Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian vaimon kuoleman jälkeen on soveliasta leskimiestä "lohdutella"?

Vierailija
27.11.2010 |

Kerroin eilen, että tuttuni on yrittänyt saada minusta lohtunaista aviomiehelleen jo 10 vuoden ajan ja usein suoraankin kehottanut naimaan miestään jos itsellä ollut kuukautiset,yms.

Eilen tuttuni laittoi viestiä, että on matkoilla 1.-2.12. ja silloin voisin käydä hänen miehensä kanssa kahvilla.

Tänä aamuna laitoin tutulleni viestin, että onko hän matkoilla jo 1.12 aamulla jos silloin menisin tuttuni aviomiehen kanssa kahvittelemaan.

Tuttuni laittoi viestin, että hän on päivystyksessä aivoinfarktiepäilyn takia, mutta on kuulemma ok, jos käyn hänen miehensä luona kahvilla 1.12.

Tuttavallani on 20 vuotta sitten auto-onnettomuudessa saatu aivovamma ja epäilen,että harkintakyky ei ole ihan kohdallaan, kun noin pian hyväksyy lohduttajan mahdollisesti leskeksi jäävälle aviomiehelleen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunnalle. Lähetin aamulla vaimolle viestin, että onko hän varmasti jo 1.12 aamulla matkoilla ja siksi sain tietää että vaimo on päivystyksessä aivoinfarktiepäilyn takia.

Vierailija
22/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äijän olla siinä luulossa, että olisin menossa, mutta laitan sitten viime tipassa viestin, että et ole mies minun makuuni.

En jaksa nyt kerrata minun ja tämän pariskunnan 16-vuotista historiaa ja kaikkia satoja paritusyrityksiä, jotka on naamioitu saunakutsuihin tai kyläkutsuihin.

Otan nyt tästä tilanteesta kaiken irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni laittoi viestin, että hän on päivystyksessä aivoinfarktiepäilyn takia,

:) Kuuleppas Porvoo... aivoinfarktiepäilyn vuoksi ei mennä PÄIVYSTYKSEEN MONTA PÄIVÄÄ EPÄILYN JÄLKEEN :)

Että siinä pohjaa sun jutuille :) Mukavaa päivää :)

Vierailija
24/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toispuoleinen kasvohalvaus ja on kai sitten tänä aamuna mennyt päivystykseen. Tuttuni on eläkkeellä oleva lääkäri (auto-onnettomuuden takia eläkkeellä) ja varmaan itse osaa arvioida milloin oma tila on niin vakava, että päivystykseen pitää lähteä.

Tai sitten sen ukko on ollut niin pihi että ei antanut vaimolle lupaa ajaa taksilla/ambulanssilla eikä ole itse perjantai-iltana suostunut kuskaamaan vaimoa päivystykseen, kun pitää säästää bensaa työmatkoille.

Uskoo ken haluaa, elämä on elokuvaa ihmeellisempää.

Vierailija
25/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua tietää mitä todellinen elämä on.

Vierailija
26/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erota ei saa, ellei kuolema erota. Ja aviovaimon pitää vaan hyväksyä se, että mies vikittelee (tai laittaa vaimon värväämään itselleen seksiseuraa) kaikkia vaimon naistuttavia.

Vierailija
27/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvohermon tulehdus. Vaan eipä puhunut enää ens viikolla kahvittelusta mitään. Pitänee kettuillessaan vielä keskiviikkona tekstarilla heittää ja kysyä, että tänäänkö se sopi mennä aviomiehen seuraksi kahvittelemaan. ap

Vierailija
28/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää olla kirjailija. Sun pitää kehittää vielä juonta, henkilöhahmojen syvyyttä ja kielenkäyttöä.

Vierailija
29/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olis kyllä alusta loppuun faktaa, kuten kaikki mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut. Eiköhän tämä tarina kirjoita ihan itse itsensä, ens viikolla varmaan taas keskiviikkona tulee puhelu, kun vaimoke lähtee sinne koulutusmatkalle ja miehensä vinkuu lohtunaista.

Tänään oli lehdessä juttua siitä että kioskin myyjä oli joutunut hakemaan lähestymiskieltoa häneen yksipuolisesti ihastuneelle miesasiakkaalle, heti tuli tuttuni aviomies mieleen.

Vierailija
30/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle tämmösiä juttuja sattuu, kun aina kerron kaiken mitään muuttamatta ja te heti provoksi luulette.

Onko teidän elämänne jotenkin tylsää vai onko mulla väärä lääkitys tai väärä lähipiiri, kun mulle nämä jutut kyllä ihan oikeasti sattuu kohdalle.

Vierailija
31/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kahvitella ilman mitään tunnontuskia, mutta en halua siitä äijästä ikuista takiaista. Se tyyppi on just sitä liimautuvaa miestyyppiä, joille lähestymiskieltoja haetaan.

Vierailija
32/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykomammalla taitaa olla tylsä lauantai..

Vierailija
33/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion kyllä ihan ilkeyttäni heittää tutulleni keskiviikkona tekstarin ja varmistella siltä että se on varmasti matkoilla ja äijänsä yksinään kotona.

En mä kyllä sen viiksekkään amiksen kanssa millekään ala, mutta ihan aikani kuluksi tuttavaani kiusaan.

Vierailija
34/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko mulla väärä lääkitys

Vierailija
35/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme