Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi imettää? Saahan se vauva ravinnon pullostakin.

Vierailija
04.12.2010 |

Ennemin äiti tekee uraa ja isoa palkkaa kuin jää hoitamaan lastaan ja antamaan tissiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ravinnon pullostakin, ja jopa sillain että itseltä voi lypsää omaa maitoa toisinaan pulloon. Se on ihan ok mielestäni.

Mutta sitten taas, miksi haluta perheenlisäystä, jos ei halua kuitenkaan antaa perheelle aikaa, vaan tekee mieluummin uraa? 2000- luvulla on jo oikeasti varaa valita, ei voi siihenkään vedota, että yhteiskunta sanelee, että lapsia on pakko tehdä.

Vierailija
2/7 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt molempia lapsiani yli 2-vuotiaiksi ja urani on vahvassa nousukiidossa.

t. KTM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin valmisteet. Ja kaikki ei pysty pumppaamaan maitoa tisseistä vaan on pakko imettää, jos haluaa sitä parempaa maitoa antaa.

Vierailija
4/7 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin valmisteet. Ja kaikki ei pysty pumppaamaan maitoa tisseistä vaan on pakko imettää, jos haluaa sitä parempaa maitoa antaa.

Vai parempaa ja parempaa. Kenties ehkä parempaa mut ei niistä pullolla syötetyistä lapsista sen huonompia tule kuin tissimaito lapsistakaan. Meillä on meijän äiti syöttäny kaikki sisarukset pullomaidolla ja tän pahempia ei ole tullu. Itse syötän pullomaidolla ja napero on terve ku mikäki, nukkuu yöt hyvin. Paino on noussu sopivasti ja kaikki ookoo. Tuttuavani syöttävät muutamat tissimaitoa ja niillä on ollu jo flussaa sun muuta pienokaisissa.

Vierailija
5/7 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai parempaa ja parempaa. Kenties ehkä parempaa mut ei niistä pullolla syötetyistä lapsista sen huonompia tule kuin tissimaito lapsistakaan. Meillä on meijän äiti syöttäny kaikki sisarukset pullomaidolla ja tän pahempia ei ole tullu. Itse syötän pullomaidolla ja napero on terve ku mikäki, nukkuu yöt hyvin. Paino on noussu sopivasti ja kaikki ookoo. Tuttuavani syöttävät muutamat tissimaitoa ja niillä on ollu jo flussaa sun muuta pienokaisissa.

Vierailija
6/7 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää syödä kasviksia? Pysyyhän sitä hengissä hampurilaisillakin...?

Vierailija
7/7 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta. Mulla on ylempi korkeakoulututkinto, mielenkiintoinen työ ja hyvä palkka.

Tutkimusten mukaan korkeakoulutetut imettävät pidempään kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän