän se tuolta eukolta oli!
Harmi sinänsä kun meillä on papereissa omat logot ja pakettien olisi tarkoitus lähteä meiltä aina samanlaisina, niin sitten jos as väsää jonkun ihan oman meidän papruun ja lahjansaaja ihmettelee että tällaisiako paketteja nykyään myymälöistä saakin :) No, eipä ole kukaan valittanut kai... Mielelläni paketoin pakettiin mukaan jostain muualtakin ostettua, jos as niin pyytää, mutten yksistään muualta ostettua koskaan.