Tietokoneongelmia, auttakaa
Miten saan viruksentorjuntaohjelma- Normanin pois käytöstä? Olen poistanut sen kaikista mahdollisista paikoista, mutta silti kone sen käynnistää. Oikealla alhaalla näkyy Normanin logo, vaikka koko ohjelmaa ei pitäisi olla enää koko koneessa. Minne se on piiloutunut ja miten sen saan pois?
Auttakaa please!
Kommentit (28)
Mikä virustorjunta eläkeläiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä virustorjunta eläkeläiselle?
Joku kevyt. 130-kiloinen nainen tarvitsee jo huomattavasti raskaamman ja ehkäpä jopa useita.
Muista pestä jauhenliha.
Katso Msconfig komennolla että löytyykö palvelut tai itse ohjelma aktviisena noilla välehdillä.
Lataa pstools koneelle ja käynnistä komentokehoite sitten psexec -s komennolla ja saat system oikat jolla kansion poistaminen pitäisi onnistua.
Minun koneella F-Securen virustorjunta ei suostu toimimaan, ilmoittaa että on jo joku muu mikä pitäisi poistaa. Olen poistanut F-Securen ja ladannut uudelleen. Koneessa ei ole ollut mitään muuta, Windows 11. Onko siinä joku joka tökkii?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä luotettavia? https://www.bleepingcomputer.com/download/norman-uninstall-tool/
Täysin luotettava sivusto, tuolloin 2010 moni suomalainenkin vaikutti siellä.
2010 aikaan jotkut virustorjuntaohjelmat oli oikeasti vaikea poistaa ja piti ihan tehdä ohjeet miten ne jämät poistaa rekisteristä.
16 vuotta yrittänyt päästä eteenpäin mutta kukaan ei auta.