G: Montako henkeä istuu tänä jouluna kanssasi samassa ruokapöydässä?
Kommentit (34)
Juuri mahdumme saman pöydän ääreen kun lapset mahtuvat päätyyn :)
iskä, äiti, 2-vuotias, omat vanhempani, mieheni vanhemmat ja mieheni vanha mummi. Oma poikani on isänsä luona. Eli yhteensä 7 aikuista ja 1 lapsi (+keväällä syntyvä vauveli masussani)
Miehen teini-ikäinen pikkusisko, ja kolme lastamme.
Mutta eipä me samassa pöydässä kaikki istuta :)
olemaan kaksi lasta neljä aikuista. Eli lapseni, minä, mieheni, siskoni ja hänen miehensä.
menemme syömään jouluna mieheni veljenpojan luokse. Paikalla siis minä, mies, poikamme, miehen isoveli (19 v vanhempi) + sen vaimo, isäntäperhe, eli veljenpoika, vaimo ja heidän poikansa. Mukaan tulee myös toisen veljeksen (kuollut) lapsia. Lisäksi luultavasti veljenpojan vaimon sukulaisia myös.
aattona minä + 9 (3 lasta, 7 aikuista) istuu joulupöydässä, lisäksi illalla tulee vielä 3 hlöä lisää.
Joulupäivänä meillä on oman perheen (2+3) lisäksi sekalainen joukko vieraita, yleensä 8-20 mutta ei kaikki samaan aikaan.
puolisoni
lapseni
ja voi olla, että esikoisen seurustelukumppani
viisi, höh. Ollaan tänä jouluna miehen perheessä. Oma sukuni on tsoi iso ja olen tottunut siihen, että joulupöydässä on paljon väkeä. Tulee vähän erilainen joulu.
mutta hotellin juhlaillallisella varmasti paljon muitakin ihmisiä.
oma perhe 2+3, omat vanhempani ja pikkuveljeni. Kahvipöydässä vielä lisäksi miehen vanhemmat.
Joulupäivänä vain oma perhe. Ja sitten taas tapanina vanhemmillani luultavasti 12, kun aaton kokoonpanoon tulee vielä lisäksi sisko perheineen.