Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin vahingossa kuohukermaa jauhelihakastikkeeseen

Vierailija
30.11.2010 |

YÖK!! Siinä meni päivän ruoka...

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt ihan käsittämätöntä, että aikuinen ihminen heittää kunnollista ruokaa roskiin vaan sen takia, että siinä on vähän enemmän rasvaa ja vähemmän lisäaineita. Mun omatuntoni ei kyllä todellakaan olisi antanut myötä, kun nyt jo tuntuu pahalta heittää pilaantuneita ruokia jääkaapista roskiin. Kun niin teen, tunnen olevani todella huono emäntä, kun en osaa optimoida kulutustani.

Kyllä mun mielestä ihan oikeasti tuo kertoo ihmisestä aika paljon.

Siis mä heitin sen ruuan menemään, ksoka S E M A I S T U I P A H A L L E. En sen takia, että siinä olisi jotian lisäaineita tai muuta. Kyllähän niitä on ruokakermassakin, kenties enemmänkin.

Ikävää, että tunnet olevasi huono emäntä. Mä en tunne olevani emäntä, onneksi. Kaipa sitten saan tehdäkin tälläsiä virheitä?;)

ap

Vierailija
42/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä heitin sen ruuan menemään, ksoka S E M A I S T U I P A H A L L E. En sen takia, että siinä olisi jotian lisäaineita tai muuta. Kyllähän niitä on ruokakermassakin, kenties enemmänkin.

Ikävää, että tunnet olevasi huono emäntä. Mä en tunne olevani emäntä, onneksi. Kaipa sitten saan tehdäkin tälläsiä virheitä?;)

ap

Niin, tulihan se selväksi, että se maistui sun mielestä pahalle. Ei se muuta asiaa miksikään. Kyllä mun mielestä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä kestämään tuollainen erehdys makunystyroissään tai osata jotenkin hämätä niitä tekemällä sille ruoalle jotain (siis maustamalla sitä). Olet oikeasti aika tumpelo ja itsekäs. Kyllä mä arvaan, että sinä et tunne olevasi huono emäntä, mutta mun mittapuulla olet sitä. Ei sen puoleen, kiitos vaan kun sallit mun kiillottaa omaa kruunuani omalla mokallasi.

Niin ja huonon emännän lisäksi uskaltaisin väittää, että olet myös huono ruokavieras "Yök, tässä ruoassa on kuohukermaa/oliivia/sieniä/palsternakkaa/meiramia, mä en VOI syödä tätä, sori vaan."

Jessus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin tänään vahingossa ruokaan jasmiiniriisiä, kun piti laittaa basmatiriisiä. Piloillehan se meni ja heitin koko kattilallisen riisiä menemään. Ja eihän sitä lihapataa, jonka kanssa riisiä oli tarkoitus syödä, voinut syödä ilman riisiä, joten heitin sitten senkin menemään.

Onneksi mies tulee kohta hesen kautta töistä.

Vierailija
44/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Niin, tulihan se selväksi, että se maistui sun mielestä pahalle. Ei se muuta asiaa miksikään. Kyllä mun mielestä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä kestämään tuollainen erehdys makunystyroissään tai osata jotenkin hämätä niitä tekemällä sille ruoalle jotain (siis maustamalla sitä). Olet oikeasti aika tumpelo ja itsekäs. Kyllä mä arvaan, että sinä et tunne olevasi huono emäntä, mutta mun mittapuulla olet sitä. Ei sen puoleen, kiitos vaan kun sallit mun kiillottaa omaa kruunuani omalla mokallasi.

Niin ja huonon emännän lisäksi uskaltaisin väittää, että olet myös huono ruokavieras "Yök, tässä ruoassa on kuohukermaa/oliivia/sieniä/palsternakkaa/meiramia, mä en VOI syödä tätä, sori vaan."

Jessus.

Heh, en mä kyllä osaa hämätä mun makunystyröitä ;)

Mun mies muuten tulee kohta kotiin ja lupasi tehdä mulle jotain hyvää ruokaa! NAM! Mieheni onkin ihan huippu kokki :)

Mutta hyvää päivänjatkoa sullle! Toivottavasti tämä 'kruunun kiilloitus' toi jotakin sisältöä sinun katkeraan elämään( katkeraan siksi, että mikään muu adjektiivi ei tullut mieleeni luettuani vuodatuksesi). Se on moro!

Vierailija
45/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa noin tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä kuin ap. Ihan totta ei olisi taipunut mielikuvistus moiseen....noo, sen siitä saa kun on niin homogeeninen tuttavapiiri.

Ehkä kuitenkin mieluummin niin :D

Vierailija
46/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakerma on vedellä lantrattua kuohukermaa. olisit lisännyt vettä, niin efekti olisi ollut just sama.

Vierailija
47/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole kyse siitä mikä susta maistuu pahalle tai mitä teet omasta mielestäsi pilalle menneelle ruualle.

Tuo sun aloitus vaan oli niin käsittämätön :) Luulin, etä provoilet jollekin toiselle ketjulle. Mutta olitkin siis tosissasi, ok, ei siinä mitään. Opinpahan taas tänään, että ihmisillä todellakin on monenlaisia makutottumuksia ja ruuanlaittotapoja :)

Ketju taas antoi päivän naurut. Kiitos kaikille osallistujille.

Vierailija
48/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun piti laittaa ketsuppii

Vähänkös yökin kun lisäaineet puuttu ja muutenki siis hei vauvakin ihmetteli, et mitä mä oikein teen.

Vippasin se äkkii roskiin ja vähänks välii kun hinta oli ehkä kolme eeroo... pahaa oli kuiteski..

hirvee moga, mut onneks en oo mikää huono emäntä hei!

onneks mies osaa käyttää mikroo ni koht saan lämmitettyi eineksii nii ei enää okseta.

Vierailija
49/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on oikein ja mikä väärin.

Olisikohan kuitenkin niin, että muutamat kommentoijat halauvat tahallaan syyllistää muita ihmisiä? Ei tässä voi olla kyse siitä, että joku oikeasti hermostuu näin paljon, jos joku sattuu tekemään virheen.

Vierailija
50/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun piti laittaa ketsuppii

Vähänkös yökin kun lisäaineet puuttu ja muutenki siis hei vauvakin ihmetteli, et mitä mä oikein teen.

Vippasin se äkkii roskiin ja vähänks välii kun hinta oli ehkä kolme eeroo... pahaa oli kuiteski..

hirvee moga, mut onneks en oo mikää huono emäntä hei!

onneks mies osaa käyttää mikroo ni koht saan lämmitettyi eineksii nii ei enää okseta.

Luuletko sä nyt olevasi jotenkin hauska? Et ole.

Vierailija
51/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ruoka jää suolattomaksi?

Kun kastikkeessa on vähän liian vähän / vähän liikaa nestettä?

Kun sämpylätaikina jää liian löysäksi?

Kun kastike on mautonta?

Vierailija
52/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi ihan oikeesti noin. Miks sä tuut täähän ketjuun syyllistää mua?

Luuletko sä nyt olevasi jotenkin hauska? Et ole.

Vierailija
53/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen tuossa ei mennyt muu, kuin tuhlaat hyvät ruuat roskiin. Olisit lisännyt vettä, mausteita ja ketsuppia, niin todellinen herkku olisi ollut kasassa.

Ehkä joillakin on varaa tehdä koe-eriä ruuasta ja heittää pois kun se maku nyt ei oikeen nirppanenää satu miellyttämään. Hyi, mitä väkeä.

Vierailija
54/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kun ajattelin vain. Mikä muuten oli noin surkean tekstin pointti, jos saan kysyä?

Vierailija
55/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maitoproteiiniallergikko. Jos en voisi tuota kastiketta kenelläkään antaa (esim naapurit matkoilla), niin roskiin menisi.

Vierailija
56/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keskustelu herättää ihmisissä niin suuria tunteita?

Vierailija
57/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maitoproteiiniallergikko. Jos en voisi tuota kastiketta kenelläkään antaa (esim naapurit matkoilla), niin roskiin menisi.

Vierailija
58/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei roskiin?

Vierailija
59/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keskustelu herättää ihmisissä niin suuria tunteita?

Vierailija
60/103 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei roskiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi