Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri, aikuinen nainen pukeutuu kuin teini

Vierailija
24.11.2010 |

ja saa tällä tavalla miesten huomion itselleen. Mikä siinä on kun pitää vielä kolmekymppisenä vetää ylleen pillifarkut ja tiukka paita. Olen ajatellut, että sanon jotain, mutta enpä viitsi. Kyllähän tuo ihminen varmaan joskus tajuaa itsekin.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mielipiteesi on ihan ymmärrettävä. Mutta miksi jaksat välittää muiden ajatuksista? Miten jaksat kiinnostua siitä miten joku muu pukeutuu? Vai nonko kuitenkin niin, että haluaisit toimia toisin, mutta oma sovinnaisuutesi hiertää?

Minua kritisoi aikanaan kaverini, jota vaivasivat avonaiset kaula-aukot. Ajan myötä kävi ilmi, että ko. henkilö ei ehkä ollut ihan sinut seksuaalisuutensa ja ulkonäkönsä kanssa. Avioeron jälkeen vaaleanpunainen, naisellisuus ja vartalonmyötäisyys raivasivat tiensä myös hänen vaatekaappiinsa. Itse olen nykyään maskuliinisempi ja epäseksikkäämpi, mutta ihan yhtä flirtti kuin ennenkin.

prioriteetit kuin flirttailu työpaikalla. Ei tulisi mieleenkään pukeutua korostetun naisellisesti paikassa, johon on tultu tekemään töitä. En usko, että miehenikään tykkäisi jos yhtäkkiä alkaisin pukeutua niin. Ja joka-aamuinen meikkaaminen ja pynttäys olisi vain lapsilta pois. Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta tuo on vaan pinnallista. Elämässä pitää olla muitakin arvoja, kuin näyttää hyvältä työpaikan miehille.

ap

Vierailija
22/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että 30-vuotias ikäihminen pukeutuu ihonmyötäisiin vaatteisiin, kamalaa! *reps*

Minkäs ikäinen ap itse on?

Taidat olla vaan kateellinen ap työkaverillesi.

Tottahan toki toisten huoliteltu ja energinen olemus saattaa pänniä jos on itse väsähtänyt ja ns. luopunut toivosta. Mutta kyllä silloin on parasta katsoa itseään peiliin. Jos jonkun toisen tekemiset ja pukemiset ärsyttää noin paljon, niin syy taitaa olla jossain muualla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän bikineitä.

Edes sinä ap, et arvaisi minun oikeeta ikääni.

Mun kroppa vaan on hyvä ja niin on yli 60v äidillänikin.

Kuinkahan teinimäisesti me sinun mielestäsi pukeudumme..

Vierailija
24/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan minulla jo oma mies ja ihana perhe. Ei ole enää tarvetta flirtata toisten miesten kanssa tai metsästää pukeutumisen avulla huomiota. Tämä maailma on ihan liian ulkonäkökeskeinen muutenkin.

Jos joku tuossa naisessa ärsyttää, niin ehkä se että hän pukeutumisensa avulla liiaksikin arvostusta ja sitten joidenkin toisten mielipiteet saattavat jäädä huomiotta. Eli tavallaan hän käyttää (seksuaalista) valtaa. Miehet ovat tällä tavalla niin yksinkertaisia että eivät osaa tätä tunnista. Onneksi sentään kaikki miehet eivät ole tuollaisia :)

ap

Vai että 30-vuotias ikäihminen pukeutuu ihonmyötäisiin vaatteisiin, kamalaa! *reps*

Minkäs ikäinen ap itse on?

Taidat olla vaan kateellinen ap työkaverillesi.

Tottahan toki toisten huoliteltu ja energinen olemus saattaa pänniä jos on itse väsähtänyt ja ns. luopunut toivosta. Mutta kyllä silloin on parasta katsoa itseään peiliin. Jos jonkun toisen tekemiset ja pukemiset ärsyttää noin paljon, niin syy taitaa olla jossain muualla...

Vierailija
25/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa että kyllä minun mielestäni 30 v on nuori ihminen. Minä en enää ole ;)

Mulla ei ole rahaa pukeutua niin kuin haluaisin; lapsiin menee kaikki ja työpaikka antaa työvaatteet. Ei tule ostettua itselle ikinä oikein mitään.. mutta kyllä musta olisi kiva noiden talvisaappaiden kanssa semmoiset pillifarkut. Musta on ihan hyvä jos kaikki ei pukeudu niin nuivasti kuin minä!

Vierailija
26/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tällaisen lapsellista kateellisuutta huokuvan aloituksen väsäsit näin tyhmästä asiasta. Ihan naurettavaa.

En usko että sulla ap mitään miestä onkaan. Jos olisit omaan elämääsi tyytyväinen, et varmaankaan vahtisi noin ikävästi muiden naisten pukeutumisia. Mitä se sulle kuuluu kuinka muut pukeutuvat!?!

