Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette fb-kavereille jotka ei näytä seinäkirjoituksia eli on rajanneet sut ulos?

Vierailija
29.11.2010 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös rajasin hänet. Meinasin ensin poistaa kavereista, mutta erinäisistä syistä en poistanut.

Jos joku muu oisi tehnyt saman, niin olisin hänet poistanut.

Vierailija
2/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisi, niin poistaisin ne kaverilistalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla. Jonkun saattaisin poistaakin.

Vierailija
4/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajattu pois vai eikö tyyppi muuten vain päivitä sivujaan?

Vierailija
6/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tiedän, jos mut on rajattu pois?

Vierailija
7/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on neuroottinen yksityisyytensä suhteen, mutta minä en ole. Sitä vartenhan minä pidän häntä fb-kaverina, että hän näkisi seinäni. Olisi idioottimaista sulkea hänet pois.

Vierailija
8/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajais toisen pois? miksei vaan sit poista kaverilistalta? mun mielestä toi kuulostaa kyl ihan haista v***u meiningiltä, tyyliin lälläslieru en ookaan sun kans kaveri.

noloa.

Vierailija
9/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksistäni pois. Joskus julaisen kaikille, mutta suurimmaksi osaksi en. Noista kavereista en pidä mitään yhteyttä muihin kuin yhteen eli ovat kaverilistalla omana porukkana eli "koulukaverit". Enpä usko että niitä kovinpaljon kiinnostaa edes minun päivittäiset päivitykset joten outoa jos tosta loukkaantuu. Sellaiset hyvääpäivää päivitykset toki julkaisen kaikille.

Vierailija
10/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas rajannut työkaverini pois. Yritin pitkään niin, että en hyväksynyt kaveripyyntöjä ja tarjosin linkediniä. Jossain vaiheessa pato murtui ja nyt olen pikkuhiljaa hyväksynyt työkavereitakin.

Mä olen kuitenkin tehnyt heille limited profilen ja julkaisen vain esim. sellaisia, jossa kommentoin jotain uutista tms. En esim. omaa perhettäni tai muuta selkeästi yksityiselämääni koskevaa julkaise.

Vierailija
11/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työpaikan ihmiset joille ei oikeesti kuulu mun asiat, ei haittaisi jos eivät enää halua pitää mua kavereinaan.

Kaikki lapsuuden ystävät joista ei ole kuulunut mitää kolmeenkymmeneen vuoteen ja nyt sit pitäis alkaa tiedotamaan kaikesta.

Entiset kolleegat, joiden kaveripyyntöä en alun alkaenkaan ole ymmärtänyt. Esim työpaikalta jossa oli paljon työpaikkakiusaamista.

Ihmiset jotka eivät itse ikinä päivitä mitään.

Periaatteessa näytän seinäni vain oikeille ystävilleni ja sukulaisilleni.

Sama kuvien kanssa, niissä on vielä tiukempi rajaus.

Vierailija
12/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että hän niin teki, meillä on yhteinen ystävä joka kummallekkin läheinen, mutta eihän sen tartte tarkoittaa, että oltaisiin läheisiä toisillemme :) Ts. jossain juhlien järkkäily-yhteyksissä ollaan fb-kamuiksi tultu. MUTTA mielestäni meillä oli aina mukavaa yhdessä ja tultiin toimeen hvyin ja kyllä sen verran sisuunnuin, että pistin samat rajaukset, mä mitään lurkkijoita kattele. Oon ihan avoimesti tästä yhteiselle kaverillemme naureskellut, että ei oo niin vakavaa :) Itse en haluu poistaa, kun mulla ei oo mitään häntä vastaa eikä tartte siitä sit keskustella, että mä oon poistanut.

Vierailija
13/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksen pystyy näkemään, jos yhteinen kaveri kommentoi sitä?

Vierailija
14/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rajannu mut pois. mä luulen et sen takii et se voi haukkua mua kavereilleen ja koska se inhoo mua.

Vierailija
15/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin esimerkiksi estää ketään kirjoittamasta seinälleni

pitääkö kaikki estää yksitellen vai voiko jotenkin estää kerrallaan

Vierailija
16/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tietää onko joku rajannut mut pois?

Vierailija
17/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tietää onko joku rajannut mut pois?

Vierailija
18/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poistin sellaiset FB-kamut ( 2 kpl). Ei oo ollu ikävä :)

Vierailija
19/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paljonhan rajataan muulla tavoin, eli vain osa päivityksistä näkyy tietyille ihmisille. Näin minullakin, en halua että esim. jotkut työtuttavat tietävät mitä olen tehnyt vaikka viikonloppuna tai missä olen ollut taas lomalla tms. Mulla on kavereista muodostettu useita ryhmiä, ja vain pieni osa kavereista on sellaisia, jotka näkee kaiken mitä kirjoitan.

Vierailija
20/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä en kyllä huomaa, koska mistä mä tiedän kuka on FB:ssa aktiivinen ja kuka ei. Itsekään en kirjoita sinne juuri mitään.