G: Minkävärisen koltun laittaisit, jos saisit kutsun Linnan juhliin?
Kommentit (21)
Hääpukuni oli siitä kankaasta, ihana kuin mikä, yksinkertainen ja tyköistuva. Siitä voisi jollain kikkailuilla saada tuunattua kauniin iltapuvun.
niin ei olis varaa ostaa uutta iltapukua. Siinä tapauksessa käyttäisin vanhaa, eli viininpunaista.
Muutoin väri voisi olla punainen, musta, tummanruskea, pinkki, mustavalkoinen...
Mä laittaisin kanssa pinkin. Jonkun tosi seksikkään ja huomiota herättävän. Paljon pitsiä ja tissivako esiin :) Ei mitään pliisua tusinakamaa. Mitähän pitäis tehdä että mut sinne kutsuttaisiin?
koska olen pulleahko ja musta kuitenkin hoikentaa ja on muutenkin lempivärini
Ja tyyli olisi goth-henkinen kuten esim. Sofi Oksasella ja Tarja Turusella on ollut.
mutta olen kuullut, ettei näyttäisi hyvältä kirkkaissa sähkövaloissa, tiedä häntä sitten.
että on pakko valita se ensimmäinen paras, minkä sattuu löytämään. Siis kun ei tiedä saavansa kutsua. Mulla oli ruskea, oikein nätti:)
En kaarinasuonperäräikeääsinistä, vaan tummansinisen.
Periaatteesa vaatekaapista löytyisi puku ja asusteet. Mutta eipä tullut kutsua.
Extrakivaa on kuitenkin, että siellä on yksi tuttu. Mukava kun jotain seurattavaa ( ;
Mihinkään muuhun väriin en koskaan pukeudu.
Ehkä kuitenkin laittaisin kevennykseksi vaikkapa punaisen hiuskoristeen tms.
hopeisilla yksityiskohdilla. Pitkä, ei silti kaapumainen, seksikäs mutta ei rivo.
Olisin todella tyylikäs - av:n ylpeys :-))
Hollywood-henkisen lookin, väri voisi olla vaikka petrolinsininen tai joku punasävy. Glamour on avainsana (ei Tuksu-glamour kuitenkaan).
Väri ei pue kalvakoita suomalaisia, lisäksi linnan juhlat näyttävät iltapukujuhlien sijaan hautajaisilta. Suomessa ei osata käyttää värejä.
Väri ei pue kalvakoita suomalaisia, lisäksi linnan juhlat näyttävät iltapukujuhlien sijaan hautajaisilta. Suomessa ei osata käyttää värejä.
Kun katsoo Helsingin rautatieasemalla junista töihinsä purkautuvia ihmisiä ja heidän vaatteitaan, massamusta näyttää ahdistavalta. Tekee lisäksi kantajansa aaveen näköiseksi. Suurimman osan suomalaisista.
Pukisin PINKIN koltun :D sellaisen jossa olisi röyhelöä ja kaikkea... hyvän maun mukaisesti toki. Olisin varmasti huomion keskipisteenä. :-)