G. Kuinka monella majava tällä hetkellä?
Kommentit (36)
Lähteekö alapään karvojen mukana myös luetun ymmärtämisen taito, häh? Teiltä ei kysytty.
majava ehkäpä, siistin kyllä mutta paljaaksi en aja, liian trendikästä, aina pitää mennä pikkusen vastakarvaan tietyissä asioissa ;)
Mulla on, on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Villi veikkaus, että noin reilulla miljardilla, voi olla useammallakin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 08:08"]Villi veikkaus, että noin reilulla miljardilla, voi olla useammallakin.
[/quote]
Oho, keskuudessamme on kerrankin älykkö! :)
No ei oo, mun pandana on sileässä juhlakunnossa. Kehtaa sit näyttää, jos pyydetään.
Meillä on mökillä, ovat kaadelleet sieltä rannasta haapoja aika tavalla. Hauskoja elukoita :)
Majava paras ja naisellisin! Kynitty broileri on kuvottavan näköinen.
T: Mies +30v
Ei oo. Minulle ei edes kasva majavaa.
Eilen ajoin pois kun tänään on Juhannus ja mökillä odotettavissa kaveriporukan kanssa perinteinen sekasauna puolitaöin.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2010 klo 21:28"]en ole sheivannut enää vuosiin. Mies sanoo ettei ole väliä, joten en jaksa. Oma vaivansa siinä sheivailussa kuitenkin on.
[/quote]
Miestäsi ei myöskään haittaa riippurinnat, valkosipulin hajuinen hengitys tai tummat partakarvat.
Meillä on tuossa tontin rajalla purossa, ette usko kuinka vittumainen elukka kun aina patoaa tuon puron ja takapihalla tulvii...
Trimmattu majava on. Kynitty broileri on so last season. Posliinit, tervetuloa nykyaikaan. Samoin tatskat on noloja, nekin meni jo. Nyt luonnollisuus on valttia, vihdoinkin trendi jota on odotettu
synnytyksen jälkeen oli aika pitkiä karvoja, harkitsin ensin, että saksisin niitä, mutta huomasin tässä, että näyttävät lähteneen samaa tahtia hiusten kanssa.. täysimetän siis..