Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisia ne Ikean halvat lampaantaljat?

Vierailija
03.12.2010 |

Joku sanoi, että olivat jotenkin erityisen pieniä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ennestään lastentarvikeliikkeestä ostettuja taljoja jotka on huomattavasti pienempiä, joten nuo Ikean halpistaljat näyttää kylä ihan kivan kokoisilta.

Vierailija
2/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ennestään lastentarvikeliikkeestä ostettuja taljoja jotka on huomattavasti pienempiä, joten nuo Ikean halpistaljat näyttää kylä ihan kivan kokoisilta.

Ikean tarjoustaljat olivat n. 20 cm lyhyempiä kuin vakituisesti siellä myynnissä olevat. Ja lisäksi ohuempia. Joidenkin mukaan kuitenkin pieni koko oli juuri sopiva vaunuihin ja pulkaan.

Vierailija
4/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mikään pieni, 80cm pitkä. Lampaannahkaa. Kuvaston mukaan näin.

Vierailija
5/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luddet onkin isoja!

Vierailija
6/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ainoastaan tarjousta varten hankittuja. Eivät ole normaaliosti Ikeassa myynnissä.

Vierailija
7/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean tarjoustaljat olivat n. 20 cm lyhyempiä kuin vakituisesti siellä myynnissä olevat. Ja lisäksi ohuempia. Joidenkin mukaan kuitenkin pieni koko oli juuri sopiva vaunuihin ja pulkaan.

Vierailija
8/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen erottava tekijä oli tuo paksuus. Se onkin aika tärkeä tekijä mikäli ostaa taljan esim. pulkkaan.

Vierailija
9/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen erottava tekijä oli tuo paksuus. Se onkin aika tärkeä tekijä mikäli ostaa taljan esim. pulkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi