Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v tyttöni on kuumeessa ja puhuu unissaan omituisia ov

Vierailija
03.12.2010 |

Meni äsken hänen huoneeseen kun kuulin sieltä huutoa älä älä älä älä älä!!! Meni huoneeseen ja näin tytön silmien olevan kiinni mutta huuto jatkui hetken, sitten tyttö hiljeni hetkeksi mutta alkoi kohta taas huutamaan älä älä älä työnnä kullia peppuun älä ai ai ai ai mua koskee ai ai ai ai ai ota se pois työnnä se pimppiin aaah oooih tää tuntuu ihanalta aaah aah oih oih oih... Sitten tyttö potkaisi peiton pois ja työnsi käden housuihinsa, silloin lähdin pois ja tulin tänne edelleenkin kuuluu voihkintaaa. Onko tuollainen normaalia 10v iässä tai edes yleensäkkään? Ja nyt pelkään että tyttö on tehnyt jotain tuollaista jonkun kanssa ehkä joutunut hyväksikäytetyksi, vaikuttaako teistä siltä???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ovat lähinnä hämähäkkejä ja sammakoita. Toisaalta tuossa iässä alkaa seksuaalisuus herätä ja on voitu kuulla/lukea/puhua ties ja vaikka mitä. Jokatapauksessa minusta olisi syytä, sitten kun lapsi on terve tietenkin, jutella oikein kunnolla ja ainakin alkuun ihan yleisellä tasolla. Meillä tyttö oli juuri 10v ikäinen kun ostin sille kirjan jossa kerrottiin nuoreksi kasvamiesta, tulevasta murkkuiästä, kuuakutisista, poikien kehityksestä, seksistä jne. Tyttö luki sen aika innokkaasti. Luin kirjan itsekkin ja sitten ollaan juteltu ylipäätään pojista ja siitä mihin täytyy osata sanoa ei ja mikä on sopiva ikä tehdä mitäkin ja miten kieltäytyä ja mitä ominaisuuksia pitää olla, ennenkuin edes aloittaa sukupuolielämän jne.

Mä kysyisin jossainvaiheessa suoraan, että onko kukaan koskenut häntä intiimisti? Ketoisin myös tarkkaan minälainen koskettelu on sopimatonta, myös aikuiselta taholta.

Voi siis olla että ei ole aihetta huoleen, mutta en jättäisi asiaa kuitekaan ehkä asteelle vaan etenisin kuten aikaisemmin sanoin.

Niin, kerrottakoon nuy tässä sitten että olen itse pedofilin uhri.

Vierailija
2/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä se tässä olet sairas, ap

Vierailija
4/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä provo

Vierailija
5/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kicksit, kun aloitustasi luetaan. Mutta oikeesti: mene hoitoon tai kasva aikuiseksi. Tai oikeastaan: sinä 15 vuotias poika, joka tämän kirjoitit, suljepa tietsikka ja mene huoneeseesi räpläämään itseäsi. Kyllä se siitä...

Vierailija
6/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kicksit, kun aloitustasi luetaan. Mutta oikeesti: mene hoitoon tai kasva aikuiseksi. Tai oikeastaan: sinä 15 vuotias poika, joka tämän kirjoitit, suljepa tietsikka ja mene huoneeseesi räpläämään itseäsi. Kyllä se siitä...

Vierailija
7/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiattomasta viestistä ylläpitoon.

Vierailija
8/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittanut, miten se tehdään!?

Vierailija
9/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittanut, miten se tehdään!?

ilmoita asiaton viesti, lukee joka viestin alapuolella, eli klikkaat siitä ap:n aloitusviestistä kohtaa "ilmoita asiaton viesti"

Vierailija
10/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoita sinä, minä en ole koskaan ilmoittanut, miten se tehdään!?

noin sentti oikealle on ilmoita asiaton viesti -kohta. Paina siitä. Mä ilmoitin jo, ilmoita sinäkin.

Vierailija
11/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö voi olla joutunut raiskauksen kohteeksi

On erittäin tavallista, että raiskatut lapset näkevät villejä seksiunia, joiden aikana he huohottavat ja vaativat jotain pimppiinsä...

Oikeasti, miksi tämä sama pervo saa kuukaudesta toiseen tulla tänne julkaisemaan näitä fantasioitaan? Miksei valvojat poista tätä tai laita banniin? Eihän näitä voi kovin monta pervoa kehitellä, tai sitten olen todella pihalla maailman menosta..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän