Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö morsiamen pyytää polttareita?

Vierailija
24.11.2010 |

Häät oli, mutta ei polttareita. Häissä jotkut kysyivät, että miksi et halunnut polttareita. Siis hä? Eihän niistä kukaan edes kysynyt, haluanko vai en. Olen aina luullut, että ne olisivat yllätys. Mutta pitää morsiamen kinuta polttareitakavereiltaan erikseen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tarvitse kaasoa!!!!! Ihan keksitty kuvio koko kaasoilu.

Vierailija
22/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa halusit polttarit viettää. Tai jos ei ole mahdollista saada yhteystietoja (vaikka puhelimestasi kun olet suihkussa - ai niin se onkin KAMALAA yksityisyyden loukkaamista).

Ei meillä oo kaikki kaverit yhteisiä eikä miehellä ole mun kavereiden kaikkien yhteistietoja. Ja jos olisin morsian niin haluaisin tietää, että ketä kutsutaan ja ketä ei. Mut tapoja on erilaisia, oon ite toiminut noin eli olen kaasona saanut yhteystiedot ja sen perusteella järkänny polttarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulunut kaasoe eli pukija. Joskus muinoin se oli vanhempi naimisissa oleva nainen, nykyään nuorempikin, morsiamen oma ystävä, joka yhtä kaikki haluaa olla morsiamen apuna ja tukena häävalmisteluiden ja itse häiden ajan.

Surullista on, jos jolla kulla ei ole sellaista ystävää.

Vierailija
24/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa halusit polttarit viettää. Tai jos ei ole mahdollista saada yhteystietoja (vaikka puhelimestasi kun olet suihkussa - ai niin se onkin KAMALAA yksityisyyden loukkaamista).

Ei meillä oo kaikki kaverit yhteisiä eikä miehellä ole mun kavereiden kaikkien yhteistietoja. Ja jos olisin morsian niin haluaisin tietää, että ketä kutsutaan ja ketä ei. Mut tapoja on erilaisia, oon ite toiminut noin eli olen kaasona saanut yhteystiedot ja sen perusteella järkänny polttarit.

Kyllä meillä häät peruuntuis, jos mies mun puhelimelle menis!!! Ja kuinkahan se mies voi muistaa kaikki tärkeät ystävät, ja varsin ne muut ihmiset ketä polttareissa tulee olla?

Vierailija
25/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua, että mun mies käy läpi mun puhelinta enkä mä käy läpi hänen puhelintaan :)

Mut tästä ollaan ilmeisimmin eri mieltä. Mun mielestä helpottaa kummasti kaason hommia, jos morsian puhuu kaason kanssa suoraan kaikesta, mitä häneltä toivoo. Ettei sitten tarvii voivotella morsiamen eikä kaasonkaan, ku häiden järkkääminen on niin vaikeaa.

Eihän ne polttarit oo nykypäivänä kenellekään yllätys, ehkä se päivä ja ohjelma ei oo morsiamen tiedossa, mutta tietäähän se, että ne on tulossa.

Musta on siis helpompaa sanoa suoraan, että ole hyvä, tässä on lista ihmisistä, jotka haluaisin polttareihini ja tässä on heidän yhteystietonsa.

Vierailija
26/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pysty phonebookista katsomaan "MINNAN" puhelinnumeroa ilman että tarvitsee "käydä läpi puhelinta".

Mutta siis AP ei ollut halunnut kaasoa (syystä tai toisesta, jota ei ole vielä paljatettu), joten miten ihmeessä hän kuvitteli KENENKÄÄN järjestävän polttareitakaan.

Vierailija
27/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulunut kaasoe eli pukija. Joskus muinoin se oli vanhempi naimisissa oleva nainen, nykyään nuorempikin, morsiamen oma ystävä, joka yhtä kaikki haluaa olla morsiamen apuna ja tukena häävalmisteluiden ja itse häiden ajan. Surullista on, jos jolla kulla ei ole sellaista ystävää.

Koin vaan, että häät ovat minun ja mieheni yhdessä järjestämä juhla, en tarvinnut tukea tässä iloisessa tapahtumassa. Ystäväni olivat juhlassa vieraina.

Vierailija
28/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se jonkun kaverin numeron tarkistaminen tarkoita sitä että käy "läpi koko puhelimen". En tosiaankaan itse osaisi sellaisesta loukkaantua... Eri asia jos mies menisi tutkimaan puhelintani tarkoituksena lukea kaikki viestini yms. Ei sielläkään mitään salattavaa ole, mutta yksityisyys raja menee mielestäni siinä ettei toisen viestejä mennä lukemaan.

Kyllä mä olen monta kertaa miehen puhelimesta jonkin puhelinnumeron tarkistanut (miehen siskon numeron, isännötsijän numeron yms.).

Vierailija
29/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaasoa sen takia, että ei ollut varaa kustantaa kaasolle mekkoa, kenkiä ja juhlakampausta. Koska mielestäni, jos pyytää jonkun kaasoksi, myös maksaa viulut. Siitä olisi tullut ainakin 400 euron menoerä, mikä olisi ollut meille vähän liikaa. Jos olisi ollut kaaso, olisi pitänyt myös olla bestman. Ja toiset 400e levällään.

Muuten ei olisi mitään kaasoja vastaan, ihan kivahan se olisi ollut. Mutta ei ollut varaa.

Vierailija
30/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä voi luntata myös niitä ystäviä ja yhteystietoja, osoitteet ainakin ja sitä kautta helppo selvittää numerokin.

Ja noloa oliskin kutsu polttareihin niitä, joita ei sit kutsuta myös häihin.

Vierailija
31/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka polttarit organisoi. Tai esim. oma sisko. Jos sinulla ei ollut kumpaakaan, niin tästä syystä ei myös ollut polttareita. Minä olen ollut kaksi kertaa kaasona ja molemmilla kerroilla olen itse vaatteeni ja kampaukseni maksanut. Kukkakimppu on tullut hääparin pussista. Tämä on Suomi eikä mikään USA...

Vierailija
32/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaasoa sen takia, että ei ollut varaa kustantaa kaasolle mekkoa, kenkiä ja juhlakampausta. Koska mielestäni, jos pyytää jonkun kaasoksi, myös maksaa viulut. Siitä olisi tullut ainakin 400 euron menoerä, mikä olisi ollut meille vähän liikaa. Jos olisi ollut kaaso, olisi pitänyt myös olla bestman. Ja toiset 400e levällään.

Muuten ei olisi mitään kaasoja vastaan, ihan kivahan se olisi ollut. Mutta ei ollut varaa.

empä tiennyt. Eikä moni tuttunikaan, koska eivät maksaneet kaasojensa kampauksia tai vaatteita.

Vierailija
33/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä morsiamelta polttareiden vieraslistaa, ei hyvää päivää... Kyllä polttareiden on oltava yllätys! Aina missä olen ollut, on ollut täysi yllätys, eikä tosiaan ole morsiamelta mitään kyselty.

Mun mielestä taas on itsestäänselvää kysyä vieraslistaa ja muutenkin toiveita. Koska ei se tuleva mies kuitenkaan oikeasti muista varmasti ihan niitä kaikkia, esimerkiksi lapsuudenkavereita joiden kanssa ei ehkä vähään aikaan ole ollut tekemisissä mutta haluaisi silti polttareihinsa, esim. Tai jos morsian haluaisikin mielummin pienet juhlat kaikkein lähimpien ystävien kesken eikä kutsua kaikkia häihin tulevia (nuoria) naisia. Tai jos ei missään nimessä halua mitään actionia vaan rauhallisen hemmotteluillan, tai vastaavasti haluaa rymytä baarissa aamuun asti. Koska vaikka kaaso ja mies varmasti hyvin morsion tuntisivatkin, niin ei näistä asioista aina varmasti voi sanoa.

Toki ei ole tarkoitus että morsian alkaa sanelemaan päivän ohjelmaa tai ajankohtaa, mutta mielestäni on kuitenkin ihan itsestäänselvää että polttarit joka tapauksessa järjestetään, joten jos ei yksityiskohtiin mennä niin ei siinä mikään "yllätys" pilalle mene.

Vierailija
34/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään rymypolttareita, vaan esim tyttöjen illan, missä olisi juotu viiniä ja juteltu ja naurettu yms, mutta eipä parhaita kavereita näyttänyt kiinnostavan tuollaisen illan järjestäminen. Olisi ollut mielestäni tosi pöljää käydä pyytämään, että voitteko järjestää polttarit.

ap

Vierailija
35/35 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, kuka muka maksaa kaason vaatetuksen? Enpä ole ikinä kuullut, taitaa olla jotain kehä 1 sisäpuolen juttuja jos niitäkään...taitaa mennä tuonne USA:n puolelle moinen hömpötys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän