Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Duunikaveri olis törkkäämässä lastansa meille hoitoon.

Vierailija
26.11.2010 |

Ei siinä mitään, mutta kun mä en ole koskaan edes nähnyt kyseistä lasta enkä tota duunikaveriakaan ole tuntenut kuin muutaman kuukauden. Töissä nähdään ja rupatellaan, mutta ei me olla mitään varsinaisia kavereita edes.

Mä olin ihan hämmästynyt kun se kysy että voinko ottaa sen lapsen meille hoitoon?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos oikeasti joku kysyy niin ihmetellään. Minä en ainakaan ihan hevillä uskalla keltään kysyä kun reaktiot on tuota. Työkavereille en kyllä veisi ;)

vie lasta tuntemattomalle hoitoon. Onhan lapsellekin aika traumaattinen kokemus mennä yöksi ilman omia vanhempia vieraan ihmisen luo.

Ja työkaveri ei todellakaan ole ihminen, jonka tuntee niin läheisesti että voisi luottaa 100%.

Minun lapsiani hoitavat vain läheisimmät ystäväni monen vuoden takaa, tai sitten vanhempani tai miehen vanhemmat (tai muut lähisukulaiset).

Ikinä en luottaisi naapuriin tai työkaveriin!

Vierailija
22/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie lasta tuntemattomalle hoitoon. Onhan lapsellekin aika traumaattinen kokemus mennä yöksi ilman omia vanhempia vieraan ihmisen luo.

kun joku tarvitsisi oikeasti hetksi lapselle hoitajaa. Ehdotetaan naapurin tyttöä tai mitä tahansa naapuria tai saman rapun mummoa... Jotkut vie oikeasti lapsensa ihan kelle tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla