Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perää siinä, että tyttövauvaa odottaessa

Vierailija
30.11.2010 |

tyypillisesti ON pahoinvointia ja poikaa odottaessa EI? Mulla ei ole ollut pienintäkään pahoinvoinnin oiretta koko raskausaikana (nyt rv 26) ja moni on ollut sitä mieltä, että poikahan sieltä tulee.

Miten teillä muilla on ollut? Tuliko poika kun ei oksettanut? Vai onko perätöntä "ennustamista"?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankaan kanssa ei ollut pahoinvointia missään vaiheessa ja toisen kanssa muka poikamasu, mutta tyttöjä ne on! Tsemppiä odotukseen!

Vierailija
22/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan mallista, pahoinvoinnista yms. ei voi päätellä sukupuolta. Voihan sitä yrittää ja 50% se menee kuitenkin oikein. Itselläni on tosi hauska tilanne, kun niin moni nyt minulle kommentoi, kuinka vauvamasuni on NIIN poikavauvan masu. Poika tulee yms. ...ja tiedän ihan varmasti, että on tyttö:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikia ovat molemmat

Vierailija
24/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaessa oli aavistuksenomaista etomista alkuvaiheessa, tyttöjä odottaessa ei mitään. Mutta tosi pientä tuo oli kuitenkin.

Mutta toinen ero oli selvä: se navasta alaspäin menevä tumma viiva oli tosi näkyvä molemmissa tyttöraskauksissa, poikaa odottaessa ei kyseistä viivaa ollut lainkaan.

Vierailija
25/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olen saanut toistaiseksi yhden pojan niinikään ilman pahoinvointia.

Uskoisin siis, että suvussamme raskauspahoinvointi ei ole kovin yleistä eikä riipu sikiön sukupuolesta.

Vierailija
26/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika: kamala pahoinvointi viikolle 12

Tyttö: oksensin kerran, muuten elämäni kunnossa :)

Tyttö: kamala pahoinvointi viikolle 16 + kaikki muut raskausvaivat mitä vaan voi tulla.

Joka raskaus ollut ihan erilainen.

Tosta viimesestä olin ihan varma että poika tulee mutta toisin kävi :)

Vierailija
27/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö: Muutaman kerran oksensin, ihan tajuttoman huono olo suunnilleen rv 12 asti.

Poika: Hieman kuvotusta

Tyttö: Hieman kuvotusta

Vierailija
28/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole siis itsestä kiinni eikä tulevasta lapsesta.

Vierailija
29/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen odottanut tyttöä ja poikaa ja jopa molempia yhtä aikaa. ei mitään eroa oireilla.

Vierailija
30/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulokkaista 2 ollu poikia ja 1 tyttö. Taitaa olla enemmänkin taipumus tuo pahoinvointi...

Vierailija
31/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaksi kertaa odottanut tyttölasta ja toisella kerralla oksentelin koko ajan ekat 6 vkkoa ja tokalla kerralla ei ollut juuri ollenkaan pahoinvointia. Poikaa odottaessani oksensin myös rajusti....nää on samaa legendaa kuin ne jutut tyttö/poikasykkeistä.

Vierailija
32/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla oli alkuraskaudesta voimakasta pahoinvointia ja mulla on kaksi tyttöä ja yksi poika.

Vierailija
33/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksesta pientä pahoinvointia. Molemmat poikia. Nyt kolmas tulossa, ja taas pientä pahoinvointia :) Saa nähdä miten käy!

Vierailija
34/34 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huono olo loppui kuin seinään vko 12, siskolla ihan sama juttu. Tyttöä odottaessa olin todella huonovointinen ja oksensin viikolle 18, siskolla sama juttu. Kuopusta odottaessa ei juurikaan pahoinvointia ja vko 11 tunsin voivani normaalisti, olin varma pojasta ja kappas tyttö tuli..joten ota nyt sitten selvää näistä merkeistä ;)

Onnea odotukseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan