Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se on oikeestaan ihan petosta mainostaa jotain luomubroileria,

Vierailija
30.11.2010 |

jos tavais brotskussakaan ei ole hormonia. Saadaan vaan ihmiset ostamaan kallista lihaa, vaikka ei olis tarvetta. Se hormoni on kuitenkin se isoin asia mikä ihmisiä kiinnostaa, ei niinkään saako tipu kirmata vapaana, sillä mikäs sen lopulta todistaa, miten hyvät oltavat sillä on "luomutilalla".

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tavais brotskussakaan ei ole hormonia. Saadaan vaan ihmiset ostamaan kallista lihaa, vaikka ei olis tarvetta. Se hormoni on kuitenkin se isoin asia mikä ihmisiä kiinnostaa, ei niinkään saako tipu kirmata vapaana, sillä mikäs sen lopulta todistaa, miten hyvät oltavat sillä on "luomutilalla".

mua kiinnostaa ainakin juuri se, mitka olosuhteet niilla kanoilla on olleet.

Vierailija
2/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua se niin kovasti kiinnostaa, varmaan vierailet ne kaikki paikat läpi. Ainoo vaan, ettei niihin oteta vierailijoita vastaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lähinnä syökö ne kanat luonnonmukaista ja lajilleen oikeaan ravintoa. Tietty kiinnostaa sekin ettei ne ole kärsineet elämänsä aikana.

Vierailija
4/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomutilamerkkiä ei niin vain saa. Kyllä se on tarkastusta tarkastuksen perään, ennen kuin saat luvat myydä luomua.

Vierailija
5/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin jollain pellolla oikeasti kasvaisi laktoosittomia lehmiä ;)

Vierailija
6/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lähinnä syökö ne kanat luonnonmukaista ja lajilleen oikeaan ravintoa. Tietty kiinnostaa sekin ettei ne ole kärsineet elämänsä aikana.

Vierailija
7/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten broileri voi olla luomua? Sehän on nimenomaan tehotuotettu kananpoikanen...

Vierailija
8/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kuin luomu-muovi tai luomu-ongelmajäte