Ja onko itsestään huolehtiminen ja kevyt ehostaminen ongelma sulle? Miksi??? Anna muiden kuule elää omalla tavallaan... senkin ilkeä käntty...

Vierailija
27/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalonmyötäisessä asussa miesten huomiot, niin taitaa olla jotain näytettävää. Miksi, oi miksi täällä ankeassa pohjolassa, ei saa pukeutua kuten kukin haluaa? Etenkin, jos sitä näytettävää on. Hirveän ikärasistista sanoa, että missä kohtaa pitää vetää säkit päälle.

suvaitsevaisuutta siskot ja solidaarisuutta naisten kesken, sitä täällä tarvitaan.

Vierailija
28/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisi varmaan sun mielestä "korostetun naisellisilta" eli melko muodokas olen. Mulla on tasan kaksi vaihtoehtoa, pukeutua tiukkoihin vaatteisiin jolloin tulee ilmi että mulla on tissit ja peppu ja vyötärö tai pukeutua löysiin vaatteisiin jolloin näytän vain lihavalta. Arvaa kumman valitsen?

En todellakaan pukeudu ja meikkaa "miehiä varten" vaan itseäni varten, mulla on kurja olo jos näytän rumalta ja lihavalta kun tiedän että voisin myös näyttää hyvältä. On paljon parempi ja itsevarmempi olo kun tietää olevansa "parhaimmillaan".

Mä luulen kyllä että sun miehesi on eri mieltä sun kanssas, jos on normaali heteromies eikä muslimi tai muu uskis.

prioriteetit kuin flirttailu työpaikalla. Ei tulisi mieleenkään pukeutua korostetun naisellisesti paikassa, johon on tultu tekemään töitä. En usko, että miehenikään tykkäisi jos yhtäkkiä alkaisin pukeutua niin. Ja joka-aamuinen meikkaaminen ja pynttäys olisi vain lapsilta pois. Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta tuo on vaan pinnallista. Elämässä pitää olla muitakin arvoja, kuin näyttää hyvältä työpaikan miehille.

ap

Vierailija
29/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta otsikosta kuvittelin, että kyseessä on joku vaihdevuosien pyörityksessä uutta nuoruutta elävä korppikotka.... Joo, no ei se nyt kolmekymppisellä vielä ole niin paha jos on pillifarkut ja tiukka paita, ne tätimäiset vaatteet ei kaikkien ihmisten mielestä ole niin kivoja. Jos ne nyt ovat liian pientä kokoa, niin se on noloa ja aikuisella jotenkin vielä nolompaa kuin teineillä (heillä kun on se kehonkuva välillä vähän hukassa).

Ulkonäössä ei taida olla mitään vikaa, jos saa miesten huomion -oletan, että positiivisessa mielessä, tuskin se muuten sinua haittaisi. Oletko kade, vai miksi tilanne yleensä haittaa sinua?

Vierailija
30/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää pillifarkkuja ja slimmattuja paitoja... mutta siitä kropasta sietää monen parikymppisenkin olla kateellinen.

Omakin pukeutumiseni on kaikkea muuta kuin tätimäinen, vaikka tässä jo ollaankin lähempänä viittä- kuin neljääkymppiä.

Vierailija
31/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekybänen on nippa nappa aikuinen, ja jos on hyvä kroppa niin miksi se pitäisi verhota johonkin kaapuun?? Pillifarkut ei kylläkään ole pelkästään teineille.

Minä käytän ainakin miten istuvia vaatteita haluan, niin kauan ku vartalo sen sallii.

Tulee mieleen et ap on itseensä tyytymätön pullero ja ikäistään tätimäisempi.

Ja jos miehet on sun työpaikalla niin yksinkertaisia että sekoaa kuvailemasi kaltaisesta NORMAALISTA vaatetuksesta, niin taitaa työkaverisi olla aika tyrmäävä tapaus :)

Vierailija
32/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö vasta suihkussa sen jälkeen kun olet herännyt tms.?

Mutta minäkään en ole tähän päivään mennessä päässyt suihkuun vasta kuin herättyäni. :D:D:D

Ap:ta vituttaa kun toista arvostetaan ehkä miesvaltaisessa työpaikassa koska hän antaa pojille ja pomoille katseltavaa työpäivän siivittämiseksi.

Voi ap, miten tylsä maailma tämä olisi jos omaksuisimme kaikki körttiläisen vaatemuodin mentyämme naimisiin tai saatuamme lapsia. Minulla ainakin olisi pokkaa pukeutua seksikkäästi töihin (jos työssä ei muutoin ole virallista tai epävirallisempaakaan pukukoodia), mutta muodot ei ainakaan tällä hetkellä anna myöden mihinkään seksikkäämpään.

Tietysti työpaikalla ollaan tekemässä töitäkin, mutta minkä helvetin takia pitkää (ja tylsää) päivää ei voi piristää pienellä flirtillä. Pilke silmäkulmassa siivittää kenen tahansa työpäivää.

Joko unohdat koko jutun tai sitten taistelet kahta kovemmin mummokauhtanoissasi saadaksesi saman arvostuksen. Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmälllä, tiedätkös...

Vierailija
33/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pukeudun tiukkoihin paitoihin ja tiukkoihin farkkuihin ja olen sentään 37 vuotias 3 lapsen äiti. Ja vielä naimisissakin. En todellakaan pukeudu niin työpaikkani miehiä varten! Millä perusteella työkaverisi pukeutuu niin työpaikan miehiä varten? Varmaan pukeutuu samalla tavalla myös ihan muutenkin, eikö? Ei minun mieheni ainakaan ole niin huonolla itsetunnolla varustettu, että pakottaisi minut perunasäkki päällä töihin, tai minnekään muuallekkaan. Eikä edes pystyisi pakottamaan. Hän on tyytyväinen, kun oma nainen on huoliteltu ja kivan näköinen. Jos ap itse et ole kiinnostunut ulkonäöstäsi, niin pitääkö kaikkien muidenkin olla harmaita hiirulaisia?

Ihanat, huolitellut, hyvällä itsetunnolla varustetut aikuiset naiset kunniaan!!

Vierailija
34/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työkaverisi pukeutuu niin kuin pukeutuu saadakseen miesten huomion? Ehkä hän vain sattuu tykkäämään niistä pillifarkuista ja tiukoista paidoista ja näyttää omasta mielestään hyvältä niissä. Voisitko myös kertoa mitä 30 vuotias saa laittaa päälleen että me muut ei sitten vaan erehdytä tekemään samoja virheitä. Millaisia vaatteita itse käytät?

Vierailija
35/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä lähden ostamaan marimekon raitapaidan ja perus-suorat pökät, beiget kait...

Mikä siinä on niin vaikeeta et nainen ei saa näyttää naiselliselta naiselta?

Iänpäivät ovat naiset meikanneet, pukeutuneet naisellisesti, myös ÄITI ihmiset!

Ja jos joku ei näin tee niin olkoon tekemättä, ei haittaa ainakaan mua.

Mutta se haittaa että pitäisi iän tai jonkin muun perusteen puolesta muuttaa tyyliään, no thanks!

Se vasta pinnallista onkin, vai mitä hyvä AP?

Ole sinä sellainen kuin olet ja hyväksy muut sellaisena kuin ovat. Ei ne miehetkään idiootteja ole. Ei kaikkeen ole ulkoiset tekijät vaikuttamassa. Oletko varma ettei työkaverisi ole kauneuden päälle vielä sosiaalinen, fiksu ja mukava....?

Vierailija
36/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkea tukka likaisena, ilman meikkiä ja kulahtanut kauhtana päällä. Etenkin jos on perheellinen, mitäpä sitä enää itsestään ja ulkonäöstään huolehtimaan ;)

Tällainen avaus olisi aivan absurdi vaikkapa Ranskassa tai Italiassa, jossa itse perheineni olen asunut vuosia.

Vierailija
37/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri eilen kahden pillifarkut ja pari vartalonmyötäistä tunikaa. Ei kyllä tunnu yhtään teiniltä ja miesvaltaisessa työpaikassa olen. En kyllä sit tiiä minkälaisiin vaatteisiin ikäiseni vanhuksen pitäisi pukeutua. Niin ja kauppaankaan en lähde ilman pientä ehostusta. Iik!

N.30v

Vierailija
38/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniltä kuulosta. Ja mitä sitten jos työkaverisi saa miesten huomion? Sinunko se pitäisi saada? Siitä vaan sitten niitä pillifarkkuja jalkaan, jos se kerran niillä irtoaa. Ihan normibyysat ne kyllä on kaikenikäisillä nykyään.

Vierailija
39/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hänen miehensäkään tykkäisi jos hän pukeutuisi nätimmin töihin ja meikkaaminen on lapsilta pois. Meillä ei-fundamentalisteilla mies ei kyttää työpukeutumista ja lapset hoidetaan komeasti vaikka vähän laittaudutaankin töihin. Ihan oikeasti, noilla perusteilla ihan ilmiselvää kateutta. Minä en laittaudu ja muutkaan eivät saa.

Vierailija
40/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se työkaveri vetää aamulla päälleen ne vaatteet jotka ekana käteen osuu ja jotka yhteen sopii, eikä todellakaan mieti asiaa sen enempää. Mutta ap on sitä mieltä että oikein flirttailee vaatteilla.. huhhu.. enpä ole ikinä vastaavaa kuullut. yleensä ihmiset pukeutuvat siten kuin tuntevat olonsa hyväksi ja kotoisaksi, oli se tyyli sitten mikä tahansa.

pitäiskö sopia että 30v täytettyään naisen on hunnutettava itsensä burkhaan? olisi ap:n tapaiset korpit tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi