Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on rauhallisen kaverin kanssa rauhallinen

Vierailija
02.12.2010 |

villin kanssa villi, tottelemattoman kanssa tottelematon, jne.

Siistin kanssa siivoaa leikkien jäljet huolellisesti, mutta huithapelin kanssa jättää kaiken levälleen. Millainenkohan mun lapsi olis jos sillä olis identtinen kaksosensa kaverinaan??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis puutteellinen identiteetti ja olematon minäkäsitys.

Vierailija
2/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan normaalia pikkulapsen touhua. Jopa aikuisenkin käytökseen saattaa seura vaikuttaa, voitte varmaan keksiä itse omasta elämästänne esimerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan normaalia pikkulapsen touhua. Jopa aikuisenkin käytökseen saattaa seura vaikuttaa, voitte varmaan keksiä itse omasta elämästänne esimerkkejä.

minä sanoinkin koska kaverillani on identiteettihäiriö ja hän sanoi pienestä pitäen muuttaneensa itsensä seuran mukaan, mikä olikin minusta nuorempana ärsyttävää.

Vierailija
4/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on nyt 10v. Sikäli on hyvä kaveri, kun on aina just samanlainen kulloisenkin kaverin kanssa, innostuu samoista asioista jne.

ap.

Vierailija
5/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän uskaltaa olla oma itsensä erilaisten persoonien parissa!

Vierailija
6/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvista lapsen itsetuntoa, niin hän uskaltaa olla oma itsensä erilaisten persoonien parissa!

ap.

Vierailija
7/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitten on kotona ilman kavereiden seuraa?

Vierailija
8/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvista lapsen itsetuntoa, niin hän uskaltaa olla oma itsensä erilaisten persoonien parissa!

ap.

Esim. Viettämällä paljon aikaa lapsesi kanssa, ohjaamalla oikeaan, kannustamalla, pelaamalla lautapelejä, ulkoilemalla yhdessä... yksinkertaisesti elämällä tasaista ja turvallista arkea hänen kanssaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan