Laitoin vahingossa kuohukermaa jauhelihakastikkeeseen
Kommentit (103)
No voi herranjumala teitä Kyllä on vakavalla päällä mammat tänään Ootte ollu vissiin liikaa sisällä kun on noin kova pakkanen. Menkäähän ulos, kun äijänne pääsee töistä.
asiasta kertomaan, jos ei saa osaavammat kommentoida?
vaan jotain, sinänsä ihan käypää, litkua. Kuohukerman nimellä myytävä aine on oikeaa kermaa ja sopii kastikkeisiin, keittoihin yms. oikein hyvin. On sitten makukysymys, jos ei pidä mausta. Minusta taas ruokakerman maku tulee ruuasta ikävästi läpi.
On moukkamaista sanoa millekään ruualle "yök".
Kohta menen lisäämään jauhelihakastikkeeseen smetanaa. Sekin on oikeaa kermaa.
kuin aito oikea?
Taidat todella olla aika nuori, kun olet makuaistisi pilannut teollisella korvikkeella..
Se oli pahanmakuista. Vaikka ruokakerma olis kuinka laimennettua, niin jauhelihakastike maistuu ihan toiselta, kun siinä on sitä. Ajatelkaa mitä lystäätte.
:D minä tykkään kuohukermasta, mies ei.. Makuasia siis joten toivottavasti tässä tapauksessa kastike maistuu miehellesi.. Jos se oli hyla-kermaa niin ehkä maistuu imelälle. Laita lisää maustetta.
Siihen kuuluu laittaa tomaattimurskaa tia paseerattua tomaattia! Kermaa - voi ällötys!
Ootte te kyllä niin huvittavaa sakkia. Jos toinen ei tykkää kuohukermasta jauhelihakastikkeessa niin "herranjumala kun oot vajaa ja sulla on outo makuaisti" ja plaa plaa, ja kun nyt tämmönen vahinko on sattunut niin se on sitten satavarppina TEINIÄITI asialla, ykkösellä alkaa ikä! En tiedä onko ap tosissaan, mutta sillä ei väliä, kommentointi on vaan taas niin "asiallista" että.. :D Heti hyökätään päälle kuin yleiset syyttäjät.
heh :)
En ois uskonu, että tästä syntyy niin kova hulabaloo
En ymmärrä, miten toisen makuaisti voi olla jollekin näin kova pala.
ap
Kyllä tosiaan mun mielestä kertoo jotain ihmisen sivistystasosta ensinnäkin se, että joku kuohukerman lisääminen ruokakerman sijaan on sellainen asia, että ruoka pitää heittää roskiin ja toisaalta nuo ap:n vastausten taso samoin antaa jotain viitteitä hänen taustastaan. Vikaan voi arvaaja toki osua ;)
T. se, joka veikkasi, että ap:n ikä alkaa ykkösellä
aikuinen ihminen, kaiketi, heittää hyvän ruuan roskiin.
Ootte te kyllä niin huvittavaa sakkia. Jos toinen ei tykkää kuohukermasta jauhelihakastikkeessa niin "herranjumala kun oot vajaa ja sulla on outo makuaisti" ja plaa plaa, ja kun nyt tämmönen vahinko on sattunut niin se on sitten satavarppina TEINIÄITI asialla, ykkösellä alkaa ikä! En tiedä onko ap tosissaan, mutta sillä ei väliä, kommentointi on vaan taas niin "asiallista" että.. :D Heti hyökätään päälle kuin yleiset syyttäjät.
vaan että kukaan täysjärkinen ihminen ei heitä arvokasta ruokaa pois, jos se ei hänen makuaistilleen passaa! Ruokaan voi tehdä vaikka mitä muutoksia, joilla tuo ap:n kuvittelema "makeus" saadaan pois. Ruoan heittäminen roskiin on todellakin nirppanokkaista ja hävettävää!
siihen soijakastiketta lisäksi, saat hyvän umamin maun ja maistuu kaikille
Tero
*tietää*
Oisko mun pitänyt tuo ruoka syödä hampaat irvessä ja todennäköisesti sitten oksentaa sen syömisen jälkeen?
Mä en oikein ymmärrä tälläistä ruokakulttuuria, että pitää syödä pahaakin ruokaa. Enkä aio lapsellenikaan tälläsiä juttuja opettaa. Ei ruokailusta saa tehdä mitän pakkopullaa, syömishäiriöhän siitä tulee.
Ja tosiaan, kyse oli vaaN tästä kertaluontoisesta vahingosta. Yleensä en heitä ruokaa menemään. Arvoltaanhan tuo satsi taisi olla n. 3 euroa.
Kyllä mä sen ruuan heitin pois, voin sen ihan rehellisesti sanoa. Tässä ei nyt mitenkään oi olla kysymys mistään eettisestä asiasta, vai väittääkö joku niin?
Oisko mun pitänyt tuo ruoka syödä hampaat irvessä ja todennäköisesti sitten oksentaa sen syömisen jälkeen?
Mä en oikein ymmärrä tälläistä ruokakulttuuria, että pitää syödä pahaakin ruokaa. Enkä aio lapsellenikaan tälläsiä juttuja opettaa. Ei ruokailusta saa tehdä mitän pakkopullaa, syömishäiriöhän siitä tulee.
Ja tosiaan, kyse oli vaaN tästä kertaluontoisesta vahingosta. Yleensä en heitä ruokaa menemään. Arvoltaanhan tuo satsi taisi olla n. 3 euroa.
sä oisit saanut sen mukamas-makean maun muutettua sopivilla mausteilla.
Oikeastiko sä oksennat kermasta? Ja haluat opettaa lapsellesi, että oksettavat ruoat vipataan roskiin?
En mä edelleenkään ymmärrä.
sä oisit saanut sen mukamas-makean maun muutettua sopivilla mausteilla.
Oikeastiko sä oksennat kermasta? Ja haluat opettaa lapsellesi, että oksettavat ruoat vipataan roskiin?
En mä edelleenkään ymmärrä.
No en tiedä olisiko se kerma saanut aikaan sen oksennus-reaktion. Miten tää ihmisen anatomia nyt menee?
Oksettvat ruuat(jos niitä vahingossa tekee)vipataan kyllä roskiin. Mihinkäs muuallekaan?
Mihin sä vielä kaipaisit tarkennusta, jos et kerran ymmärrä?
ap
Onhan toi nyt ihan käsittämätöntä, että aikuinen ihminen heittää kunnollista ruokaa roskiin vaan sen takia, että siinä on vähän enemmän rasvaa ja vähemmän lisäaineita. Mun omatuntoni ei kyllä todellakaan olisi antanut myötä, kun nyt jo tuntuu pahalta heittää pilaantuneita ruokia jääkaapista roskiin. Kun niin teen, tunnen olevani todella huono emäntä, kun en osaa optimoida kulutustani.
Kyllä mun mielestä ihan oikeasti tuo kertoo ihmisestä aika paljon.
Kyllä pitää vähän vajaa olla, jos noin käyttäytyy. Veikkaan, että ap:n ikä alkaa ykkösellä.