Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun syömisiäni ihmetellään töissä; näettekö te jotain outoa päivän syömisissä?

Vierailija
03.12.2010 |

-aamupalaksi syön lautasellisen puuroa ja päälle puoli purkki raejuustoa

-lounaaksi syön tonnikalaa purkillisen ja loput raejuustosta, joskus mukana salaattia

-välipalaksi syön omenan tai proteiinipatukkaa

-kotona syön lämpimän ruoan

-iltapalaksi munakasta tai rahkaa tai vaikka katkarapusalaatin

Lähes päivittäin syömisiäni ihmetellään ja voivotellaan ja kieltämättä riepoo jo pikkuhiljaa, kun itse en näe mitään ihmeellistä ruoissani.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetat raejuustopurkkeja lämpimässä, mutta edellisen päivän ruuanjämien kuljettelu on ihan vastenmielistä?

Vierailija
42/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt ERITAVALLA kuin muut, sopeudu siihen. Jos taas haluaisit, ettei kukaan kysele, niin rupea syömään se lämmin ruoka päivällä ja tonnikala illalla. Ratkaisun avaimet ovat käsissäsi.

Ai niin, mutta taisitkin vain haluta, että kaikki työpaikallasi ja av:llä vain ihailevat terveellisiä syömisiäsi. Älä tee syömisestäsi numeroa, niin eivät muutkaan tee.

miksi kanssaihmisten ei tarvitse olla fiksuja, vaan voivat päästellä suustaan mitä haluaa? ap syö mielestäni aivan normaalisti ja mä en kyllä työkavereiden vuoksi alkaisi ruokiani muuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetat raejuustopurkkeja lämpimässä, mutta edellisen päivän ruuanjämien kuljettelu on ihan vastenmielistä?

Mä ostan ne työpaikan vierestä, ei huvita 40km kuljetella ruokia mukana... t.ap

Vierailija
44/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

marttyyriainesta.

Jos joku ei huomaa ihmetellä, pidät kyllä huolen, että taatusti ihmetellään.

Suurieleisesti kaivaa eväänsä esiin ja uhmakkaasti vilkaisee muita, että huomaammehan hänellä olevan jotain erikoista (esim. purkki tonnikalaa joka päivä on tosi erikoista).

Jos joku ei huomaa, puhutaan kovaan ääneen , että kotonakin syön raejuustoa puuron kanssa. Jos siihen ei kukaan reagoi, vielä kovemmalla äänellä, että en syö leipaa, enkä pullaa.

No vihdoin joku huomaa kysyä, mitä sitten syöt.

Tämän jälkeen alkaa marttyyrimainen kitinä, että kaikki utelee mun syömisistä. Varmaan ovat kateellisia kun ovat niin läskejä ja mää oon niin laiha.

Tiedätte tällaisia tapauksia jos alatte miettiä tarkemmin.

sitä, että olisin samanlainen. Päinvastoin, meillä se suurieleinen ruokiensa kanssa pelehtijä on pomo, joka syö vain tietynlaista ruokaa ja on allerginen kaikelle ja me saamme ruokailun lomassa ihastella hänen allergiaoireitaan ja raapimisjälkiään. Mun tonnikalat on aika pieni juttu minun mielestäni tuon rinnalla. Ja kun en ole edes mikään laiha, enkä lihava vaan ihan sopivan kokoinen. t.ap

Vierailija
45/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe ap:n ruoissa mitään ongelmaa, meillä työpaikalla samaan tyyliin syö eräs miespuolinen urheilija, annoskoot ovat kyllä isot, mutta raejuustoa ja tonnikalaa sieltäkin löytyy.

Vierailija
46/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kiistaton tosiasia, että purkkitonnikalassa on paljon myrkkyjä (mm. se bisfenoli-A ja elohopea, myös alumiinia jonkin verran), joten etkö todellakaan yhtään välitä mitä suuhusi pistät?

Vierailija
47/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

marttyyriainesta.

Jos joku ei huomaa ihmetellä, pidät kyllä huolen, että taatusti ihmetellään.

Suurieleisesti kaivaa eväänsä esiin ja uhmakkaasti vilkaisee muita, että huomaammehan hänellä olevan jotain erikoista (esim. purkki tonnikalaa joka päivä on tosi erikoista).

Jos joku ei huomaa, puhutaan kovaan ääneen , että kotonakin syön raejuustoa puuron kanssa. Jos siihen ei kukaan reagoi, vielä kovemmalla äänellä, että en syö leipaa, enkä pullaa.

No vihdoin joku huomaa kysyä, mitä sitten syöt.

Tämän jälkeen alkaa marttyyrimainen kitinä, että kaikki utelee mun syömisistä. Varmaan ovat kateellisia kun ovat niin läskejä ja mää oon niin laiha.

