Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri, aikuinen nainen pukeutuu kuin teini

Vierailija
24.11.2010 |

ja saa tällä tavalla miesten huomion itselleen. Mikä siinä on kun pitää vielä kolmekymppisenä vetää ylleen pillifarkut ja tiukka paita. Olen ajatellut, että sanon jotain, mutta enpä viitsi. Kyllähän tuo ihminen varmaan joskus tajuaa itsekin.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla vasta pienet ongelmat onkin.

Vai potuttaako se että huomio on sulta pois?

Vierailija
2/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pukeutumista rajoittavat vartalon muodot, sääolosuhteet ja tilannekohtaisuus.

Ei ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutuu noin. Useimmiten miniminihame ja reisipituiset saappaat. =) Ja ihan toimistotöissä....

Vierailija
4/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Kyllä naiset on sitten tyhmiä!!! Miksi teidän pitää uskoa tuommoisiin typeriin ja itseännekin rajoittaviin "sopivuussääntöihin"? En voi ymmärtää en!

Vierailija
5/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nelikymppinen

Vierailija
6/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkö kuultaa kateus ap:n viestistä läpi :) Mä en ala pukeutumaan tätivaatteisiin vaikka ikäni olisi mikä. Pukeudun oman tyylini mukaan, vaatteisiin joissa itse viihdyn. Jos se tarkoittaa lyhyttä hametta, saappaita ja tiukkaa paitaa, niin sit pukeudun niin, sanoi siihen muut mitä tahansa.

Vierailija
7/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen ap, tukehdu mummovaatteisiis.

Vierailija
8/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinusta sitten pitää alkaa pukeutua jonnekin löysiin vaatteisiin kun täyttää 30

Vierailija
9/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kylläkään seksikkäästi. Huppareita, löysiä farkuuja ja reisitaskuhousuja. Pitkä hiukset, kevyt meikki. Näyttää ja vaikuttaa korkeintaan parikymppiseltä.

Vierailija
10/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa sillä on? Nuo vaatteet varmaan sopii sille ihan hyvin. Miten sä itse sitten pukeudut, jakkupukuunko? Kaiveleeko miesten huomio? Ala pukeutua sinäkin nuorekkaasti jos kroppasi on siihen tarpeeksi hyvä.

Vierailija
11/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna kaikkien kukkien kukkia. olet vaan kade kun tyokaverisi saa kaiken miesten huomion. itse olet varmasti rumahko hiirulainen.

ei sen puoleen teinimaiset vaatteet aikuisella naisella on typeran nakoista, mutta et todellakaan voi alkaa huomautella asiasta. alapa itse pukeutua naisellisesti mutta tyylikkaasti, varmasti saat viela enemman miehilta huomiota, jos sita kaipaat.

Vierailija
12/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa miesten huomiot?!?

Ei ole kuin lusikalla näköjään annettu sulle, ap. Mitäs jos keskittyisit työtehtävisiisi?

Minkä sillekään sitten voi, että jotkut ovat miesten mielestä jotenkin varmaan viehättävämpiä kuin toiset :D Säkkiinkö pitäisi kivannäköinen vartalo pukea "jo kolmekymppisenä", ettei vaan joku kitkerä työpaikan vanhapiika ihan suivaannu? Ettei vaan kukaan saa kenenkään miehen huomiota ylitse muiden, reps.

Vierailija
13/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, mitä se ap sulle kuuluu, jos joku haluaa laittaa seksikkäät pillifarkut jalkaan. Olet selvästi kade. Ja ehkä sun kropalle ei niitä farkkuja sais jalkaan. Kannatta nyt keskittyä vähän tärkeämpiin asioihin..

Vierailija
14/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai lopulta napattua miehen ja alkoi pukeutua hyvin sovinnaisesti. Ovat nyt onnellinen pari :)

Vierailija
15/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

prioriteetit kuin flirttailu työpaikalla. Ei tulisi mieleenkään pukeutua korostetun naisellisesti paikassa, johon on tultu tekemään töitä. En usko, että miehenikään tykkäisi jos yhtäkkiä alkaisin pukeutua niin. Ja joka-aamuinen meikkaaminen ja pynttäys olisi vain lapsilta pois. Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta tuo on vaan pinnallista. Elämässä pitää olla muitakin arvoja, kuin näyttää hyvältä työpaikan miehille.

ap

Vierailija
16/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa.

Mutta minun esinaiseni pukeutui noin - hän vastasi sentään ison pörssiyrityksen viestintäosastosta. No - ei vastaa enää...

Vierailija
17/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset eivät vaan tajua, että näyttäisivät paremmalta aivan erilaisissa vaatteissa. Oikeasti jos on kroppaa ja ulkonäköä, niin on paljon mahdollisuuksia pukeutua ihanasti ja rennosti ja näyttää aivan tyrmäävän hyvältä!

Mutta ei kun vaan vedetään päälle arveluttavat vaatteet ja korkeat saappaat, voi voi...Ihan säälittävää oikeasti.

Vierailija
18/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja joka-aamuinen meikkaaminen ja pynttäys olisi vain lapsilta pois...

ap

Minä meikkaan (kevyehkösti) joka työaamu. Laitan kellon soittamaan puoli tuntia ennen kuin tarvitsee lapsia herätellä. Ei ole tämä aika siis lapsilta pois. Käytkö vasta suihkussa sen jälkeen kun olet herännyt tms.?

Vierailija
19/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakoru ja huivikin monesti päässä. Mahtaahan ne muut ajatella vaikka mitä...

Vierailija
20/58 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran saa miesten huomion.. Miksi ihmeessä pukeutuisi johonkin tanttavaatteisiin jos näyttää paremmalta noin?

Ja joo, mulla on pillifarkut ja tiukka paita, miksi ei olisi jos ne näyttää hyvältä päälläni? Miksi pitäisi pukeutua tätimäisesti vain siksi että on kolmekymppinen?

ja saa tällä tavalla miesten huomion itselleen. Mikä siinä on kun pitää vielä kolmekymppisenä vetää ylleen pillifarkut ja tiukka paita. Olen ajatellut, että sanon jotain, mutta enpä viitsi. Kyllähän tuo ihminen varmaan joskus tajuaa itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme