Tuksu kauppaa lippuja häihinsä! Idea tullut sulhaselta.
Johanna Tukiainen kertoo tanssiryhmänsä Dolls Dancersien verkkosivuilla idean tulleen sulhaselta. 150 euroa maksavan fanilipun hintaan kuuluu pääsy parin häihin sekä tervetuliaisdrinkit Saariselän Tunturihotellissa. Sata euroa kalliimmalla fanilipulla saa myös yhden yön hotellimajoituksen ja ruokailun seisovasta pöydästä.
Häitä on määrä juhlia helmikuun 26. päivä Lapin maisemissa.
Häiden teemaksi Tukiainen on kaavaillut satumaista talven taikaa jääkuningattaren tyyliin.
Pariskunnan piti alunperin mennä naimisiin jo kesällä, mutta tuolloin häät kariutuivat riitoihin. Kihloihin pariskunta meni vappuna.
Lähde: Dolls Dancers -blogi
Kommentit (32)
suunnittelemaan Tuksun hääpuvun!
henkilöä tulin ehdottamaan ;)
Olen aina odottanut, että kohta se vetää peruukin pois ja alta palastuu joku media- tai sosiaalitieteiden tutkija, joka on tehnyt vähän osallistuvaa kenttätutkimusta.
Mutta näin ei kai taida tapahtua, kyseessä on aito tapaus, valitettavasti.
Tuntuu ihan uskomattomalta koko tyyppi ja sen jutut.
Aivan uskomatonta.
Olen miettinyt, että kaikki on ihan armotonta vedätystä... Voiko joku olla tuollainen oikeasti?
Olen aina odottanut, että kohta se vetää peruukin pois ja alta palastuu joku media- tai sosiaalitieteiden tutkija, joka on tehnyt vähän osallistuvaa kenttätutkimusta.
Mutta näin ei kai taida tapahtua, kyseessä on aito tapaus, valitettavasti.
Ihan hirveää, että on ressukka nyt joutunut jonkun lappalaisjuopon uhriksi.
tällä palstalla joku av-mammakin taannoin, että mitä oltais mieltä kun hän on ajatellut laittaa hääkutsujen mukaan pankkisiirron, kun häät tulevat niin kalliiksi.
Niin että vähän kulunut idea jo :D
helmikuussa eikä rahoja palauteta.
Aika paljon.