Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala tilanne! Miten selvitän tämän! (Jouluaaton ohjelma)

Vierailija
03.12.2010 |

Auts.. Tyttö sanoi sit suoraan ettei halua viettää joulua minun miesystäväni perheen kanssa. :/

On muuten tosi hankala tilanne nyt! Lupailin miehelle, että minä ja teini-ikäinen tyttäreni menemme jouluaatoksi mieheni ja hänen myöskin teini-ikäisen tyttärensä luo.

Kun tuosta tytölleni mainitsin, oli ensin vähän vaikeana. Sanoi sitten myöhemmin suoraan, ettei halua viettää joulua ventovireaiden kanssa (ei ole vielä tavannut mieheni perhettä, jouluaatto ois eka kerta)

Saattaisi pitkin hampain suostua vain illaksi, mutta välimatkan takia pitäisi jäädä yöksi, en varmaan saa sitä suostumaan tuohon!

Kerkesin sitten luvata tytölle, että okei, ymmärrän että haluaa olla kotona, MUTTA:

Kun olin soittamassa miehelle, en kerennyt edes sanoa asiasta kun mies rupesi hehkuttamaan miten innoissaan on tyttöni tapaamisesta ja hänenkin tyttärensä odottaa innolla.. :/

En kehdannut sitten sanoa mitään..

Pakkohan tuonne on jouluaattona mennä, mutta miten saan tytön suostumaan? Huutoa ja tappelua on tulossa, sen tiedän, mutta minkäs minä voin..

Tytölle kävisi jos mieheni tyttärineen tulisi meille, mutta ei siinä ole mitään järkeä, koska meillä ei ole tilaa majoittaa kahta ylimääräistä ihmistä.

Miten ihmeessä mä selvitän tän tilanteen? Tiedän, että mun tyttö ei oikein tykkää ajatuksesta, että joutuu jouluksi vieraiden ihmisten pariin.. Olisi mieluummin omien sukulaisten kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE ETTE MENE!

Vierailija
22/27 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille teinillesi, että saat viinaa ja muutaman sätkänkin polttaa, kunhan vaan lähdet mukaan. Tämä tepsii aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluhan on monen monituista päivää. Ehdotan että vietätte jouluaaton kaksistaan teinin kanssa, koska tehän olette perhe. Te ja miesystäväsi lapsineen ette vielä ole perhe ja siksi te tapaatte vasta tapaninpäivänä, tai korkeintaan joulupäivänä. Teinillesi kyse olisi todellakin kyläilystä eikä perhejuhlasta, eikä jouluaatto ole mikään kyläilypäivä.

Aivan kuolleena syntynyt ajatus tavata ensimmäisen kerran juuri jouluaattona, kun olisi 364 vähemmänkin latautunutta päivää valittavana. Vain mies voi esittää jotain noin tunnetyhmää.

Nyt olet tiukkana miesystäväsi suhteen. Jos hän haluaa sinut, on hänen totuttava siihen, ettei hän voi sanella kaikkea suhteessanne. Pysy tyttäresi rinnalla tässä yhdessä asiassa. Yleensä neuvon, että uusperheissä pitää vanhempien noudattaa yhteistä linjaa, mutta tässä kohdin et voi sitä tehdä.

Vierailija
24/27 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisin, että nyt tämä joulu on vähän erilainen, vietetään se näin, ja että sinulle ja miehelle olisi todella tärkeää, että tyttö tulisi mukaan. Olen sitäpaitsi ihan varma että tytöllä olisi kuitenkin ihan mukava joulu, alkumurjotuksista huolimatta.

Vierailija
25/27 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä idea on laittaa teini ja miesystävä tapaamaan ja tutustumaan eka kertaa just jouluaattona?!

Ei mitään järkeä, muitakin ajankohtia on kuin tämä päivä. Menette vaikka sitten tapanina sinne, mutta epäreilua pakottaa juuri jouluna tähän.

Olen itse eroperheestä ja olen viettänyt monenlaisia jouluja monenkirjavilla kokoonpanoilla, mutta en usko että koskaan olisi kummallekaan vanhemmista tullut edes mieleen esitellä uusi kumppani juuri jouluaattona?!

Vierailija
26/27 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mitään yön yli kestävää vierailua.

Vierailija
27/27 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tuntuu kuvittelevan, että teini vain vittuillakseen kiukuttelee ja koittaa määrätä tahtia. Tuskinpa ihan näinkään.

Kyllä mä ymmärrän, että nuorta ahdistaa mennä ihan tuntemattomien luo viettämään joulua. Siitä on yleensä rentous kaukana. Olisi itsellenikin todella epämukava tilanne!

Minusta ap voisi selvittää asian miesystävälleen. Olette aikuisia ihmisiä ja kykenette varmasti ymmärtämään teinitytön ajatusmaailmaa asian suhteen. Sovitte yhdessä vaikka yhteisen uuden vuoden juhlan.

Ja toivottavasti ap viisastuu sen verran, että ensi kerralla neuvottelee ensin kaikkien osapuolten kanssa ennen kuin lupaa kenellekään mitään.