Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kun mies pyytää sinua ensimmäistä kertaa treffeille niin

Vierailija
14.11.2023 |

Menisitkö mieluiten.

Elokuviin, ravintolaan syömään , kahville, kävelylle vai joku muu mikä.?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle. Kahvit termariin ja menoksi. 

Vierailija
2/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahville kahvilaan, koska olisi kiva hieman tuntustua ensin paremmin juttelemalla.

Vierailija
4/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahville. Nopea ja lyhyt tapaaminen, josta on helppo lähteä pois jos ei tunnu hyvältä.

Vierailija
5/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä jos olen täysin ihastunut mieheen! Mun ja mieheni ensimmäiset treffit oli pizzeriassa XD

Vierailija
6/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle tai kahville mieluiten. Niistä on helpompi liueta nopeasti, jos ei nappaa. Ja jos nappaa, voi tarvittaessa istua pitkäänkin kahvilla tai tehdä pitkän lenkin. Syömässä voin käydä myöhemmin, jos tiedän, että viihdyn hyvin tyypin seurassa. Elokuvat on huono treffipaikka, ei siellä voi jutella. 

Vierailija
7/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle, tosin säävarauksella. En mielelläni lähtisi mihinkään liukkaille teille kaatuilemaan tai kaatosateeseen. Kahvila on inhokkivaihtoehto.

Vierailija
8/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyisin kutsusta.

Vierailija
9/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Jos olen itsekin jo ihastunut/rakastunut ja tunnetaan ennestään ja tiedetään, että meillä synkkaa hyvin, niin silloin mikä tahansa käy, ja jos tunnetaan etukäteen ja kiinnostus on jo selvästi molemminpuolista, voidaan nähdä ihan vaikka jomman kumman luonakin. Tosin en ole kävelytreffien ystävä sen vuoksi, että suurimman osan vuotta on todennäköisesti huono sää tai kylmä, tosin kesällä tuollainen on ihan ok. Elokuvat ei myöskään ihanteellinen sen vuoksi, että leffaa katsoessa ei voi jutella.

Jos kyse on ennestään tuntemattomasta (esim. joku deittipalstalla tavattu tai muu jota ei tunneta), niin silloin mieluiten ihan vaan kahville.

Ja lähtökohtaisesti en tykkää siitä, että treffejä ehdottava yksipuolisesti esittää/kertoo treffipaikan, vaan tykkään siitä, että se sovitaan yhdessä. Näin etenkin, jos ei tunneta ennestään. 

Vierailija
10/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat mieluiten peppupanoille. 

Vierailija
11/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä, kiitos. Ei mitään muuta.

Vierailija
12/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ikinä vie minua treffeille. Heti vaan panemaan. Tylsää.

Vierailija
13/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Jos olen itsekin jo ihastunut/rakastunut ja tunnetaan ennestään ja tiedetään, että meillä synkkaa hyvin, niin silloin mikä tahansa käy, ja jos tunnetaan etukäteen ja kiinnostus on jo selvästi molemminpuolista, voidaan nähdä ihan vaikka jomman kumman luonakin. Tosin en ole kävelytreffien ystävä sen vuoksi, että suurimman osan vuotta on todennäköisesti huono sää tai kylmä, tosin kesällä tuollainen on ihan ok. Elokuvat ei myöskään ihanteellinen sen vuoksi, että leffaa katsoessa ei voi jutella.

Jos kyse on ennestään tuntemattomasta (esim. joku deittipalstalla tavattu tai muu jota ei tunneta), niin silloin mieluiten ihan vaan kahville.

Ja lähtökohtaisesti en tykkää siitä, että treffejä ehdottava yksipuolisesti esittää/kertoo treffipaikan, vaan tykkään siitä, että se sovitaan yhdessä. Näin etenkin, jos ei tunneta ennestään. 

Leffassa nainen voi runkata miestä ja mies sormettaa naista. Näin olen itse menetellyt. 

Vierailija
14/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahville kun on kyse ekasta kerrasta. Se on valinnaisen pituinen tapaaminen, jonka voi lopettaa lyhyeen jos tuntuu siltä.

Ei elokuviin, koska miten siellä tutustuu, kun ei siellä voi puhua. SItä paitsi siellä sit oot jumissa jos toinen alkaa algressivisesti lääppiä.

Ei ravintolaan, koska se on kallista ja sieltäkin on vaikea lähteä nopeasti pois jos alkaa selkäpiitä karmia.

EI kävelylle, koska vähänkään syrjemmällä se on melkein yhtä vaarallista kuin lähteä toisen kotiin. En ole hullu ja toivon etten sinäkään ole, mutta mistäs sen ennakolta ekaa kertaa tavatessa voi tietää?

Vierailija
15/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä sää, kävelylle. Jos huono sää, kahvilaan. 

Fiksua, että kysyt! Nainen

Vierailija
16/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kivoja paikkoja:

- taidenäyttely. Ne on julkisia paikkoja ja siellä voi puhua. Ei edes maksa mitään jos on esim kirjastossa tms paikassa.

- joku kirjaston ilmainen harrastetapahtuma, ei luento koska sielläei voi puhua, mutta joku missä askarrellaan tai vastaavaa

-

Vierailija
17/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle menisin mieluiten, kun olen aika ujo ja ujompi vielä jos mies on ihana.

Vierailija
18/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kahville ja sitten päätetään mitä tehdään seuraavaksi. Leffa vois olla kiva.

Vierailija
19/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppäämään

Vierailija
20/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mietitään sitten jos niin tapahtuu. Mutta tuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi