Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meitä muita viisikymppisiä, jotka ei odota isovanhemmaksi tuloa?

Vierailija
17.04.2026 |

Kukaan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity töihisi äläkä täällä someta.

Vierailija
2/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, kun ei ole niitä lapsiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota.

Vierailija
4/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ajatuskin jostain lastenlapsista on kuin jostain toiselta planeetalta, kun ajatus lapsistakin on niin vieras. Joten en, en odota 😂

Vierailija
5/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella kivaa, mutta lapset tekevät omat valintansa. Ja elämässä voi käydä miten käy.

Vierailija
6/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kohta 61 enkä todellakaan odota lapsenlapsia. Tuen tyttäriäni täysillä, haluavat tai eivät lapsia.  Älykkäillä ihmisillä on maailnassa muutakin tekemistä.

Vierailija
7/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vielä, olisiko mahdollista saada omaa lasta.

Vierailija
8/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää odottaa? Sehän on täysin lasten oma asia. Jos tekevät lapsia se on ihan jees, jos päättävät toisin sekin on ihan jees. Mä en ymmärrä niitä jotka ihan täpinöissään odottavat jotain. Eikö teillä ole muuta elämää? 

Vierailija
9/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää odottaa? Sehän on täysin lasten oma asia. Jos tekevät lapsia se on ihan jees, jos päättävät toisin sekin on ihan jees. Mä en ymmärrä niitä jotka ihan täpinöissään odottavat jotain. Eikö teillä ole muuta elämää? 

Ilmeisesti ei. 

Mieleståni on hyvin häiriintynyttä sekaantua omien lastensa yksityisasioihin. Eivät lapset ole vanhempiaan varten olemassa vaan elääkseen omaa elämäänsä.

Vierailija
10/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole sinun tarpeidesi tyydyttäjiä.

Vierailija
11/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat tehdä omat päätöksensä. Tosin en kauheasti aio hoitaa mahdollisia lapsenlapsia.

Vierailija
12/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 aikuista lasta. En odota mummoksi tuloa. He tietävät sen. Mulla on oma elämä ja heillä oma. 

Vierailija
13/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsi joka ei aijo lisääntyä, luojan kiitos.

Vierailija
14/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei. 

Mieleståni on hyvin häiriintynyttä sekaantua omien lastensa yksityisasioihin. Eivät lapset ole vanhempiaan varten olemassa vaan elääkseen omaa elämäänsä.

Ja sitten kuitenkin vingutaan lastenhoitoapua.

Vierailija
15/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat tehdä omat päätöksensä. Tosin en kauheasti aio hoitaa mahdollisia lapsenlapsia.

Jos lapsenlapsia tulisi, auttaisin kyllä parhaani mukaan. Itse sain pärjätä yksin. Ei ollut mitään apuja. Ihme, että järjissäni edes selvisin. En haluisi, että omat lapset joutuisivat niin koville. Mitenkään erityisesti en kaipaa hoivattavia. Tietty kiintiö täyttyi ja läikkyi ylikin omien lasten kanssa. Palkinto on se, että välimme ovat erittäin hyvät. 

Vierailija
16/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ajatuskin jostain lastenlapsista on kuin jostain toiselta planeetalta, kun ajatus lapsistakin on niin vieras. Joten en, en odota 😂

Sinulla ilmeisesti on omia lapsia vai onko? 😌

Vierailija
17/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä 🤭

Vierailija
18/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Lapsellani on opiskelut kesken eikä juuri nyt edes seurustele. Hän ehtii kyllä, ikää on vasta alle 22v.

Vierailija
19/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei. 

Ja sitten kuitenkin vingutaan lastenhoitoapua.

Nykyään lähinnä vanhukset vinkuvat itselleen hoitoapua. 

Vierailija
20/33 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni lapset eivät ole minun ongelmani. Joten sinällään aivan sama tuleeko niitä, vai ei. 

Oma äitini kuoli ennenkuin itse sain lapsia. Faija oli juoppo, johon en pitänyt mitään yhteyksiä enää tuolloin. Ihan hyvin selvittiin miehen kanssa, ilman isovanhempien apuja hänenkään puoleltaan. 

Samalla tavalla saavat selvitä omatkin lapset. Tosin on luottoa heihin, että hoitavat itse aloittamansa asiat kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi