Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette fb-kavereille jotka ei näytä seinäkirjoituksia eli on rajanneet sut ulos?

Vierailija
29.11.2010 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen wallin voi määritellä niin ettei kaverit voi kommentoida sitä. eli voit sitten julkaista tietylle ryhmälle juttuja mut siihen ei voi kommentoida - muut ei näe niitä noiden kommenttien takia. tadaa!

ja sitä sähköpostia kannattaa käyttää wallin sijaan..

Vierailija
22/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ihmiset ovat kavereitanne fb:ssa? Ei helvetti riitä aika eikä mielenkiinto nysvätä mitään hemmetin rajattuja kaverilistoja yms. Jos mä huomaan jonkun rajanneen mut pois ni poistan sen kavereistani. En tarvitse isoa kaverilistaa egoani suurentamaan, kyllä ne kaikki jotka siellä on, saavat nähdä kirjoituksiani, päivityksiäni, kuviani ja mitä tahanssa nyt sinne laitan. Fb on kuitnekin vain fb, en mä siellä henk.koht. asioita julkaise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä nää kaikki rajailut tapahtuu? oon yrittänyt etsiä jotain asetuksia, mutta en ole löytänyt.

Vierailija
24/24 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis en itse ole lähettänyt heille kaveripyyntöä, vaan toisin päin.

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miksi aivan erityisesti haluaisin ikään kuin vain noteerata että "tunnen" jonkun, mutta selvästikään en ole hänen "kaverinsa", koska en halua jutella hänelle tai kertoa hänelle asioitani.

Miksi ne ihmiset ovat kavereitanne fb:ssa?