Tiedätte tällaisia tapauksia jos alatte miettiä tarkemmin.

sitä, että olisin samanlainen. Päinvastoin, meillä se suurieleinen ruokiensa kanssa pelehtijä on pomo, joka syö vain tietynlaista ruokaa ja on allerginen kaikelle ja me saamme ruokailun lomassa ihastella hänen allergiaoireitaan ja raapimisjälkiään. Mun tonnikalat on aika pieni juttu minun mielestäni tuon rinnalla. Ja kun en ole edes mikään laiha, enkä lihava vaan ihan sopivan kokoinen. t.ap

huolen, että ruokani huomataan? Menen kahvihuoneenseen monesti yksin syömään, niin eiköhän sinne joku aina pamahda kommentoimaan isoon ääneen, että täällä sitä taas raejuustoa syödään!! t.ap

Vierailija
48/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpäs nyt arvostelko ap.ta. Hänhän kaipasi ilmiselvästi tästä sellaista ketjua, että olisi saanut vikistä työkavereiden huonoa ruokavaliota ja inhottavuutta ja me oltaisiin kuorossa haukuttu niitä ja kehuttu, kuinka terveellisesti ap syö ja kuinka huippu tyyppi hän on.

Nyt te menette mokaamaan koko jutun ja ette olekaan samaa mieltä.

Hyi hyi, tytöt. Tsot, tsot.

Vierailija
49/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kiistaton tosiasia, että purkkitonnikalassa on paljon myrkkyjä (mm. se bisfenoli-A ja elohopea, myös alumiinia jonkin verran), joten etkö todellakaan yhtään välitä mitä suuhusi pistät?

Moni vetää röökiä ja kiskoo viinaa kaksin käsin tai syö mäkkärimoskaa päivästä toiseen. Minä syön tonnikalaa, enpä usko sen kuolemaksi koituvan.

Vierailija
50/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala on sama, tosin lisänä marjoja.

Lounaaksi ostan aina lihatiskiltä salaatti aterian johon voin itse valita ainekset. Yleensä salaattia, kurkkua, tomaattia, raejuustoa, kanaa tai lohta ja ananasta tai melonia. Joskus tonnikalaa ja katkarapuja.

Välipalaksi syön aina omenan tai päärynän.

Lämmin ruoka kotona on jotain perus ruokaa mistä lapsetkin pitää ja sitä syön paljon.

Iltapalaa en syö ollenkaan.

Mielestäni ruokavaliosi on ihan hyvä, tosin tonnikalassa on paljon myrkkyjä.

Vierailija
51/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpäs nyt arvostelko ap.ta. Hänhän kaipasi ilmiselvästi tästä sellaista ketjua, että olisi saanut vikistä työkavereiden huonoa ruokavaliota ja inhottavuutta ja me oltaisiin kuorossa haukuttu niitä ja kehuttu, kuinka terveellisesti ap syö ja kuinka huippu tyyppi hän on.

Nyt te menette mokaamaan koko jutun ja ette olekaan samaa mieltä.

Hyi hyi, tytöt. Tsot, tsot.

Kun eipä se mua kauheasti kiinnosta mitä itse kukainenkin syö, enkä omistani numeroa tee, vaikka täällä niin kiivasti yritetäänkin väittää. t.ap

Vierailija
52/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos joku toinen syö epäterveellisesti, on ihan ok tehdä niin itsekin ilman että "se koituu kuolemaksi".

En oikein tajua. Toisaalta itse pidän liikuntaa, terveellistä ruokaa ja muutenkin terveellisiä elämäntapoja ihan tosi tärkeinä. Kaikki eivät tietenkään pidä.

Moni vetää röökiä ja kiskoo viinaa kaksin käsin tai syö mäkkärimoskaa päivästä toiseen. Minä syön tonnikalaa, enpä usko sen kuolemaksi koituvan.

Vierailija
53/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa kotoa mukaan pakastimesta ruokaa.

Se säilyy kyllä kylmänä sen 40 km kunnes sen voi laittaa jääkaappiin.

Vierailija
54/54 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen ruokavalio sulla. Ehkä siksi ihmetellään, kun syöt aina samaa, eihän ne työkaverit näe mitä syöt kotona. Itsekin syön puuron kanssa raejuustoa, lisäksi siinä kiisseliä, mehukeittoa tai marjoja. Lounaana on usein tonnikalaa, mutta teen siitä salaatin, eli mukana on salaattia, tomaattia, kurkkua jne. En usein jaksa väsätä muista aineista salaattia, tonnari on helppo. Sitä saa muuten nykyään myös pusseissa!

Itsekin olen ihmetellyt yhtä kollegaa, joka viimeiset 4 vuotta on syönyt lounaaksi aina saman salaatin. Kai sitten tykkää siitä :D. Ei se väärin ole, se vain hämmästyttää että ei ikinä kaipaa vaihtelua...

Muuten syömisesi kuulostavat ihan hyviltä, terveellisempää kuin eväspatongit.