Mikä juttu toi on, että hoitoainetta pitäisi käyttää vaan herneen kokoinen nokare?
Eikä missään tapauksessa laittaa lähellekään päänahkaa?
Itse ainakin laitan ihan reilun määrän ja ihan juuresta latvaan saakka. Hiukset on tuuheat ja kiiltävät eikä ole mitään takkuja tai päänahan ongelmia koskaan.
Kommentit (14)
Mitä ihmettä selität?
Ei tietenkään juureen, vaan niskasta alaspäin.
Ja hiusten pituuden mukaan reilusti hoitoainetta.
Aika monissa pesuaineissa yllättävän pieni määrä riittää, on se hiuksille, lattioille tai vessanpöntölle tarkoitettua ainetta. Ei se määrä vain se laatu ja vaikutusaika.
Vierailija kirjoitti:
Aika monissa pesuaineissa yllättävän pieni määrä riittää, on se hiuksille, lattioille tai vessanpöntölle tarkoitettua ainetta. Ei se määrä vain se laatu ja vaikutusaika.
Olet kuin eräs sukulaiseni. Et ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoaine ei ole pesuainetta, vaan sen tarkoitus on rasvoittaa hiusten latvat, jotta ne eivät hapsota. Ensin pestään shampoolla rasvat pois hiuksista ja sen jälkeen lisätään hoitoainetta latvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität?
Sitä että mä laitan aina hoitoaineen päänahkaan saakka enkä keksi yhtään syytä miksi lopettaisin toimivan systeemin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität?
Niskasta alaspäin? EI kai sitä selkään hierota?
Eihän herneenkokoinen nokare riitä edes latvoihin. Itse truuttaan ainakin kahden ruokalusikallisen verran hoitoainetta. En laita päänahkaan,mutta tosta korvien tasalta alas päin kaikkialle. Mulla on niin rasvottuva tukka, että pesen sen joka päivä.
Ei dödöäkään tarvitse suihkuttaa kuin palosammuttimesta riittää pieni painallus kainaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität?
Sitä että mä laitan aina hoitoaineen päänahkaan saakka enkä keksi yhtään syytä miksi lopettaisin toimivan systeemin.
Ap
Mulla ainakin hiukset ovat heti pesun jälkeen rasvaiset, jos laitan hoitoainetta tyviin saakka. Eli ihan turha pestä sitten ollenkaan.
Herneen kokoinen nokarehan on hammastahnan ohje.
Joskus ysärillä laman aikaan piti säästää kaikkea, esim hiustenhoitoaineita. Muistan myös tuon jostain pullosta lukeneeni.
Ja missä noin sanotaan?