Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietääkö kukaan mitään printtikalvoista

Vierailija
23.11.2010 |

ja kuvien painamisesta kankaalle niillä? Itselläni kiinostais aihe mutta en löydä mistään kunnon tietoa! olisi kiva jos joku viitsisi vastata jos tietää EDES jotain:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös jossain muussa kirjakaupassa saattaa olla. Kysy myyjältä. Painettavan paidan tulee olla valkoinen. Lopputulos ei kestä kovin montaa pesua hyvänä. Kuva murenee pesuissa pikkuhiljaa ja kuluu pois. Uutena näyttää ihan hyvältä. Kenties voisi käsinpesussa säilyä parempana, mutta toisaalta niistä valkoisista paidoista eivät sitten tahrat lähde kunnolla käsinpesussa.

Vierailija
2/3 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä oon painanut monenvärisille kankaille ja ihan hyvin se on kestänyt ohjeenmukaista pesua sen jälkeen kun väri on silitetty kiinni. Outoa?

Lienee kiinni käytettävästä painoväristä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä oon painanut monenvärisille kankaille ja ihan hyvin se on kestänyt ohjeenmukaista pesua sen jälkeen kun väri on silitetty kiinni. Outoa? Lienee kiinni käytettävästä painoväristä?

kakkonen tarkoittaa ihan tarvis printterillä ja tavis tulostimen väreillä kalvolle tulostettavaa juttua. Tekstiilivärit kankaanpainannassa kyllä pysyvät pesussa hyvin, mutta se on eri juttu.

-kakkonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi