Jos jokainen lapsesi saa yhtä monta lasta kuin sinä
niin kuinka monelle lapsenlapselle pääset ostamaan tulevaisuudessa joululahjoja?
Kommentit (70)
Tällä hetkellä yhdeksälle, toivotavasti 16
Melko todennäköistä, ettei niin paljo tule lapsukaisia. 2 lapsistani lähestyy jo 30v ja ovat lapsettomia. Vanhimmat lapset olivat isoja kun pienimmät syntyivät ja näkivät konkreettisesti mitä vauva-aika on ja kuinka kalliita lapset ovat. Luultavasti tyytyvät 1-2 lapseen.
hyvinkin voi olla mahdollista.
Ihan mielellänikin muistan kaikkia lastenlapsia ja haluan olla heidän elämässä mukana.
Ei niiden lahjojen tarvi kalliita olla.
mutta jos perheen kaikki lapsenlapset niin 16 lastenlasta olisi lahjottavana :)
mutta vahvasti epäilen, etten näin montaa lastenlasta ehkä tule saamaan...=)
Hui, 49:älle!
=(
enemmän olisin huolissani tuolla aiemmin vilahtaneesta tyypistä, jonka laskupää ei onnistunut keksimään, miten jonkun tulos voisi olla 9
Ellen tee/saa lisää muksuja tulevaisuudessa...
Voi kun saisin edes pari lastenlasta!
36 sitä joutuisi lahjoja ostelemaan..
Nollalle, jos kuolen yhtä nuorena kuin oma äitini.
Omalla mummo ehti nähdä 10 lastenlasta (neljä omaa) ja 12 lastenlastalasta.
Mun vanhemmilla nyt 5 (+2 "puolikasta") lastenlasta. Meitä sisaruksia siis kolme.
Toivotaan että ainakin nuo neljä tulisi. :)
Koska en vietä joulua. =)
Mutta lapsenlapsia olisi 9.
Mutta jos tekevät ne saman ikäisinä kuin minä, olen varmaan jo haudassa. Munkin vanhemmat on molemmat jo kuolleet.
8*8eli64!! no, kyllä se siitä, eikä olla mitään lahkolaisia tai muita..
Ihanaa, jos näin olisikin. Tuossa ne leikkisivät piirileikkia kuusen ympärillä olohuoneessamme... Ah, mikä tunnelma...
25:lle.
Itselläni on neljä lasta ja yksi bonuslapsi, ja kaikkia heitä kohtelen kuin omiani. Bonuslapsen lapsetkin tulevat saamaan minulta samantasoisia lahjoja kuin biologiset lapsenlapsetkin.