Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Change-ketjun rintaliiveistä! Ovatko niiden koot erilaisia

Vierailija
25.11.2010 |

kuin muiden merkkien? Ovatko ne laadukkaita? Entä hyvin istuvia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi monella koko muuttuu kun menevät Changelle, koska ovat siihen asti käyttäneet ihan oikeastikin vääränkokoisia liivejä. Hyvin suuri osa naisista käyttää ympärykseltään liian suurta ja kupiltaan liian pientä kokoa, koska ovat vaan jotain kokoa alkaneet käyttää ja kuvittelevat sen olevan oikea. Tämähän nyt on jo varmasti kaikkien tietämä tosiasia. Monelle se Change on sit ensimmäinen liiviliike johon menee niin, että myyjän opastuksella ostaa ihan oikean koon. Monella se muuttuu juuri tuohon suuntaan, että on isompi kuppi mutta pienempi ympärys. Näin käy silloinkin, jos menee ihan mihin tahansa liiviliikkeeseen ekaa kertaa sovitettavaksi. Jos siis on käyttänyt näitä henkkamaukka-yms liivejä joita luullut oikeankokoisiksi. Minulla ainakin on Changella ihan sama koko kuin muistakin liiviliikkeistä ostamissani liiveissä, ja ihan joka kerta sovitan liivit myyjän avustuksella. Kerran kyllä kävi niin, että myivät Changella (siis yrittivät myydä) aivan liian isoa kuppikokoa, koska kyseinen malli ei mulle käynyt ja oli kuinka suuri kuppi tahansa niin aina pullistui rinnat ulos. Mutta se myyjä olikin tosi nuori, varmaan vasta aloittanut. Ihan höpöhöpöä tuo, että Changella olisi eri koot siksi, että naiset ihan onnessaan kuvittelis omaavansa isommat rinnat kuin onkaan.

Kyllä kuule ihan se myyjä (myymälävastaava vielä) sanoi, että heillä ON pienemmät koot, että jos normaalisti on E niin kokeilepa F-kuppia..Että se siitä sun teoriastas. Ja onhan mm. KappAhlissakin ihan eri koot kun vertaa johonkin muuhun liikkeeseen.

Vierailija
22/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä kun tahtoo olla toppaukset isoissakin koissa (olipa outo sana), en tiedä miksi kuppikoot changella on isommat, mutta kyllä ne ovat isommat verrattuna muihin liiviliikkeisiin, tasokkaampiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaako tässä valion glögissä olla prosentteja kun ei kirjoitus eikä ajatus luista.

24

Vierailija
24/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuitenkin Triumphinkin liivejä (konsulentin kanssa valittu) sama koko eli 75 E.

Changen liivit ovat laadukkaita. Ja istuviakin, mutta jokaisen tissit on erilaiset, joten istuvuus riippuu siitä, löydätkö rinnoillesi oikeat liivit.

Siksi siellä on asiantunteva hyvä henkilökunta, joka auttaa liivien valinnassa.

Voin vain suositella.

Vierailija
25/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joka tapauksessa 85C on ihan eri kuin 70D nimittäin jos sulla on 85cm rinnan alta ympärys mitattu, niin sä et saa niitä 70cm rintsikoita päällesi, tai sitten se ihminen on kituuttanut rintojaan liian pienissä kupeissa!

Vierailija
26/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole järin laadukkaita, paitsi jos vertaa johonkin henkkamaukkaliiveihin.

Monissa liiveissä mulla ne sivussa olevat pystyluut (mitä muovia lienevät) eivät ole tukevia vaan taipuvat eivätkä tue, kangas venyy niin että joutuu suht pian alkaa laittamaan sisimpiin hakasiin ja väri haalistuu. Ihanan istuvia ovat ostettaessa, mutta käytössä kuluvat nopeammin kuin muista liiviliikkeistä ostamani liivit.

Vierailija
27/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupit ovat Changessa vähän pienempiä kuin muualla, se ei ole mikään salaisuus. Myyjä sanoi minulle heti kättelyssä, että "kokeilepa F-kuppia [normaalisti E], koska meidän kuppikoot on vähän muita pienempiä".

Muuten ei koossa ole ollut radikaalia eroa muiden valmistajien kokoihin - minäkin käytin ennen 80C-kokoa, kunnes Changessa paljastui, että oikea kokoni on 70E tai 70F. Nyt ostan kaikkialta liivini tässä koossa, ja hyvin istuu!

Vierailija
28/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnanympäsrys rintsikoissa aivan kamalan suuri ja kuppi vastaavasti liian pieni. Jos rintaliivit käyväy pieniksi, helpommin ottaa isomman rinnanympäryksen seuraaviin kuin isomman kuppikoon, vaikka se tulisi tehfä juuri päin vastoin. sori, off topic.

Laadusta ja istuvuudesta en tiedä, kukaan ei ole kertonut. Sen sjiijaan todella moni tuttu tai tutun tuttu on mielissään kertonut, että kuinka aina on luullut olevan esim. kokoa 85C, mutta changella huomattiin että oikea koko onkin 70D. Huvittavasti kukaan ei ole ollut tuosta "kokomuutoksesta" pahoillaan, päinvastoin.

Aika mahtava myyntikikka tosiaan.

changessa on pienemmät koot, eli muiden D on changen E. changessa myös mustat liivit ovat pienempää kaliiperia kuin saman malliston valkoiset (myyjä joskus selitti mulle jostain neuloksesta, mut ne nyt muista).

Mä oon aina ollut tyytyväinen palveluun ja laatuun. Usein kaikki liivit -50%, jolloin liivien hinta on naurettavan pieni.

Vierailija
29/31 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen mustia t-paitatissiliivejä. Useamman vuoden jo. Kahdet tai kolmet uudet ostan vuodessa, vanhatkin menee hätätilanteessa.

Hinta/laatu on todella ok!

Tosta kokoasiasta en osaa sanoa, ennen changea käytin vielä imetysliivejä (75 D, mutta venyvää materiaalia) ja Changen liiveistä koko 70 G olikin sitten sopiva. Mutta en tajua kun liike mainostaa olevansa minkä kokoisille tahansa: Ei siellä oikeesti isotissisille mitään löydy, mullakin maksimikoko, enkä miltään tissihirviöltä näytä.

Vierailija
30/31 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täälläkin, omistan isot rinnat ja Changen liivit (sieltä kalleimmastakin päästä) löystyvät nopeasti päivittäisessä käytössä.

Vierailija
31/31 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen myyjä yritti väkisin myydä mulle väärän kokoiset liivit, kun oikeaa kokoa ei ollut siinä mallissa jonka halusin. Pitsi lörpötti rumasti jo valmiiksi ja olis taatusti näkynyt paidan läpi. Myyjän mielestä ei se nyt niin kauheasti haitannut ja ihan hyvältä näytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi