Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian vaimon kuoleman jälkeen on soveliasta leskimiestä "lohdutella"?

Vierailija
27.11.2010 |

Kerroin eilen, että tuttuni on yrittänyt saada minusta lohtunaista aviomiehelleen jo 10 vuoden ajan ja usein suoraankin kehottanut naimaan miestään jos itsellä ollut kuukautiset,yms.

Eilen tuttuni laittoi viestiä, että on matkoilla 1.-2.12. ja silloin voisin käydä hänen miehensä kanssa kahvilla.

Tänä aamuna laitoin tutulleni viestin, että onko hän matkoilla jo 1.12 aamulla jos silloin menisin tuttuni aviomiehen kanssa kahvittelemaan.

Tuttuni laittoi viestin, että hän on päivystyksessä aivoinfarktiepäilyn takia, mutta on kuulemma ok, jos käyn hänen miehensä luona kahvilla 1.12.

Tuttavallani on 20 vuotta sitten auto-onnettomuudessa saatu aivovamma ja epäilen,että harkintakyky ei ole ihan kohdallaan, kun noin pian hyväksyy lohduttajan mahdollisesti leskeksi jäävälle aviomiehelleen.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tiedän, vaimolla hyvä eläke ja kunnolliset vakuutuskorvaukset auto-onnettomuuden takia. Tottakai pienituloisena yh:na tartun annettuun tilaisuuteen.

Vierailija
2/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikkien aikojen typerin ja läpinäkyvin provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät aloitukset lisääntyneet potenssiin kaksi. Olen siis tottunut siihen että av:llä on moniin muihin palstoihin verrattuna siedettävän fiksua keskustelua, mutta nyt yhtäkkiä palstan äo on laskenut ainakin 20 pistettä ja samalla persu- ja mamualoitusten määrä on kasvanut eksponentiaalisesti. Mistä ihmeestä se voi johtua? Ei kai tää kaikki voi kuitenkaan yhden naisen show olla?

Vierailija
4/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei ole provo, vaan todellista elämää. Kai mun on oltava hyväsydäminen ja lohdutettava tuttuni miestä, kun kerran jo 10 vuotta lohduttajaa minusta on halunnut.

Vierailija
5/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiksekäs amis, mutta kai sitä voi muutaman kerran lohtuseksiä harrastaa kun ei suutele suulle, niin viikset ei kutita.

Ja joulurahaa tarttisin.

Vierailija
6/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät aloitukset lisääntyneet potenssiin kaksi. Olen siis tottunut siihen että av:llä on moniin muihin palstoihin verrattuna siedettävän fiksua keskustelua, mutta nyt yhtäkkiä palstan äo on laskenut ainakin 20 pistettä ja samalla persu- ja mamualoitusten määrä on kasvanut eksponentiaalisesti. Mistä ihmeestä se voi johtua? Ei kai tää kaikki voi kuitenkaan yhden naisen show olla?

Kahdeksan vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti palstailleena (välillä vuosikin väliä käynneissä) sanon kyllä, että tämä on aivottomin aikuisten palsta johon netissä ikinä olen törmännyt! Ja en ole ainut joka on saman todennut! :-D Että sorry vaan. Itse käyn täällä silloin, kun tarvitsen pikaisesti vinkkiä johonkin asiaan, esim. millä jonkun tahran saa pois tai millaisia kokemuksia on jostakin tuotteesta. Siihen tää on hyvä paikka, muuten lähinnä hyvät naurut saa ihmisten tyhmyydelle...

Vierailija
7/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymässä happivajauksen myötä.

Mikä sun kysymys ja ongelma oli? Laitatko punaset vai mustat alkkarit, vai?

Vierailija
8/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tää on hyvä paikka, muuten lähinnä hyvät naurut saa ihmisten tyhmyydelle...

olensan tyhmiä.

Vierailija
9/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka tyrkyttää omaa miestään kaikille naistuttaville, miehensä pyynnöstä, jotta avioliitto säilyisi? Vaiko se, joka tarttuu tilaisuuteen kun kerran sitä niin innokkaasti tyrkytetään?

Sitä niittää mitä kylvää. Tämä tuttavapariskunta on jo siis 10 vuotta yrittänyt saada minusta (ja kaikista vaimon naisystävistä) kolmatta pyörää avio-onnensa pelastajaksi, nyt minulla on loistava tilaisuus kuittailla viikottaiset ehdottelusoittelut.

Enkä tunne häpeää, vaikka tuttuni tällä hetkellä makaisikin teholla aivoinfarktin liotushoidossa.

Vierailija
10/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymässä happivajauksen myötä.

Vierailija
11/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se tekstareita näpyttelevä vaimo, joka on lähdössä työmatkalle?

Vierailija
12/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka keskiviikko tai lauantai. On nääs maalaisjunteilla saunapäivät niin tarkkaan määritelty, muina viikonpäivinä ei saunaa saa lämmittää.

Ja tottakai jos kylään erehtyisin, tuttuni yrittää houkutella mua saunaan yhtä aikaa miehensä kanssa.

Yhden kerran olen uteliaisuuttani suostunut ja siksi tiedän että viiksekkäällä amisjuntilla on iso.

Vierailija
13/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikolla lähteä vapaaehtoistoiminnan koulutusmatkalle (on sairaseläkkeellä, ei työelämässä), on tällä hetkellä päivystyksessä aivoinfarktiepäilyn takia.

Vierailija
14/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuni miehen kanssa kahvittelemaan jo ens viikolla vai odotanko siihen asti että hautajaiset on pidetty?

Vierailija
15/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Vierailija
16/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikolla lähteä vapaaehtoistoiminnan koulutusmatkalle (on sairaseläkkeellä, ei työelämässä), on tällä hetkellä päivystyksessä aivoinfarktiepäilyn takia.

No siinä tapauksessa jos vaimo kuolee, niin voit unohtaa nuo panojutut. Mies varmasti haluaa surra kaikessa rauhassa.

Vierailija
17/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuni miehen kanssa kahvittelemaan jo ens viikolla vai odotanko siihen asti että hautajaiset on pidetty?

Tee yhteiskunnalle palvelus ja mene hoitoon!

Vierailija
18/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset, vaikka vainaja on vielä elossa ja ilmeisen hyvissä voimissa, jos jaksaa tekstareita laitella? XD

Vierailija
19/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin näönvuoksi, jotta vaimon sukulaiset pysyisivät tyytyväisinä.

Mutta ens viikolla tosiaan menen sinne kahville, kun kerran tuttuni eilen mulle oikein painotti puhelimessa, että hän on poissa kotoa 1.-2.12.

Ja heillä on jo täysi-ikäiset lapset, nuorin asuu enää kotona ja on päivät lukiossa.

Vierailija
20/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekopäisiä ihmisiä maailmasta löytyykään. Oli tämän ketjun ap provo tai ei, molemmissa tapauksissa hän on päästään niin pahasti vialla, etten pysty sitä mitenkään kuvittelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi