Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Apuanne kaivataan!!

Vierailija
29.11.2010 |

Homman nimi on siis tämä:

Haluaisin ostaa vaimolleni joululahjaksi jotain, mikä kertoo hänelle kuinka valtavasti häntä rakastan.

Koruja ostan hänelle melko usein ja uusilla vaatteillakan hemmottelen aina silloin tällöin. Vaimo on melkoisen vaatimaton lahjatoiveissaan ja toivookin aina lahjaksi jotain käytännöllistä, kuten kodinkoneita. Olen siis yleensä ostanut hänelle hänen toivomansa kodinkoneen (esim. viime jouluna hän sai pitkään toivomansa hiustenkuivaajan) ja sen lisäksi vielä jotain "erityistä"

Tänä jouluna vain haluaisin antaa lahjaksi jotain mikä osoittaa miten tärkeä HÄN on minulle, varsinkin kun esikoisemme laskettuaika on joulun aikoihin ja kaikki tuntuu nyt pyörivän tulevan lapsemme ympärillä.

Kertokaas nyt sitten naiset, että mikä olisi teidän mielestänne tälläinen lahja?

M27

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain, mikä ei tulisi suurimmalle osalle naisistakaan mieleen. Ehtiihän niitä herkkuja kotonakin syödä, en itse synnärillä olisi edes osannut noista nautiskella etenkään esikoisen syntymän jäleen.

Mutta joo, ehkä ap sitten on oikein poikkeuksellisen valistunut ja huolehtivainen mies. Luulin, että oma mieheni on sitä, mutta ilmeisesti ei olekaan..

Mistä päättelet että kirjoittaja olisi nainen? Vaimo on sanonut tälläisessä paikassa kirjoittelevansa, joten eilen saunassa kun kyselin mitä toivoo joululahjaksi tuli mieleeni että täytyy varmaan tulla naisilta kysymään.

Onhan se ihan kamalaa jos haluaa omaa vaimoaan hemmotella ja yllättää.

Vierailija
22/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä voi muuta kuin ihmetellä..

mutta asiaan, onko muita ehdoituksia, siis jotain sellaista mitä voisi paketoida ja antaa jouluna?

Hemmotella voi vaikka joka päivä, mutta haluaisin että vaimolle jäisi jotain konkreettista, mistä muistaisi että tämän tuo osti silloin ja silloin.

Mielessä on käynyt joku vähän tyyriimpi koru, kukapa rakkaalleen haluaisi mitään muuta kuin parasta. Koruja kuitenkin ostanut sen verran usein, että nyt halusisin keksiä jotain muuta. Nyt vain lyö tyhjää päässä..

Mitä te toivoisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vauva on syntynyt ja pahimipien imetyshässäköiden yli päästy niin esim hierontaan tai kasvohoitoon.

(Minäkin epäilen että ap on nainen, mutta vihjeenä miehille, jotka sattuvat tämään ketjun lukemaan.)

Vierailija
24/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku sen teilasikin, niin me ollaan erilaisia

Vierailija
25/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilahtuisin suuresti jostain sellaisesta jonka eteen on nähty hiukan vaivaa. En todellakaan arvostaisi miehen ostamaa mulberryn laukkua (osottaisi vain sen, kuinka huonosti hän minut tuntee).

Eli lahjan ei tarvitse olla kallis, vaan enemmänkin ajatuksella valittu. Siinä mielessä sinä varmaan itse olet paras asiantuntija koska vaimosi tunnet parhaiten. Naiset ovat hyvinkin erilaisia; mikä yhtä miellyttää, ei välttämättä miellytä toista. Joten mitään yksiselitteistä asiaa on vaikea sanoa tuntematta ihmistä. Jos vaimo tykkää koruista, teetä sormus joka jotenkin ilmentää teidän parisuhdetta ja tulevaa perheenlisäystä. Tai medaljonki jonka sisään saa valokuvan sinusta ja syntyvästä pienokaisesta.

Oli pitkään haaveillut sellaisesta. Sinne laitoin oman ja vaimon kuvat. Nyt vauvan synnyttyä vaimo sanoi laittavansa vauvan kuvan omansa tilalle. Koru on jokapäiväisessä käytössä, kun haluaa kuulemma pitää rakkaansa joka päivä lähellään. Onnistunut lahja kaiketi siis. Tämä nyt ei varsinaisesti kuulunut asiaan, tulipa vaan tuosta mieleen.

Vierailija
26/37 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä esikoisen syntymän jälkeen lahjaksi kalevalan äiti-lapsikorun. olikohan sen nimi joku tynnyrihela noin niinku virallisesti. Se ei ole mikään halpa, mutta siihen tulee sitten vaal. sin. tai vaal. pun. kivi sen mukaan kumpi syntyy. Ja myöhemmin voi lisätä kiviä, kun syntyy muita lapsia. :)

Vierailija
27/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja tulee varmasti tarpeeseen, itsellä ainakin veti hartiat aivan jumiin ekana viikkona synnytyksestä kun tottumattomana kanniskeli ja imetti vauvaa vähän hassuissa asennoissa.

Itselle toivoisin Kalevala-korun my saaga korua, ja siihen amuletti lapsen nimikirjaimella tai muuten hänestä kertomaan. Tuo koru ei kyllä ole kovin kallis jos haluat tyyristä ostaa.

Jossain nettikaupassa näin myös sellaisia kaulakoruja äidille jota vauva voi käyttää puruleluna, voisi olla itsellekin pian tarpeen kun tuo meidän vauva alkaa kiskoa koruista!

Vierailija
28/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälaatuinen ja ylellinen tyyny ja untuvapeite. Mukaan satiinilakanat ja lupaus siitä, että autat häntä mahdollisimman paljon vauvanhoidossa jotta hän pääsee nauttimaan lahjastasi.

Vaihtoehtoisesti antiikkinen, kaunis peili, ja muistutus siitä että hän on mielestäsi maailman kaunein nainen vaikka ei itse taatusti ole sitä mieltä muutaman kuukauden vauva-arjen jälkeen.

Näistä mä oisin ainakin ilahtunut.

Vierailija
29/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjallinen lupaus siitä, että osallistut kodin- ja lapsenhoitoon?

Ja annat äidin nukkua edes yhtenä aamuna viikosta!

Vaimo saa tätä nykyäänkin nukkua aina viikonloppuisin pitempään. Vaimo kun on niin huomaavainen, että herää viikolla joka aamu tekemään meille aamupalaa jotta voidaan syödä yhdessä, niin minä teen sitten aamiaisen viikonloppuisin ja hoidan koirat. Vaimo saa nukkua pidempään ja käyn sitten herättelemässä kun aamupala on tehty.

mutta tilanne on täysin TOINEN, kun vauva on syntynyt!!

Vierailija
30/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehnyt sen ihan omasta tahdostaan. Tottakai tilanne on varmasti toinen kun vauva syntyy, ei tulisi mieleenikään vaatia silloinkaan häntä nousemaan tekemään minulle aamupalaa nukkukoon vaikka puoleenpäivään, jos vauva on yöllä pitänyt hereillä. miksei vaimo voisi samalla tavalla nukkua viikonloppuisin pidempään? tietysti imettämään en pysty kun ei rintoja ole, mutta voinhan minäkin sitä lasta hyvvytella ja kanniskella jos kaipaa vain läheisyyttä ja rakkautta. Äiti voi sitten nukkua ihan niinkuin tähänkin asti..

Vierailija
31/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjallinen lupaus siitä, että osallistut kodin- ja lapsenhoitoon?

Ja annat äidin nukkua edes yhtenä aamuna viikosta!

Kuulostaa hyvältä mutta en kyllä itse herää lasten takia yhtenäkään aamuna. Mies herää aina ja mää sit ehkä peol tuntia tai tunnin myöhemmin ku muut. oon vaan aamu uninen. Mutta jos vaimo ei automaattisesti saa nukkua pitempään niin ainakin vkonloppuaamuina pitäis saada nukkua pitkään. Ihan imetyksenkin takia. Maidontuotanto vaatii hyvät yöunet. Tai edes aamu unet. ;)

Vierailija
32/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa enpä huomannut tuota aiempaa viestiä :D

Vierailija
33/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi jos varaisit hotellihuoneen jostain ja ottaisit sieltä hieronnan tai kasvohoidon teille molemmille ja sen jälkeen ruokailu ja vaikka tanssia tai vain yhdessä oloa... sitä minä ainakin kaipaan.... tavaraa saan kaupasta yhteistä aikaa ei juurikaan meillä ole kahden lapsen kanssa aika menee niin että ei huomaa vaikka kuinka toinen on vierellä....kaipaan yhteistä aikaa... ja sen olenkin jo järkännyt nimitäin ostanut meille risteilyn ilman lapsia....

se on minun lahjani miehelleni.... yhteinen aika

ennen kun kolmas lapsemme helmikuussa syntyy....

odotan jo innolla tulevaa.....

Vierailija
34/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi jos varaisit hotellihuoneen jostain ja ottaisit sieltä hieronnan tai kasvohoidon teille molemmille ja sen jälkeen ruokailu ja vaikka tanssia tai vain yhdessä oloa... sitä minä ainakin kaipaan.... tavaraa saan kaupasta yhteistä aikaa ei juurikaan meillä ole kahden lapsen kanssa aika menee niin että ei huomaa vaikka kuinka toinen on vierellä....kaipaan yhteistä aikaa... ja sen olenkin jo järkännyt nimitäin ostanut meille risteilyn ilman lapsia....

se on minun lahjani miehelleni.... yhteinen aika

ennen kun kolmas lapsemme helmikuussa syntyy....

odotan jo innolla tulevaa.....

Kuten jo aiemmin sanoinkin, vaimoa voi hemmoitella teoilla ja sanoilla vaikka joka päivä, muutaman kertaa vuodessa haluan sitten ostaa jotain. Risteilyllä oltiin juuri ja melkoisia kotieleliöitä olemme muutenkin.

On muuten melko vaikeaa löytää "lapsenlikkaa" 2 rotikalle, varmasti koskee muitakin rotuja. Kaikki koira ihmiset var,asti huomanneet. Meni nyt taas vähän aiheen ohi, mutta tulipa vain mieleen. Puolisen vuotta sitten kävimme yhdessä syömässä, joten en viitsisi ravintolaankaan taas viedä. Varsinkin kun vaimo kiroaa joka kerta, ettei voi syödä sitä haluamaansa puoliveristä pihviään. Ehkä sitten kun ollaan synnytyksestä ja sen jälkeisestä ajasta selvitty.

Olen myös miettinyt jos veisin vaimon taas laivalle lapsen syntymän jälkeen (siis joskus 6-8kk jälkeen) palkkaisin siskoni mukaan lapsenvahdiksi, kun vaimoni tuntien ei hän malttaisi olla pitkään lapsesta erossa. Voitaisiin illalla yhdessä mennä tanssahtelemaan, nauttia hyvillä mielin pari lasillista viiniä ja nauttimaan kahdenkeskeisestä ajasta, kun siskoni sitten vahtisi lasta.

Onko huono idea?

Vierailija
35/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin ettei ap:n kaltaisia miehiä enää ole olemassakaan...

Vierailija
36/37 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan laukkufriikki, vaikka ymmärrän kyllä, että kaikki naiset eivät ole. Jos löytäisit jonkun hänen tyyliinsä sopivan, tarpeeksi ison ja käytäännöllisen, johon mahtuu esim. vauvan tarvikkeita jos mennään johonkin lyhyemmälle visiitille.

Vierailija
37/37 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin ettei ap:n kaltaisia miehiä enää ole olemassakaan...

On heitä. Itseäni monesti ihmetyttää enemmän miehet jotka eivät anna kaikkea suhteeseen ja osaa suhteuttaa asioita. Esim kun nainen on raskaana ja kipeä tulisi miehen helliä naista entistä enemmän (eli helliä pitää myös ei raskaana). Naiselle pitää joka päivä muistuttaa kuinka tärkeä hän on. Oma mieheni osaa jotenkin ihanasti joka päivä helliä ja osoittaa rakkauttaan.

Meillä kaksi pientä lasta ja joka päivä mies tulee hymyillen töistä kotiin ja halaa ja antaa pusun. Illalla ruoan jälkeen mennään aina hetkeksi makkariin halimaan ja pusimaan. Mies antaa yleensä selkähieronnan joka yleensä saa minut himokkaaksi jolloin tilanne johtaa monesti seksiin, mutta ainoastaan jos minä haluan. Mies kun haluaa koko ajan. Mikä on minusta myös jonkinlainen rakkaudenosoitus. Enemmän ihmetyttäisi jos mies ei haluaisi koko ajan seksiä. Lapset katsovat yleensä silloin pikkukakkosta tai lastenohjelmia. (klo17-18) Eli silloin on helppo napata omaa aikaa. ;)

Ja muutenkin miehen "tulee tehdä" tietyt asiat. (mies tekee siis omasta halustaan ja aloitteestaan) Jotka nekin ovat osoitus rakkaudesta (ainakin minun mielestäni). Näitä ovat mm. :kauppakassien kanto kaupasta, yleensäkin kaupassa käyminen jos minä en halua lähteä mukaan, auton tankkaus, autolla ajaminen, tiskien laitto, imurointi, lasten iltasatujen lukeminen ja lasten kanssa leikkiminen illalla kun mies on töissä kuitenkin päivällä ja jos minua väsyttää saan aamulla nukkua pitempään vkonloppuisin ja arki-iltaisin saan nukkua päiväunet jos halauan.

Kuulostaa isolta määrältä "töiltä", mutta itse olen raskaana ja todella kipeä välillä. Teen sen minkä voin. Rakkautta voi osoittaa niin monin eri tavoin. Vaikka mieheni tekee paljon "fyysisiä" juttuja on minusta silti ihaninta keskustella hänen kanssaan. Olemme toistemme parhaat ystävät ja saatamme puhua yö kahteenkin asioista. Monesti joudumme hillitsemään itseämme iltaisin ettemme alkaisi keskustella liikaa. Verottaa hieman yöunia. ;D

Mutta alkuperäinen kysymys taisi olla joululahjoista. hmm. En tiedä mistä vaimosi pitää, mutta me mieheni kanssa tykkäämme kirjoittaa listan josta saa joko valita lahjat tai sitten ostaa jotain listalta ja jotain omasta halusta. Joulu on meille hemmottelupäivä joten emme vuoden aikana kauheasti ostele ylimääräisiä juttuja. ts räjäytämme pankin sitten jouluna ja ostelemme toisillemme yleensä aika paljon lahjoja. Viime vuonna sain noin 7-9 lahjaa jotka olivat siis hieman isompia/kalliimpia ja loput lahjat oli hieman halvempia. Ja miehelle ostin aikalailla samassa suhteessa. Meillä menee joulun viettoon noin 2500e ehkä. Mutta se on meidän tapamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi