Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuksu kauppaa lippuja häihinsä! Idea tullut sulhaselta.

Vierailija
02.12.2010 |

Johanna Tukiainen kertoo tanssiryhmänsä Dolls Dancersien verkkosivuilla idean tulleen sulhaselta. 150 euroa maksavan fanilipun hintaan kuuluu pääsy parin häihin sekä tervetuliaisdrinkit Saariselän Tunturihotellissa. Sata euroa kalliimmalla fanilipulla saa myös yhden yön hotellimajoituksen ja ruokailun seisovasta pöydästä.

Häitä on määrä juhlia helmikuun 26. päivä Lapin maisemissa.

Häiden teemaksi Tukiainen on kaavaillut satumaista talven taikaa jääkuningattaren tyyliin.

Pariskunnan piti alunperin mennä naimisiin jo kesällä, mutta tuolloin häät kariutuivat riitoihin. Kihloihin pariskunta meni vappuna.

Lähde: Dolls Dancers -blogi

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka ;-(

Vierailija
2/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ihan ole auennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä kysymys.

Vierailija
4/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävättäreni Iisalmesta keksi idean, että voisin tehdä hääpukukilpailun kaikille muotisuunnittelijoille, jonka kautta myös tuntemattomat suunnittelijat voisivat saada nimeä ja näkyvyyttä.

Näillä näkymin satumaiset talvihäämme pidetään siis 26.2.2011 Suomen Lapissa, vihkiminen jääkirkossa ja häiden vastaanotto Tunturihotellissa Saariselällä. Hääyö olisi tarkoitus viettää Tunturihotellin sviitissä ja seuraava yö Kakslauttanen nimisessä paikassa lasi-igluissa.

Häiden teemana on Winter Wonderland, eli talvinen satumaa, sekä minun olisi tarkoitus näyttää jääprinsessalta tai lumikuningattarelta. Olen suunnitellut, että morsiusneidoikseni tulisivat kauniit, vaaleat pikkusisareni Julia sekä Jasmina ja heillä olisi päällään jäänsiniset morsiuspuvut sekä aitoja kukkia hiuksissaan, ja vaikka kristalleja.

Minulla on valmiiksi hankittuna Barbie tyylinen unelmamekko suurella tyllihelmalla Miamista, mutta sen väri on vaaleanpunainen ja mielestäni se ei sovi talvisiin Winter Wonderland häihin. Sen verran minulla olisi toiveita morsiuspukuani varten, että haluaisin sen olevan valkoinen väriltään, pitkähelmainen, pitkä huntu ja tiara. Tyylini on yleisesti ottaen varmasti hyvin kaikkien tiedossa, että en halua näyttää arkiselta tai valjulta. Näin ollen morsiuspukuni olisi mielellään mahdollisimman suuri ja näyttävä, siinä saisi olla paljon tylliä ja mahdollisimman prinsessamainen ja Barbie tyylinen mekko. Koristeena voi olla mitä vain mielikuvituksen mukaan, esimerkiksi kimaltelevia lumihiutaleita, kristalleja jne.

Tunturihotellin kanssa olemme sopineet upeat, jenkkityyliset valojärjestelyt sekä kukka-asetelmat. Ruokatarjoiluna tulee luonnollisesti olemaan kaikki Lapin herkut, mm. poroa, erilaisia kaloja ja jälkiruuaksi Lapin leipäjuustoa lakkoineen.

Häiden miljöö on erittäin tunnelmallinen Twin Peaks -tyylinen paikka. Saariselällä on myös hienot laskettelumahdollisuudet sekä ihania kylpylähoitoja.

Idea siis on, että muotisuunnittelijat saavat luoda Winter Wonderland tyylisen prinsessamaisen hääpuvun minulle ja paras puvun suunnittelija pääsee veloituksetta häihimme vieraaksi. Minuun voi ottaa suoraan yhteyttä vaikka Facebookissa, jossa taas olen vaikka sivuni on ilkivallan takia kaadettu jo yli 5 kertaa.

Tämän viikon lauantaina FST5 kanavalla tuli ruotsinkielinen TV-haastatteluni, jota en ikävä kyllä päässyt pikkujoulukeikkani takia katsomaan. Se on kuitenkin näkyvissä myös netissä, olisiko Ylen Areenalla.

Pikkujoulukeikkoja riittää nyt erittäin hyvin, mutta otan niitä vieläkin vastaan, tarjoukset siis sähköpostiini tai Facebookiin. Tammikuusta lähtien Johanna Tukiainen -laulukeikan teemana tulee olemaan tulevat häämme, pukeudun keikoille todennäköisesti seksikkääksi morsiameksi valkoiseen minihameeseen, huntuun yms. Niitä keikkoja voi myös jo tilata minulta. Tähän asti keikkamme ovat olleet erittäin suosittuja, esimerkiksi lauantain Järvenpään ravintola Esperancen omistaja oli niin innoissaan, että hän halusi buukata minut samantien toiselle keikalle, joka on 4.2.2011 ja esiinnyn silloin siis pikkutuhmana morsiamena. Toinen buukattu keikka on 15.1 hotelli Foxmanniin Veteliin.

Minusta on hyvä, ettei keikkoja ole ihan koko ajan, sillä jatkuva matkustaminen ja keikkaelämä on rankkaa. Minun ja Arton Lapin matka oli erittäin romanttinen ja ikimuistoinen. Olemme tällä hetkellä Helsingissä ja suunnittelemme joulua ja Uutta Vuotta, mutta eniten aikaa ja energiaa menee nyt tietysti häiden suunnitteluun.

