Change-ketjun rintaliiveistä! Ovatko niiden koot erilaisia
kuin muiden merkkien? Ovatko ne laadukkaita? Entä hyvin istuvia?
Kommentit (31)
niiden rintsikoissa kokomerkit on sikäli erilaisia, että jos toisessa merkissä kuppikoko on B niin changella sama koko onkin C, mikä onkin aika hyvä myyntitaktiikka.
ihan sama koko Changen rintsikoissa ja monessa muussa merkissä. Kokoni on 75E. Liekö sit pienemmissä koossa enemmän heittoja, en osaa sanoa.
Changen liiveihin en ole aivan täysin tyytyväinen ollut, löystyvät käytössä nopeammin kuin monet muut, joten sit ovatkin isot eivätkä tue enää niin hyvin. Varsinkin edullisemmat mallit, kalliit, lähemmäs satasen liivit ovat olleet laadukkaampia.
Useimmilla merkeillä mun koko kuppikoko on B tai C. Changella kuppi on D. Balconette- malli on parhaiten istuva liivi mitä olen ikinä käyttänyt ja Espoon Sellon myymälässä asiantuntevaa apua ( taisi olla myymälänhoitaja,joka palveli)
että löystyivät huonoiksi tosi lyhyessä ajassa. Täytyisi ostaa kamalan usein uusia
Mulla ei ole koskaan venyny tai muotoutunu uudestaa tai mitään ja Changen koossa liivit E-F kuppia. Yksistä on kaarituki katkennu, mutta siitäkin kyllä syytän miestä.
Ei siis mitään kuppijuttuja. Toinen mikä ärsyttää on että he mainostavat, että heillä on myös isoja kokoja myynnissä. Kumminkin ne on aina erikseen tilattava, ei siellä hyllyssä noin vain ole saatavina isoja kokoja.
Tosin ihan sama ongelma on myös Fanky Ladyssä.
Mun koko Changessa on H, kun taas normaalisti E.
Mun koko Changessa on H, kun taas normaalisti E.
no just tuota varmaan tarkoitettiin. Eli jos normaali on sulla E, niin Changella E on niin pieni ettei sulle mahdu.
Tosin mä en oikeesti tajua mihin te näitä vertaatte, kun mulla on kyllä E ihan kaikissa merkeissä mitä mulla on ollu, joissakin joskus riittää DD mutta yleisemmin on E.
Laadusta ja istuvuudesta en tiedä, kukaan ei ole kertonut. Sen sjiijaan todella moni tuttu tai tutun tuttu on mielissään kertonut, että kuinka aina on luullut olevan esim. kokoa 85C, mutta changella huomattiin että oikea koko onkin 70D. Huvittavasti kukaan ei ole ollut tuosta "kokomuutoksesta" pahoillaan, päinvastoin.
Aika mahtava myyntikikka tosiaan.
Yleensäkin liiviliikkeiden liiveissä koot menee erilailla kuin jossain henkkamaukka-liiveissä.
en edes muista mikä kirjain minulla on joku aakkosten puolesta välistä:)
laatu ei ihan luxusta ole mutta ihan hyvää laatua kuitenkin ja istuvuus on kyllä hyvä, myyjä mittaa koon ja löytää hyvän mallin. Olen ollut vakioasiakas muutaman vuoden ja tulen pysymään.
Siinä oli sitten mainospläjäys.
Voisinko saada jostain vähän palkkiota?
siksi monella koko muuttuu kun menevät Changelle, koska ovat siihen asti käyttäneet ihan oikeastikin vääränkokoisia liivejä. Hyvin suuri osa naisista käyttää ympärykseltään liian suurta ja kupiltaan liian pientä kokoa, koska ovat vaan jotain kokoa alkaneet käyttää ja kuvittelevat sen olevan oikea. Tämähän nyt on jo varmasti kaikkien tietämä tosiasia. Monelle se Change on sit ensimmäinen liiviliike johon menee niin, että myyjän opastuksella ostaa ihan oikean koon. Monella se muuttuu juuri tuohon suuntaan, että on isompi kuppi mutta pienempi ympärys. Näin käy silloinkin, jos menee ihan mihin tahansa liiviliikkeeseen ekaa kertaa sovitettavaksi. Jos siis on käyttänyt näitä henkkamaukka-yms liivejä joita luullut oikeankokoisiksi.
Minulla ainakin on Changella ihan sama koko kuin muistakin liiviliikkeistä ostamissani liiveissä, ja ihan joka kerta sovitan liivit myyjän avustuksella. Kerran kyllä kävi niin, että myivät Changella (siis yrittivät myydä) aivan liian isoa kuppikokoa, koska kyseinen malli ei mulle käynyt ja oli kuinka suuri kuppi tahansa niin aina pullistui rinnat ulos. Mutta se myyjä olikin tosi nuori, varmaan vasta aloittanut.
Ihan höpöhöpöä tuo, että Changella olisi eri koot siksi, että naiset ihan onnessaan kuvittelis omaavansa isommat rinnat kuin onkaan.
Siis minä, ei se myyjä. -ap
Ei ne mitat tule oikein, jos rinnat navassa roikkuen (heh) mitataan. Eli siis pitää olla hyvin istuvat liivit päällä kun mittoja otetaan, tosin jos ei sellaisia ole niin sit ihan mitkä liivit vaan. Sovittamalla löytyy sit se oikea koko, mitat antaa vaan suuntaa.
alastikin olla mitattavana, jos sulla niin ryhdit rinnat on ja haluat niitä esitellä.
Toisekseen olen aika ujo, että mieluummin takin päältä sittenkin. -ap
siksi monella koko muuttuu kun menevät Changelle, koska ovat siihen asti käyttäneet ihan oikeastikin vääränkokoisia liivejä. Näin käy silloinkin, jos menee ihan mihin tahansa liiviliikkeeseen ekaa kertaa sovitettavaksi. Jos siis on käyttänyt näitä henkkamaukka-yms liivejä joita luullut oikeankokoisiksi. Minulla ainakin on Changella ihan sama koko kuin muistakin liiviliikkeistä ostamissani liiveissä,
Changella vaikka on käyty liivimyyjän pakeilla ennenkin (itse Stockalla). Voihan se toki olla, että koko on muuttunut muutamassa vuodessa, kun en kovin usein osta uusia, vaan kerralla monet..
Koot on pienempiä, joten kannattaa myyjän kans kattoa sopivat. Halvimmat ei välttämättä ole ihan sitä parasta laatua, mutta paljon oon tykänny kaikista. Yht. 5 ostanu Changesta, ja sieltä ostan varmaan seuraavatkin. Hintahaitari on 10€-100€ että siihen mahtuu vähän kaikentasoista.