Missä tapasit puolisosi?
Olen itse käynyt elämässäni vain yksillä treffeillä, eikä se juttu kauaa jatkunut. Puolisoni tapasin ystävieni kautta, kun kävimme kesällä pelailemassa ulkona.
Onko todennäköisempää tai helpompaa löytää puoliso ns oikeasta elämästä vai täytyykö selata tinderiä ja käydä kymmenillä, jopa sadoilla treffeillä ennen kuin käy tuuri?
Kommentit (23)
Ensimmäisen iskin baarista. (olin kuskina laskettelulomapaikkakunnalla ja selvin päin, sovittiin treffit kotipaikkakunnalle seuraavalle viikolle kun samasta kaupungista oltiin)
Toisen iskin baarissa. Alkoholilla oli lievästi osuutta asiaan. Vähän vaan pussailtiin ja hän saatteli minut kävellen kotiin. Treffit sitten parin viikon päästä.
Kolmannen iskin työpaikalla.
-reipas ja omatoiminen pullea palstamamma
Yhteisen harrastuksen kautta, mutta oltiin me kyllä vuosi samaan aikaan samassa lukiossakin.
Poliittisen puolueen paikallisosaston toiminnassa tutustuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisen harrastuksen kautta, mutta oltiin me kyllä vuosi samaan aikaan samassa lukiossakin.
Miksi nämä valheet?
Tanssiravintolassa tavattiin. Molemmat vahvassa huppelissa ja käynnistysvaikeuksien jälkeen tultiin loppuilta hyvin juttuun. Siitä alkoi tapailu.
Ei puolisoa = avioliittoon vihitty aviomies.
Miesystäviä ja kämppäkavereita paljon ja runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Yökerhossa 2003
Kohta syntyy neljäs lapsi
Parhaan ystäväni kautta vuosia sitten ihan tavallisessa arjessa, koska puolisoni on hänen isoveljensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä valheet?
Täh?
Tylsästi, mutta klassisesti töissä.
Otin kännissä suihin siltä ja sen kaverilta aseman vessassa. Siitä se sitten lähti.
Vierailija kirjoitti:
Ei puolisoa = avioliittoon vihitty aviomies.
Miesystäviä ja kämppäkavereita paljon ja runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiravintolassa tavattiin. Molemmat vahvassa huppelissa ja käynnistysvaikeuksien jälkeen tultiin loppuilta hyvin juttuun. Siitä alkoi tapailu.
Ootte siis lähes kahdeksankymppisiä.
Tanssiravintola 😃🤣🙄
Yhteisten kavereiden kautta, seurustelu alkoi v. 2000. Tiedettiin toisemme jo aiemminkin samasta lukioista.
Huvipuistossa 😍