Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Apuanne kaivataan!!

Vierailija
29.11.2010 |

Homman nimi on siis tämä:

Haluaisin ostaa vaimolleni joululahjaksi jotain, mikä kertoo hänelle kuinka valtavasti häntä rakastan.

Koruja ostan hänelle melko usein ja uusilla vaatteillakan hemmottelen aina silloin tällöin. Vaimo on melkoisen vaatimaton lahjatoiveissaan ja toivookin aina lahjaksi jotain käytännöllistä, kuten kodinkoneita. Olen siis yleensä ostanut hänelle hänen toivomansa kodinkoneen (esim. viime jouluna hän sai pitkään toivomansa hiustenkuivaajan) ja sen lisäksi vielä jotain "erityistä"

Tänä jouluna vain haluaisin antaa lahjaksi jotain mikä osoittaa miten tärkeä HÄN on minulle, varsinkin kun esikoisemme laskettuaika on joulun aikoihin ja kaikki tuntuu nyt pyörivän tulevan lapsemme ympärillä.

Kertokaas nyt sitten naiset, että mikä olisi teidän mielestänne tälläinen lahja?

M27

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet jo tehnyt :)

Tuntuisko hölmöltä kirjoittaa tunteistasi? Kenties kertoa, mihin hänessä rakastuit, miksi rakastat häntä edelleen ja kuinka tulet häntä aina rakastamaan. Tämän lisäksi keksisit jokaiselle kuukaudelle jotain, minkä lupaat hänelle/hänen kanssaan tehdä. Tämä voisi olla hyvä senkin kannalta, ettette unohda pikkulapsiaikana toisianne vaan on olemassa jo valmiiksi säännöllisiä "kohtaamisia" pariskuntana.

Vierailija
2/37 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei halua seksiä ikinä...olen kyllä täysin sanaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoo sinun rakastavan häntä. Itse tuossa tilanteessa (en ole lahjottavissa oleva hlö, haluan itse ostaa aina isommat jutut itselleni, olen tylsimys) en ottaisi asiasta paineita, keskityt vaan pitämään vaimoa ja lapsia hyvänä ennen ja jälkeen joulun ja ostat mitä hyvänsä, koska selvästikin osaat vaimollesi lahjoja jo ostaa. Ei kai sun tartte siinä suhteessa vuosi vuodelta petrata. Paitsi, että upea kaunis joulukukkakori hyvissä ajoin olisi ihana

Ai kun olet ihmeellinen mies, sanon tämän ilman ivaa.

Vierailija
4/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet jo tehnyt :)

Tuntuisko hölmöltä kirjoittaa tunteistasi? Kenties kertoa, mihin hänessä rakastuit, miksi rakastat häntä edelleen ja kuinka tulet häntä aina rakastamaan. Tämän lisäksi keksisit jokaiselle kuukaudelle jotain, minkä lupaat hänelle/hänen kanssaan tehdä. Tämä voisi olla hyvä senkin kannalta, ettette unohda pikkulapsiaikana toisianne vaan on olemassa jo valmiiksi säännöllisiä "kohtaamisia" pariskuntana.

Eipä ehkä itselleni olisi heti tullut mieleen! Täytyypä alkaa miettimään mitä kaikkea sitä yhdessä voisi tehdä.

Nyt kun laskettuaika lähenee niin on vaimo alkanut vähän ressaamaan tulevaa synnytystä ja siksi joskus kotona vähän kireää.

Eilen tehtiinkin pitkästä aikaa jotain hauskaa yhdessä ja käytiin keilaamassa ja oli todella ihana nauraa yhdessä ja nauttia yhdessäolosta.

Onko muita ehdotuksia mitä hänelle voisin hankkia?

Vierailija
5/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjallinen lupaus siitä, että osallistut kodin- ja lapsenhoitoon?

Ja annat äidin nukkua edes yhtenä aamuna viikosta!

Vierailija
6/37 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten, mutta minusta joku dvd-box set voisi olla hyvä idea. Itse toivoisin sellaista ja usein saankin lahjaksi toivomani sarjan/elokuvasetin.

Lapsen synnyttyä ei välttämättä voi rauhassa katsoa pitkiä elokuvia, eli joku lempisarja kokonaisuudessaan voisi olla hyvä, mutta jos vaimosi pitää elokuvista niin joku boxset vanhoja, hyviä, lyhyitä elokuvia (=jaksaa katsoa vauvan nukahdettua), kuten Billy Wilder -boxi, Vanha Hollywood Film noir -boxi, Audrey Hepburn -boxi...?

Vierailija
7/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla veljiä? ;)

Vierailija
8/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen suurimpiin herkkuihinsa kun kuuluu esimerkiksi aurajuusto, mitä hän ei ole raskauden aikana päässyt syömään sellaisenaan.

Olen miettinyt että keräisin koriin kaikkia niitä "herkkuja" mitä vaimo ei ole voinut raskauden aikana voinut syödä mutta mitä on kuitenkin syytä tai toisesta himoinnut siitä lähtien kun ne häneltä "kiellettiin" (graavilohi, battery, erilaisia juustoja, maksalaatikkoa yms.) ja veisin sen sitten vaimolle synnärille.

Sitä ei vain tiedäö että koska se pieni päättää maailmaan tupsahtaa, joten en haluaisi antaa samanlaista lahjaa antaa heti peräjälkeen. Muuten tuo herkkukori olisi ollut hyvä idea.

Vierailija
9/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis en voinut olla naurahtamatta, kun vaimo sai joululahjaksi kauan kaipaamansa hiustenkuivaajan. Siis mitäh???

Vierailija
10/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanon näin, vaikka omakin mieheni on erittäin huomaavainen.

Olen suunnitellut jo vaimolle herkkukorin synnärille Hänen suurimpiin herkkuihinsa kun kuuluu esimerkiksi aurajuusto, mitä hän ei ole raskauden aikana päässyt syömään sellaisenaan.

Olen miettinyt että keräisin koriin kaikkia niitä "herkkuja" mitä vaimo ei ole voinut raskauden aikana voinut syödä mutta mitä on kuitenkin syytä tai toisesta himoinnut siitä lähtien kun ne häneltä "kiellettiin" (graavilohi, battery, erilaisia juustoja, maksalaatikkoa yms.) ja veisin sen sitten vaimolle synnärille.

Sitä ei vain tiedäö että koska se pieni päättää maailmaan tupsahtaa, joten en haluaisi antaa samanlaista lahjaa antaa heti peräjälkeen. Muuten tuo herkkukori olisi ollut hyvä idea.

Vierailija
11/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte yhdessä Mulberryn liikkeessä valitsemassa. Jos ette asu Helsingissä tai lähellä, voitte tilata Mulberry.com

Vierailija
12/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjallinen lupaus siitä, että osallistut kodin- ja lapsenhoitoon?

Ja annat äidin nukkua edes yhtenä aamuna viikosta!

Vaimo kun on niin huomaavainen, että herää viikolla joka aamu tekemään meille aamupalaa jotta voidaan syödä yhdessä, niin minä teen sitten aamiaisen viikonloppuisin ja hoidan koirat. Vaimo saa nukkua pidempään ja käyn sitten herättelemässä kun aamupala on tehty.

Ja ei, ei ole veljiä. Valitan.

Vierailija
13/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis en voinut olla naurahtamatta, kun vaimo sai joululahjaksi kauan kaipaamansa hiustenkuivaajan. Siis mitäh???

Vaimo oli pitkään suunnitellut ostavansa, muttei ollut raaskinut ostaa. Minäpä sitten ostin sen ja on ollut kovassa käytössä! Ostin myös ranne korun tämän lisäksi, koska olisi ollut tyhmää ostaa vain "kodinkone"

Vierailija
14/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä raskausaikanakin, kunhan ei ihan alvariinsa vedä.

Hänen suurimpiin herkkuihinsa kun kuuluu esimerkiksi aurajuusto, mitä hän ei ole raskauden aikana päässyt syömään sellaisenaan.

Vierailija
15/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan pääse oikeasti kaksistaan pitkään aikaan mihinkään. Arjen kovuuskin voi yllättää. Eli mitään korttia täynnä lupauksia ei kannata tehdä. Se voi muuten jäädä todisteeksi kasasta täyttymättömiä roiveita. Sinusta riippumattomista syistä. Tehkää nyt se mitä tahdotte tehdä. Itselleni ihana kokemus oli kun esikoisemme oli 4kk hääpäivämme aikaan ja noudimme sushia kotiin jonka söimme polvillamme japanilaiseen tyyliin olohuoneen lattialla vauvan viimein nukahdettua. Seuraavana hääpäivänä toki pääsimme taas ravintolaan.

Vierailija
16/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on sanonut tälläisessä paikassa kirjoittelevansa, joten eilen saunassa kun kyselin mitä toivoo joululahjaksi tuli mieleeni että täytyy varmaan tulla naisilta kysymään.

Onhan se ihan kamalaa jos haluaa omaa vaimoaan hemmotella ja yllättää.

Vierailija
17/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaimosi lemppari-tv-sarjan DVD-boksi. Esim. Gilmoren tyttöjen kaikki 7 kautta, n. 150 e.

Vierailija
18/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän siinä sivussa miehillekin...jätä ne omaan arvoonsa.

Tuo "jokaiselle kuukaudelle jotain extraa" on hyvä ajatus mutta kannattaa miettiä, että suurin osa niistä jutuista olisi sellaisia, joissa myös vauva voi olla läsnä (vaikka kun nukkuu esim.). Ts. hemmottelua tai tekemisiä, jotka on suunnattu sinulta vaimolle mutta joiden ei tarvitse olla sellaisia, joissa vauva laitetaan hoitoon.

Vierailija
19/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei kai ole provo. Sain pitkään toivomani suoristusraudan lahjaksi eräänä jouluna. :-)

Vierailija
20/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilahtuisin suuresti jostain sellaisesta jonka eteen on nähty hiukan vaivaa. En todellakaan arvostaisi miehen ostamaa mulberryn laukkua (osottaisi vain sen, kuinka huonosti hän minut tuntee).

Eli lahjan ei tarvitse olla kallis, vaan enemmänkin ajatuksella valittu. Siinä mielessä sinä varmaan itse olet paras asiantuntija koska vaimosi tunnet parhaiten. Naiset ovat hyvinkin erilaisia; mikä yhtä miellyttää, ei välttämättä miellytä toista. Joten mitään yksiselitteistä asiaa on vaikea sanoa tuntematta ihmistä. Jos vaimo tykkää koruista, teetä sormus joka jotenkin ilmentää teidän parisuhdetta ja tulevaa perheenlisäystä. Tai medaljonki jonka sisään saa valokuvan sinusta ja syntyvästä pienokaisesta.