Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin vahingossa kuohukermaa jauhelihakastikkeeseen

Vierailija
30.11.2010 |

YÖK!! Siinä meni päivän ruoka...

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietkoö mun mielestä sulla on tylsät jutut ja surkeat tekstit - niin että tasoissa ollaan :)

No ei kun ajattelin vain. Mikä muuten oli noin surkean tekstin pointti, jos saan kysyä?

Vierailija
62/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on pilalla ja mikä ei

Jos ei tule syötyä, niin pitäiskö se jääkaappiin survoa ja antaa siellä homehtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VISPIKERMAA eikä kuohukermaa. Sehän on vähän eri makuista eikä sovellu ruuanlaittoon.

Kuohukerma on yleensä eri muotoisessa ja värisessä paketissa kuin ruoka- ja vispikermat. Ja monet sotkee kuohu- ja vispikerman keskenään.

Vierailija
64/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas, siis ap :)

Oliko tää nyt päivän suosituin ketju häh?

Mites muuten teitä vois tänään provosoida? :D

Vierailija
65/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se pilaantunut ruoka pitäisi heittää

jos ei roskiin?

ei todellakaan ollut pilaantuneesta ruuasta, vaan ap:n kokkaustaidoista tai siis -taidottomuudesta. Uusavuttomuus on aika yleinen vaiva nykynuorisolla.

Vierailija
66/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VISPIKERMAA eikä kuohukermaa. Sehän on vähän eri makuista eikä sovellu ruuanlaittoon.

Kuohukerma on yleensä eri muotoisessa ja värisessä paketissa kuin ruoka- ja vispikermat. Ja monet sotkee kuohu- ja vispikerman keskenään.

Eikös vispikerma ja kuohukerma ole sama asia?

Vierailija
67/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ongelma, kysyn vaan?

Mäkin heitin pari viikkoa sitten jauhelihan roskiin ihan vaan siitä syystä että kotona vasta huomasin että se ei ollutkaan naudan paistijauhelihaa vaan nautasikaa, joka oli hämäävästi samanlaisessa paketissa. Ja en vaan voi syödä sian jauhelihaa, se on niin oksettavan makuista. Piste. Minusta tässä ei ole mitään outoa.

Ja te jotka haukutte ap:n maustamistaitoja, niin ei se oksennusrefleksi maustamisella mene ohi, jos kuitenkin tiedät mitä siihen ruokaan tulit laittaneeksi ja et voi sietää sitäa ainesosaa.

Te superkokit varmaan sitten kokkaatte koiranmakkarastakin mausteilla ihanan herkullisen aterian jota voitte sitten syödä, koska eihän ne pahanmakuiset ainesosast mitään haittaa jos maustaa.

Vierailija
68/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se hyvä, etten huijannut niitä makunystyröitäni. Mieheni nimittäin huomasi, että se kuohukerma oli pilaantunutta!

Mutta edelleenkin olen vähän huvittunut koko tästä ketjusta, että miten te jaksatte marmattaa!!

Vierailija
69/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se hyvä, etten huijannut niitä makunystyröitäni. Mieheni nimittäin huomasi, että se kuohukerma oli pilaantunutta! Mutta edelleenkin olen vähän huvittunut koko tästä ketjusta, että miten te jaksatte marmattaa!!

Vierailija
70/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmettelin että miten tuollaisella aloituksella voi olla näin paljon kommentteja...

Olen hieman hämmästynyt että suurin osa olisi syönyt tekemänsä pahan makuisen ruuan... no itse olisin toki ennen roskiin heittoa tarjonnut miehelle ja lapsille mutta jos ei kelleen olisi maistunut niin roskiin olisi mennyt. En syö jos en jostain pidä. Miksi ihmeessä muka pitäisi?

Vierailija
71/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi käänne...

missä vaiheessa mun mies on tonkinut roskiksia ? :D

ap

Vierailija
72/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies-parkaasi, miten avuton vaimo hänellä on.

Vierailija
73/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paranee..Ja mies sitten roskia penkomalla bongasi pilaantuneen kerman. On siinä perhe.

Vierailija
74/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai samanlainen kuin Flora ruoka yms. kermakkeet? Veikkaan myös ettei ollut kuohukermaa vaan jotain jälkiruokiin tarkoitettua vispiä tai vastaavaa. Muutenhan tätä ei voi ymmärtää, sillä oikea kerma on todellakin herkullisinta (mikäli ei ole noilla kasvirasvatököteillä makuaistiaan pilannut).

Vierailija
75/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sinä teit ruoan ja heitit sen sitten roskiin...

Vierailija
76/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
77/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todella pahaa

Vierailija
78/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin sen lopun kuohukerman jääkaappiin, en roskiin.

Missä vaiheessa väitin, että heitin senkin roskikseen?

Jokohan tää juttu alkais olla loppuunkäsitelty :D:D

Vierailija
79/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääntää asiasta kuin asiasta.

Vierailija
80/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paranee..Ja mies sitten roskia penkomalla bongasi pilaantuneen kerman. On siinä perhe.

No nytkö meijän perhekin jo on viallinen? Ei riitä, että olette mut manannut tässä keskustelussa pahimpaan helvettiin...

Mitäköhän väärää meidän kuukauden vanha perheen jäsen on tehnyt? :D

toivoo ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä