Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet saanut anopilta joululahjaksi?

Vierailija
30.11.2010 |

Tähän nyt listausta anopilta saamistasi joululahjoista. Mitkä ovat olleet ne pahimmat ja mitkä parhaimmat? Miten anoppi muistaa lapsensa puolisoa näin jouluna?

Viime vuonna en saanut mitään. Lapsellista tiedän, mutta yllättävän pahalta tuntui aikuisestakin ihmisestä istua sohvan nurkassa ja katsoa kun muut availivat valtavia lahjaröykkiöitään... Oli nimeni sentään parissa yhteislahjassa, jotka oli osoitettu meidän koko perheelle. Ja sain luonnollisesti mieheltäni lahjoja, mutta appivanhemmiltani siis en.

Sitä edellisenä jouluna sain anopiltani hajuvettä. Lahja sinänsä oli hieno ja hyödyllinen, mutta hieman loistoa himmensi se fakta, että tuo samainen hajuvesiputeli oli nököttänyt pari edellistä vuotta anopin wc:n hyllyllä käyttöä odottamassa. Eli oli siis ilmeisesti saanut sen itse lahjaksi joskus tai ostanut itselleen, mutta kun käyttöä ei sille vuosien kuluessa tullutkaan, laittoi anoppi hajuveden kääreisiin ja lahjoitti miniälleen. Ei välttämättä mikään nappilahja tuokaan.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on tainnut tähän mennessä laittaa rahaa, jolla saadaan ostaa jotain itsellemme. Itse en ole ainakaan muistanut käyttää niitä rahoja, joten ne on valuneet ruokaan jne perheen menoihin. Tänä vuonna taitaa mennä toisin päin, koska anopin rahatilanne heikentynyt. Ajattelin, että lahjakortti esim. Kicksiin olisi kiva. Voisi ostaa mieleisiään kosmetiikkatuotteita.

Lisäksi anoppi on useamman kerran ostanut pikkuhousuja mulle, ei välttämättä jouluna mutta muuten. Muuten kiva, mutta hänellä on vähän optimistinen kuva miniän painosta. Ei ihan ole mahtuneet mun päälle ne pöksyt. 😂 Olen sit antanut vähin äänin äidilleni, joka on mua hoikempi.

Vierailija
102/113 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä saa anopilta erikseen minulle tarkoitettua lahjaa, hän harrastaa enemmän meille pariskuntana tai perheenä yhteisiä paketteja, ja ne ovat minusta ihan kivoja. Monesti on saatu jotain nättiä kotiin, vaikka joskus tietysti menee vähän huti... mutta arvostan joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut joulukoristeita, kynttiläkippoja, patakintaat, pöytäliinoja, kuppeja, kippoja, maljakoita, pörrösukkia, ylisuuren esiliinan, oman anoppinsa jäämistöstä roinaa...eli kaikkea tyhmää krääsää laidasta laitaan.

Vierailija
104/113 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni anoppi on aina koittanut miettiä mieleistä mutta alkuvuosina tuli tahattomasti pieniä huteja kun ei niin hyvin vielä tuntenut.

Sopivia;

- Plantagen 50€ lahjakortti

- iso maisema palapeli jonka oli teettänyt valokuvasta joka oli otettu yhteisellä vaelluksella.

- vuoden mittaan kirppiksiltä löydettyjä astioita vanhaan arabian sarjaa mitä kerään.

Ei niin sopivia;

- laadukas saippua/rasva sarja jonka tuoksu oli ihan eri profiilia joita suosin.

- lahjakortti hierojalle. (Muuten hyvä mutta minulla oli jo vakio hieroja jonka luona kävin säännöllisesti, puoliso käytti tuon sitten)

- ok merkkiä oleva ulkomaalainen nahkakäsilaukku (käytän vaan kotimaisia nahkatuotteita)

Vierailija
105/113 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa jouluna sain sokeripussin. Oli vähän outo lahja.

Vierailija
106/113 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2014 ja uudeelleen vuonna 2017 sain pimperoa... muuuten tullu jotain perus konvehtirasiaa.

Vierailija
107/113 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgariassa on saanut 80 d. sukkahousuja.

Vierailija
108/113 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
109/113 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olette noin lahjan kipeitä? Joulu on lasten juhla, ei aikuisten avioituneiden lasten.

Olen niin iloinen että meillä on päästy eroon puolin ja toisin aikuisten lahjojen vaihdosta.

Miniöille oikeesti on paha ostaa mirään, kaikki on aina yhtä väärin. Pyyhe on arkinen, pyh, kirja väärä, suklaa ei oo lahja, vaatteet olis väärää väriä ja kokoa. Kodin tarpeet ei ooo lahjoja.

Vierailija
110/113 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitän

Vierailija
111/113 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut anopilta lahjaa, mutta eilen sain poikkeuksellisesti 300 euroa. Anoppi suorastaan tyrkytti noin isoa summaa, ja vähän hävetti ottaa vastaan...

Ite ostin anopille tämän lempi palapelin, hän tykkää kasata niitä ja laittaa seinälle tauluksi :)

N25

Vierailija
112/113 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin antama paras joululahja oli silloin, kun häneltä oli sappikivet leikattu eikä voinut matkustaa luoksemme joulunviettoon.

Vierailija
113/113 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menolipun kotipaikkakunnalle.