Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Thaimaa niin kamala kuin mitä sanotaan?

Vierailija
24.11.2010 |

Me ei olla siellä koskaan käyty, vaikka paljon on muuten kaukomatkoillakin (mm. Hawaii, Mauritius, Malediivit, Karibian saarilla) matkusteltu. Mutta aina Thaimaasta kuulee, että miten siellä on niin likaista ja se prostituutio jne, onko se oikeasti ihan kamala paikka? Siis ihan oikeasti, tähän nyt kaipaisin mielipiteitä sellaisilta, jotka on muuallakin matkustellut eli on vertailukohteita! Jotenkin haluaisin siellä käydä ja katsoa omin silmin millainen paikka se on, mutta toisaalta en viitisi rahoja tuhlaan heittää, jos se on ihan oikeasti hirveä. Hotelli mitä olen katsonut on 5 tähden, ja sijaitsee Phuketissa, mutta rauhallisella rannalla. Onko silti huono valinta, jos voi valita jonkun muunkin kaukokohteen? Mielipiteitä?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hienoissa 5 tähden hotelleissa ovat olleet, Khao Lakissa, Hua Hinissä sekä Phuketissa Kata beachillä. Sitten on myös toki näitä, jotka ovat tykänneet, mutta kun nuo muutamat (paljon matkustaneet) ovat olleet niin negatiivisia Thaimaata kohtaan niin on pistänyt mietityttämään... Sen takia tähän halusinkin kommentteja heiltä, jotka ovat myös matkustelleet paljon. Vähän niin ja näin nämä fiilikset nyt on, voi hitsi sentään... Kun olisi halvempi reissu niin lähtisin heti, mutta kun maksaa kuitenkin aika paljon niin ei viitsisi vuoden "päämatkaa" heittää kankkulan kaivoon...

Vierailija
82/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut Koh samuilla, Koh Phangalla, Phuketissa, Bangkogissa, Surathanissa...Kaikki paikat näimme samalla reissulla, joka kesti yli kuukauden

Seksiturismia on kaikkialla. Jopa uinuvassa kylässä Koh Phangalla.

Phuket oli kaikista kamalin, sieltä lähdimme pois, vaikka hotelli oli maksettu vielä viikoksi.

Rannat kauniita kyllä.

Enää en menisi edes ilmaiseksi Thaimaahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen monia yksinäisiä miehiä, jotka matkustelevat siellä pillun perässä koko ajan ja rakastavat maata sentakia. Saavat huomiota ja tyttöjä halvalla, kun täällä ei käy flaksi.

Perheellisiäkin tuttujani on siellä käynyt, yleensä kerran käytyään suuntaavat muualle. On se ikävää katsoa kun 70v ukko kuljettaa käsipuolessaan nuorta poikaa tai vanhalla ukolla on kolme nuorta thaityttöä ympärillään kutittelemassa.

Me olimme mieheni kanssa kahden Samuilla ja tytöt repivät häntä käsistä baariin, kun iltaisin kuljimme käsi kädessä ulkona ihan rauhassa. Todella sietämätöntä.

Vierailija
84/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kohde kelien suhteen, mahtavaa ruokaa ja hyvät rannata ja shoppailumahdollisuuksia löytyy Bangkokista vaikka mihin lähtöön. Tykkään kyllä.

Vierailija
85/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuttaviesi perustelut, että miksi eivät Thaimaasta tykänneet? Ja mistä kohteista nämä ihmiset sitten vastaavasti ovat tykänneet ja miksi? Ihan mielenkiinnosta kuulisin, että mitkä paikat hakkaavat heidän mielestään Thaimaan mennen tullen. Ja nimenomaan puhun sitten normaalituloisen ihmisen kohteista, eli kohteista, jotka ovat rinnasteisia Thaimaahan.

En minä ala makuasioista väittelemään, mutta itse olen suht paljon matkustanut, ja pidän Thaimaata hinta-laatusuhteeltaan erinomaisena kohteena. Jokaisessa paikassa ne ongelmana ja huonot puolensa on, mutta Thaimaassa kokonaisuus on isosti plussalla.

P.S. Juu, onhan Thaimaassa paljon sekä seksiturismia että Aidsiakin se nyt on tasan tarkkaan fakta. Valtaosassa kohteita se ei kuitenkaan hyppää silmille, mutta tosiaan erittäin laaja ongelma tuo Thaimaassa on.

ja hienoissa 5 tähden hotelleissa ovat olleet, Khao Lakissa, Hua Hinissä sekä Phuketissa Kata beachillä. Sitten on myös toki näitä, jotka ovat tykänneet, mutta kun nuo muutamat (paljon matkustaneet) ovat olleet niin negatiivisia Thaimaata kohtaan niin on pistänyt mietityttämään... Sen takia tähän halusinkin kommentteja heiltä, jotka ovat myös matkustelleet paljon. Vähän niin ja näin nämä fiilikset nyt on, voi hitsi sentään... Kun olisi halvempi reissu niin lähtisin heti, mutta kun maksaa kuitenkin aika paljon niin ei viitsisi vuoden "päämatkaa" heittää kankkulan kaivoon...

Vierailija
86/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä juuri ihastunut. Käytiin myös Patong Beachilla sekä Phuket Townissa eikä kumpikaan niistäkään iskenyt. Rähjäistä ja sotkuista, hotellialueet toki ok. Ravintoloissa vaihteleva taso, tyttöbaareja joka kulmalla (ja hieronnoissa tarjotaan tietysti muutakin kuin hierontaa). Kaupustelijat/räätälit/tuktuk ja taksikuskit ylisinnikkäitä ja tinkiminen tosi ärsyttävää, osa myyjistä ei muistanut toteuttaa sitä hymyillen. Osa ihmisistä toki todella ystävällisiä ja sääolosuhteet hyvät. Mutta en heti toiste mene.

Vierailija
87/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenne hurjaa, päällekäyvää kaupustelua ja sitten nämä tyttöjutut tietty. He ovat kaikki erittäin hyvätuloisia, eli en voi sinänsä ajatella asiaa "normaalituloisen" kannalta, mutta he ovat tykänneet enemmän esim. Arubasta, Mauritiuksesta, Malediiveista, Meksikosta. Ja kun meillekin kaikki nuo em. ovat vaihtoehtoja Thaimaan rinnalla niin mietityttää sen takia... Eli ei ole "pakko" juuri Thaimaahan lähteä hinnan takia. ap

Vierailija
88/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä juuri ihastunut. Käytiin myös Patong Beachilla sekä Phuket Townissa eikä kumpikaan niistäkään iskenyt. Rähjäistä ja sotkuista, hotellialueet toki ok. Ravintoloissa vaihteleva taso, tyttöbaareja joka kulmalla (ja hieronnoissa tarjotaan tietysti muutakin kuin hierontaa). Kaupustelijat/räätälit/tuktuk ja taksikuskit ylisinnikkäitä ja tinkiminen tosi ärsyttävää, osa myyjistä ei muistanut toteuttaa sitä hymyillen. Osa ihmisistä toki todella ystävällisiä ja sääolosuhteet hyvät. Mutta en heti toiste mene.

Itse olen Patongilla ollut kahdesti ja saimme kulkea ihan rauhassa; kukaan ei repinyt väkisin mihinkään, ravintoloissa söimme poikkeuksetta hyvin, myös muovituolipaikoissa, tyrkytystä ei ollut (olen myös sitäkin kokenut, mutta ihan eri maissa ja aivan eri luokkaa) ja muutenkin tykkäsin. Toki Thaimaa on tuttu muultakin osin kuin Phuketista.

Vierailija
89/90 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei mulla nyt ole pääkriteerinä, oli varmaan aika yksittäistapaus ;) ap

Vierailija
90/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa ja pattijoki elämäni paras paikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän