Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilasten joululahjat

Vierailija
24.11.2010 |

Tähän vinkkejä joululahjoista, joita voisi ostaa kummilapsille.

Itselläni on kaksi kummilasta. Kohta 13-vuotias työttö ja 8-vuotias poika. Asutaan kaukana toisistamme, eikä nähdä joulun aikaan, joten olen aina laittanut lahjat postissa. Tästä syystä olen ostanut joka joulu lahjaksi kirjat. Tänä vuonna ajattelin tehdä poikkeuksen ja mietinkin, jos vaikka ostaisi lahjakortit.

Tyttö alkaa olla sen ikäinen, että voisi ostaa vaikkapa jonkin vaateliikkeen lahjakortin, mutta entäs pojalle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu molemmat "maalla", missä ei ole lähellä mitään kummoisia kauppoja. Ikää tytöillä 10-v. ja 11-v. Heille ajattelin ostaa S-ryhmän lahjakortit, koska tiedän molempien perheiden tekevän pääasiassa ostoksensa Prismassa, joten näin ollen tytöt voisivat ruokareissujen yhteyksissä käyttää lahjansa.

Ja jos ei Prismasta löytyisikään mitään mieluista, käy nuo lahjakortit myös Emotioneissa ja Sokoksissa.

Vierailija
2/3 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lahjaksi olen ostanut:

8-vuotiaalle: lippu Kolme iloista rosvoa -esitykseen ja korvakorut

6-vuotiaalle: Nomination-rannekoru, vaatteita ja peli

Yleensä ostan koruja (usein siis ihan halpoja) ja vaatteita, mutta kerran vuodessa isommalle joku lippu/retki, koska näemme harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun aivan korvessa, mutta käyn ainakin kerran kuukaudessa kauppakeskuksessa, jossa on peruspuodit Seppälästä Lindexiin jne. Ja otan lapset mukaan.