Jos jokainen lapsesi saa yhtä monta lasta kuin sinä
niin kuinka monelle lapsenlapselle pääset ostamaan tulevaisuudessa joululahjoja?
Kommentit (70)
Itse pääsisin ostelemaan yhdelle.
en nyt jaksa laskea, mutta montako lasta pitää olla, että lapsenlapsia tällä tavalla siunaantuisi 81 : o
en nyt jaksa laskea, mutta montako lasta pitää olla, että lapsenlapsia tällä tavalla siunaantuisi 81 : o
Eli vastaajalla on 9 lasta.
huh huh, täytynee hakea paremmin eläkettä tuottava duuni ;D
Muistan vauvavaiheelta erään käynnin lääkärissä. lapsen etunimi piti sanoa. Pohdin pitkään, hartaasti ja kovaan ääneen, että kumpikohan se on: isän nimi "Kari" vai minun nimeni "Maija" Me kun olimme miehen kanssa pitäneet naimisiin mentyämme omat nimet...
jaa, enpä usko, vaan mistäs tietää...
Toivon kuitenkin että luku nousisi potenssiin kaksi, mutta se tuskin on terveydellisesti minulle mahdollista. :-/
Toivon kuitenkin että luku nousisi potenssiin kaksi, mutta se tuskin on terveydellisesti minulle mahdollista. :-/
En tietenkään toivo että lapsiluku nousisi potenssiin kaksi, vaan että lapsia tulisi vielä tuplasti, eli lapsenlapsia sen mukaan nelinkertaisesti! :-D
+ omat lapset + veljien lapset + mies + muu suku.
Kyllä niitä lahjoja saa ostella.
"ostavat lahjan" yhdeksälle lapsenlapselle? Minun oppimani laskutaito ei oikein onnistu ratkaisemaan tuota...
Hui.kuudelletoista lapsenlapselle.mutta onneksi näin ei meidän kohdalla tule tapahtumaan
:)
hitautta aivoissa täällä... Tietenkin kolme kertaa kolme on yhdeksän. Kiitos!
"ostavat lahjan" yhdeksälle lapsenlapselle? Minun oppimani laskutaito ei oikein onnistu ratkaisemaan tuota...
jokainen tekee 3 omaa :)
3 lasta ja he tekee jokainen 3 eli 3x3=9!
Tosin, en usko kyllä niin käyvän. Meidän esikoinen on nyt jo 23-vuotias ja ei vielä suunnittelekaan perheenlisäystä. On kyllä ollut saman tytön/naisen kanssa yhdessä jo n. 7v ajan, mutta silti. Koiran saattavat hankkia, lapsen kanssa ei tunnu olevan mitään kiirettä.
Itse sain esikoiseni 18-vuotiaana.