Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poika 11v 158cm 71kg:(

Vierailija
28.11.2010 |

Mitä tehdä? "pakotetaan" jo urheilemaan ja koitetaan syöttää terveellisesti. taidetaan kiusata koulussa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on tosiaan tuollaiseen kuntoon päästetty, se on jo lastensuojeluasia!

Minä olen 4 senttiä pidempi, aikuinen ja painan 20 kiloa vähemmän!

Eihän ne ole tehnyt mitään väärää! Tässä vaiheessa on helvetin hyvä heidän levitellä käsiään ja itkeä, kun mamman mussu on läski ja koulussakin jo huomautellaan.

Lastensuojelun pitäisi todellakin puuttua tällaisiin hitaisiin kuolemantuottamuksiin.

Vierailija
22/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu terveydenhuollolle. Lapsen lihavuus ei ole aihe ls-ilmoitukselle. Näin menee byrokratia tällä hetkellä. Sen sijaan vakava alipaino kuuluu lastensuojelulle, koska lapsen henki on kyseessä, jos hän ei saa ruokaa.

Olen siis ls-suojelussa ollut töissä. Ja muuten, olen itse 158/70 ja en sanoisi itseäni läskiksi, vaikkakin nuo mitat ovat toki lapsella ylipainoa. Ja itselläkin bmi ei ole normaali. Mutta kuitenkin, älä nyt väitä, että vain sinun mittasi ovat naiselle parhaimmat! Olet siis 162 cm ja 50 kiloa, olet erittäin hoikka. 162 cm saa painaa n. 63 kg ja on yhä normaali bmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ole tehnyt mitään väärää! Tässä vaiheessa on helvetin hyvä heidän levitellä käsiään ja itkeä, kun mamman mussu on läski ja koulussakin jo huomautellaan.

Lastensuojelun pitäisi todellakin puuttua tällaisiin hitaisiin kuolemantuottamuksiin.

ihmisiltä pitäisi huostata lapset. Ei ole minulla lihavaa lasta, mutta SINUN NIMITTELYSI LASTA KOHTAAN ON KUVOTTAVAA.

Vierailija
24/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kuuluu Suomessa terveydenhuollolle, tässä tapauksessa koulun terveydenhoitajalle, joka kokoaa lihavuusryhmän, johon kuuluu lapsen vanhemmat, lapsi, lääkäri, ravitsemusterapeutti. Asia ei kuuluu lastensuojeluun.

Muutenkin uskomatonta, miten te huudatte ja nimittelette, kun kukaan ei tiedä ap:n lapsen taustoja, hyvin voi olla mm. sairaus. Tehän ette sitä tiedä, mistä on kyse. Tuleepa muuten mieleen, käytättekö läski-sanaa kotonakin lasten kuullen? Lapselle voi hyvin kehittyä anoreksia, jos asenteenne on noin sairas, että pitää nimitellä 11 vuotiasta lasta.

Vierailija
25/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaat av-mammat huutamaan läskiä

Vierailija
26/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona. Mutta kävin itse kiskalla ostamassa herkkuja ja lihosin. Sittemmin hoikistuin, kun tuli kasvupyrähdys. En edes kyllä tiedä, miksi vastasin tähän, niin sairas on taas tämäkin ketju.