Hei kaikki sisustajat, kommenttia seuraavaan, kiitos!
Mitä mieltä seuraavanlaisista keittiön pintamateriaaleista:
- lattia isoa harmaata mattalaattaa, n. 30x30 cm
- kaikki ovet valkoiset
- tasot tummaa puuta
- välitilojen laatat vielä auki, ehkä valkoiset...
Kommentit (7)
että hyvin voimakkaasti tätä päivää.
Jaksaako sitä sitten seuraavat 10-15 vuotta? Mun mielestä aika hillitty, ei mikään ultramoderni ja esim. kattauksella ja verhoilla ym. muunneltavissa.
Millaiset kaakelit teillä on välitilassa?
AP
..eli lienee tosiaan sellaista sisustustyyliä, jonka myöhemmin tunnistaa: tämä keittiö on tehty varmaan 2010..
Miten teillä on keittiön laatan ja muun asunnon lattiamateriaali rajattu, ja mitä muu asunto on (tummaa, vaaleeta, kokonaan laattaaa...)? Miten sopivat yhteen, nämä lattiamatsut siis, jos näkymä molempiin lattioihin?
Sopisko tummanharmaan kanssa keskivaalea tammi?
ap
..eli lienee tosiaan sellaista sisustustyyliä, jonka myöhemmin tunnistaa: tämä keittiö on tehty varmaan 2010..
kyllä mä jotain persoonaa haluisin tulevaan kotiin...Kokoan kokonaisuutta itse selailemalla netistä ja lehdistä, en siis suoraan mistään ole poiminut tuollaista keittiötä. Näköjään mun sisustustyyli ja -maku noudattaa trendejä ;-)
ap
tammilankkulaminaatti, joka on rajattu sellaisella vinorajauksella. Rajakohdassa on tammenvärinen lista. Hyvin sopii yhteen. Tummanharmaassa laatassa näkyy murut, mutta yksi ystävä taas kirosi vaaleaa laattaa, jonka saumat tummuvat ja vaativat hurjasti työtä. Siinä mielessä harmaa laatta on vaivaton. Toiselta puolen laatta on sama kuin eteisessä.
Mekin haluttiin ajatonta, vaikka toki ymmärrän, että tästä näkyy vuosi 2010. On harmaa varmaan ajattomampi kuin mintunvihreä keittiönovi...
- harmaata mattalaattaa lattiat
- valkoiset mattaovet
- tammitasot
- välitilan laatat vaaleaa harmaata
Hyvältä näyttää! Voin siis suositella. :-)