Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samalla tavalla kuin anorektikolla on vääristynyt kuva vartalostaan

Vierailija
01.12.2010 |

myös ylipainoisella on vääristynyt kuva siitä, mikä on normaalia ja mikä ei.

Tämä ilmenee siten, että läskit vaahtoaa palstalla "naiskuvasta" eivätkä kerta kaikkiaan suostu hyväksymään sitä, että hoikkuus olisi enemmän tavoittelemisen arvoinen asia kuin ylipaino.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ongelmia minkään manipuloidun kuvan tai erittäin hoikan mallin nähdessään, koska oma naisvartalokäsitys on kunnossa!

Sitä vastoin olen lähes 100 % varma, että nämä "kuvottavasta naiskuvasta" vaahtoavat ovat itse liikalihavia eivätkä ole vartalonsa kanssa sinut.

Minä painan 162 senttisenä 51 kiloa ja tiedän, että saman verran (jos ei vähemmänkin) painaa reilusti yli 10 cm pidempi ammattimalli. Mutta ei se minun elämääni tai vartalokäsitystä muuta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
22/24 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voi enkä halua reagoida muiden puolesta asioihin, jotka itse koen ihan ongelmattomina. Minusta naisihanne ei ole sellainen, mihin voi pyrkiä syömishäiriöllä. Ylilaiha ei ole kaunis ja minun on se helppo nähdä niistä kuvistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paranna ainoankaan huonoitsetuntoisen painostaan huolissaan olevan teinin minäkuvaa ja käsitystä itsestään naisena.

Ei se nyt yhtään sen parempi ole, että yleinen mielipide ajaa teinit ahdistumaan että törröttääkö heillä luut liikaa eikä ole muotojakaan ja onpa tosi rumaa kun ei ole edes tissejä.

Vierailija
24/24 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ongelmia minkään manipuloidun kuvan tai erittäin hoikan mallin nähdessään, koska oma naisvartalokäsitys on kunnossa!

Sitä vastoin olen lähes 100 % varma, että nämä "kuvottavasta naiskuvasta" vaahtoavat ovat itse liikalihavia eivätkä ole vartalonsa kanssa sinut.

Minä painan 162 senttisenä 51 kiloa ja tiedän, että saman verran (jos ei vähemmänkin) painaa reilusti yli 10 cm pidempi ammattimalli. Mutta ei se minun elämääni tai vartalokäsitystä muuta suuntaan eikä toiseen.

ollenkaan näin, sillä tosi monet laihat ja hoikat pitää itseään hirveinä läskeinä, vaikka kaikkien mielestä ne olisi todella laihoja. Se on se vääristynyt ruumiinkuva. Ja koska kuvamanipuloidut ihmiset voivat olla laihempia kuin mihin he itsekään kykenisivät, niin hoikkakin voi alkaa pitää itseään liian lihavana. Et sitten koskaan ole kuullut normaalipainoisen kaverisi valittavan jostain jenkkakahvasta tai olemattomasta makkarasta tai jonkun häpeävän muka rumaa nenäänsä jne? Ihmiset ei yleensä näe itseään sellaisina kuin oikeasti ovat. Suurin osa anorektikoista on tietääkseni alunperin normaalipainoisia eikä suinkaan mitään läskejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi