Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miljonääriäidit-sarja on niin laimea!

Vierailija
12.12.2010 |

Jäykkää ja laimeaa. Ei ole tietenkään pakko katsoa, mutta haluaisin vain tietää, onko täällä joku joka pitää sarjaa kiinnostvana tai hyvänä? Itse katson sillon tällöin juuri sen vuoksi, että kiinnostaa tietää, muuttuuko laimeus joskus joksikin muuksi. Vielä en ole muutosta huomannut, vähän tylsä ja tapahtumaköyhä sarja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun ulkomailla, asunut jo reilun toistakymmentä vuotta. En toki miljonäärinä :) mutta minua huvittaa tuo tyyli, millä nuo mammat puhelee asiantuntijoina vuoden kokemuksella asumisestaan tuolla Espanjassa.

Vihaavat turisteja, tuntevat kaikki paikalliset, ovat seurapiiseissä tunnettuja jne.

On melko utopistitä kuvitella, että joku voisi vuodessa kotiutua jonnekkin tuolla tavalla, vaikka raha haisisikin. Varsinkin jos ei ole edes työelämässä mukana.

Vierailija
2/7 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt laitoin telkkarin kiinni. En kestä niitä, varsinkaan Ninaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä huvittuneena. Satun tuntemaan Marbellan alueen erittäin hyvin, samoin tunnen sieltä paljon ihmisiä, jotka _oikeasti_ liikkuvat siellä "inside" piireissä.. Siksi naureskellen katson noiden tätien touhuja..

Vierailija
4/7 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän fiksumpi kuitenkin jos näistä nyt voi sellaista termiä edes käyttää. Ilman meikkiä kylläkin näyttää ehkä kolmannelta oikealta evolutionary chartissa.

Tulee vähäsen vähemmän "ihanku Suomessa"-tyylistä juttua ja ns. name droppingia. Mielellään kyllä molemmat kertovat missä ovat matkustelleet ja "flamengo" -juhlissa olleet.

Sarja jonka kohokohta on kärähtänyt homo ei ihan huippu voi olla.

Vierailija
5/7 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkyttävän hirveä sarja on! aivan hirveetä sontaa... :/

Vierailija
6/7 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko ne urpoja?

Vierailija
7/7 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin seurassa pari kertaa tullut sivusilmällä vilkuiltua... Aika huvittavaahan se on, tunnen toisinaan suurta myötähäpeää.. Huvittavinta oli kun mies porukassamme vertasi tumman naisen rumia koiria täksi vaaleaksi naiseksi ja täytyy myöntää; samaa näköä löytyy! :D

Ja kumois näistä nyt onkaan se sureva leski?

Ja mun huomioni muuten kiinnitti sarjassa se, että nimi on miljonääriÄIDIT, mutta missä kohdassa ne on äiteillyt? Tuskin montaakaan kertaa, kunhan vain humputtelevat ja soppaavat ja syövän tuntuvan kokoajan? ;)