Häihimme liittyvät sponsoritahot voivat myös ottaa yhteyttä minuun suoraan sähköpostitse, tai Facebookissa. Myös Arto on Facebookissa omalla nimellään.

Olen kauan aikaa kaivannut rinnalleni ihmistä, joka tulee yhdessä keikoilleni minua kannustamaan ja joka arvostaa ja ihailee minua hirveästi. Se ei ole mitenkään itsestäänselvää, että mies kestää esimerkiksi julkisuuteni, netissä osakseni saamani loanheiton ja ihmisten julmuuden. Vaikka Arto ei ole miljonääri, hänellä on kova itseluottamus ja hyvä sydän, jota arvostan erittäin paljon. Hän rakastaa sitä, että pukeudun näyttävästi, meikkaan ja olen naisellinen. Tunnen miehiä, jotka haluavat naisensa olevan juuri päinvastainen, eli sitten menee parisuhteessa hyvin kun ollaan mahdollisimman taviksen näköisiä, ilman meikkiä ja vaikka verkkarit jalassa. Amerikkalainen ex-mieheni oli samanlainen, että hän suorastaan palvoi pukeutumistyyliäni, hiuksiani ja sitä, että osasin olla ylpeä naiseudesta ja nauttia ylellisyydestä.

Minusta on ihanaa, että rakkaus on pyyteetöntä, eikä sellaista että siihen liittyy tietynlaisia vaateita. Sellaista olen juuri kuullut edellisissä suhteissani, että "jos muutut niin ja näin, niin rakastan sinua enemmän." Ihmistä pitää rakastaa sellaisena kuin tämä on, tätä yritin ex-amerikkalaiselle miehelle sanoa, että hän ei ymmärtänyt mitä tarkoittaa "unconditional love" vaikka glamouria suhteestamme ei puuttunutkaan.

Turvallisuus on minulle suhteessa ihan elinehto ja siihen liittyy sekä henkinen turvallisuus että taloudellinen turva. Minusta se ei ole liikaa vaadittu.

Ihanaa pikkujoulua kaikille Seiskan lukijoille!

Toivoo,

Johanna Tukiainen ja Arto Länsman

Vierailija
9/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Idea siis on, että muotisuunnittelijat saavat luoda Winter Wonderland tyylisen prinsessamaisen hääpuvun minulle ja paras puvun suunnittelija pääsee veloituksetta häihimme vieraaksi."

Vierailija
10/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mulla olis paljon rahaa, mähän ostasin lipun ihan silkasta mielenkiinnosta! :D On toi sen verran järkkyä touhua, et haluaisin olla ihan vaan paikanpäällä katsomassa niitäkin häitä... :D

Vierailija
11/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Idea siis on, että muotisuunnittelijat saavat luoda Winter Wonderland tyylisen prinsessamaisen hääpuvun minulle ja paras puvun suunnittelija pääsee veloituksetta häihimme vieraaksi."

varmaan SAA ihan palkatta suunnitella ja toetuttaa tämän luomuksen..

Vierailija
12/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan SAA ihan palkatta suunnitella ja toetuttaa tämän luomuksen..

Vierailija
13/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suunnittelija myös ostaa kankaat ja onpelee puvun häihin pääsy palkkana. Kyllä Tuksu on sitten viisas bisnesnainen ja glämöörikin vielä!

Vierailija
14/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ostaa liput niin saakohan rahat takaisin jos häät peruuntuu?

Vierailija
15/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ostaa liput niin saakohan rahat takaisin KUN häät peruuntuu?

Vierailija
16/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu Lapissa:

ARTO ON RAHATON SEKSIPUKKINI!

http://www.seiska.fi/lehti/2010/_a144897/seiskassa+482010/

Vierailija
17/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä tyttökö oli menossa levyttämään????

Vierailija
18/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen keskittyy sen sijaan täysillä häävalmisteluihin.

Kohublondi Johannna Tukiainen kertoo tänään Seiskassa, että hänen raskautensa päättyi keskenmenoon.

Johanna pui asiaa lisää Seiskan blogissaan:

Keskenmenoni ei sinällään harmita minua, koska olen vasta 32-vuotias (pidän itseäni erittäin nuorena) ja minulla on useita vuosia aikaa vielä hankkia perhe ja haaveilemani kolme lasta.

Johannan blogissa muun muassa: Johannalla on tulevien lasten nimet jo mietittynä, hääjärjestelyt täydessä käynnissä ja kunniaehdokkuus, jonka puolesta hän aloittaa pian kampanjoinnin!

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a142904/johanna+tukiainen+keskenmen…

Vierailija
19/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida morsian tuntea Twin Peaksiä.

Mutta toisaalta, ihan loogista ja linjassa, että myy lippuja häihinsä, ollaanhan täälläkin kiinnostuneita hänen tekemisistään. Ei kai hänellä olisi blogia Seiskassa ellei sitä joku lukisi. Potentiaalisia faneja häävieraiksi on siis olemassa.

Mutta on tää kaikki kyllä aika etäällä mun todellisuudesta ....

Vierailija
20/32 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin selkeesti käsikirjoitettu juttu, kun toi sairas läski ei ole raskaana ollutkaan. Yritti vaan selitellä niitä yksiä pullukkakuvia.

Tuksu on ihan oikeesti päästään sairas :-( Joku rapajuoppo lappalainen nyt paistattelee hetkensä julkisuudessa - ihan deeku toikin.