Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se seksi vaan sillälailla toimi...

Vierailija
17.03.2014 |

... että molemmilla olisi hyvä mieli.

Nyt kyllä kiukuttaa niin perusteellisesti. Mies aloitti viikonloppuna kolmesti sormettamisen ja nukahti tai ainakin oli jossain puoli tajuttomassa tilassa joka ikinen kerta. Ja asiaan ei liittynyt kertaakaan alkoholi taikka myöhäinen ajankohta. Sitten mies ihmettelee ja käyttäytyy kuin marttyyri kun olen pahalla päällä.

Ei anteeksioyyntöä ei mitään yritystä korjata tapahtunutta. Olisikin edes ensimmäinen kerta mutta ei. Asiasta on kyllä puhuttu useamman kerran ja olen kertonut miten arvottomaksi tunnen itseni, kun hän ei pysty sen vertaa keskittymään, että saisi minut tyydytettyä. Ja jos yritän itse hoitaa itseni, niin siitäkin loukkaannutaan kun kyllähän hänen pitäisi riittää. Siis mitä ihmettä, jos hän ei minua saa laukeamaan niin sitten minun ei tarvitse nauttia ollenkaan?

Mies kyllä sai pelkästään viime viikon aikana parikin suihinottoa ja kerran hoidin homman käsin, silloin kyllä pysyi hyvin hereillä... 

Lapsellista tai ei niin nyt on kyllä homma niin että miehelle ei kyllä heru yhtään mitään, ennenkuin minäkin olen tyydytyksen saanut.

Kiitos ja anteeksi, oli pakko päästä avautumaan edes jollekkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:10"]

... että molemmilla olisi hyvä mieli.

Nyt kyllä kiukuttaa niin perusteellisesti. Mies aloitti viikonloppuna kolmesti sormettamisen ja nukahti tai ainakin oli jossain puoli tajuttomassa tilassa joka ikinen kerta. Ja asiaan ei liittynyt kertaakaan alkoholi taikka myöhäinen ajankohta. Sitten mies ihmettelee ja käyttäytyy kuin marttyyri kun olen pahalla päällä.

Ei anteeksioyyntöä ei mitään yritystä korjata tapahtunutta. Olisikin edes ensimmäinen kerta mutta ei. Asiasta on kyllä puhuttu useamman kerran ja olen kertonut miten arvottomaksi tunnen itseni, kun hän ei pysty sen vertaa keskittymään, että saisi minut tyydytettyä. Ja jos yritän itse hoitaa itseni, niin siitäkin loukkaannutaan kun kyllähän hänen pitäisi riittää. Siis mitä ihmettä, jos hän ei minua saa laukeamaan niin sitten minun ei tarvitse nauttia ollenkaan?

Mies kyllä sai pelkästään viime viikon aikana parikin suihinottoa ja kerran hoidin homman käsin, silloin kyllä pysyi hyvin hereillä... 

Lapsellista tai ei niin nyt on kyllä homma niin että miehelle ei kyllä heru yhtään mitään, ennenkuin minäkin olen tyydytyksen saanut.

Kiitos ja anteeksi, oli pakko päästä avautumaan edes jollekkin.

[/quote]

Anteeksi jos itsekkin avaudun. Meillä on ollut rikas seksielämä, 50/50, jos seksielämä on niin kurjaa, niikuin periaatteeni vastaista onkin niin käy vieraissa. Minä en jaksaisi tuollaista yksipuolisuutta, tai niin kuin sinun puoleltasi tyydytät miehesi etkä saa itse seksissä mitään huomiota. Ei oo oikein, harkitse vaikka eroa, minun on vaikea puuttua muiden seksielämään, annoin kuiteski oman mielipiteeni. M50+.

Vierailija
2/3 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toimi, ei. Mutta mietipäs itse sitä, että sulla ei ois koskaan haluja ollutkaan, mutta miehen saadakses joutuisit aina joskus antaa sen tyrkkiä itseäs sinne. Vaikka inhoaisit koko hommaa. Mutta tarvitsisit kyllä rakkautta.

Hiukka paskamaisempi tilanne. Niin että en osaa oikeastaan olla onneton puolestasi, minusta tuossa ei ole sinun kannaltasi isoakaan ongelmaa. Voit tyydyttää itsesi jos tahdot vaikka mies olisikin eri mieltä. Vähän kurjaa, mut hei, ehkä tilanne menee ohi alle viidessä vuodessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:45"]

No ei toimi, ei. Mutta mietipäs itse sitä, että sulla ei ois koskaan haluja ollutkaan, mutta miehen saadakses joutuisit aina joskus antaa sen tyrkkiä itseäs sinne. Vaikka inhoaisit koko hommaa. Mutta tarvitsisit kyllä rakkautta.

[/quote]

Tavallaan ajattelen, että edellä oleva tilanne olisi jopa helpompi. Jos molemmat tietävät että toinen ei seksistä innostu, on sille selkeä syy miksi seksiä ei harrasteta tai sitä harrastetaan harvoin ja jos kumpikin on ollut rehellinen, niin asia on tiedetty jo kun suhde on aloitettu. Jos asioista ei puhuta, ei voi myöskään valittaa, että joutuu tekemään jotain mistä ei pidä. 

Aloituksen tilanteessa molemmilla on haluja, eivät vain näytä kunnolla kohtaavan.