Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olisit valmis maksamaan piparkakkutalosta?

Vierailija
22.11.2010 |

Talo olisi sellanen perinteinen, ei mikään älyttömän iso mutta silti ihan nätti. Meinasin tässä rueta tekemään piparkakkutaloja ja ajattelin myydä niitä mutta en oikeen osaa laittaa niille mitään hintaa kun en ole koskaan aikaisemmin myynyt enkä kyllä itsekkään ostanut. Mitä sinä olisit valmis maksamaan piparkakkutalosta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon myynyt talojani noin 10-vuoden ajan ja menevät kyllä kaupaksi todella hyvin. Hintaa talolla 15€ ja muumitalolla 30€.

Vierailija
2/21 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas bakteerikammoisia täällä...!

Voisin itse maksaa piparkakkutalosta 20e, jos olis oikein hieno malli niin korkeintaan 30e.

-kai joku maksai enemmänkin, mutta joulun aikaan ei ainakaan mulla ole rahaa ylimääräiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pieniä tai pienehköjä taloja, ne menevät mielestäni parhaiten kaupaksi. Hintaa vähän "tasosta" riippuen ehkä 10-20 €. Kukaan ei halua ostaa isoa, kallista linnaa, joka lopulta vaan päätyy kompostiin.

Vierailija
4/21 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat menemään kaupaksi kun teet laktoosittomia ja kananmunattomia.

Vierailija
5/21 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat pieniä.

Vierailija
6/21 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 4-5€ pikkutalosta ja 10€ isosta vois olla aika OK. titenkin riippuu ulkonäöstä;) Näillä hinnoilla olen nähnyt myynnissä

Vierailija
7/21 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia tältä vuodelta??

Vierailija
8/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun hinnoilla tuntipalkoille pääsisi :(

Vierailija
9/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi jonkun toisen tekemää piparkakkutaloa vaikka saisin ilmaiseksi. Mutta joku muu varmaan maksaisi 5-10 e.

Vierailija
10/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyystarkoituksessa myytiin taloja 15-30 e. Ei kovin kummaisesti näkynyt kauppa käyvän, vaikka talot oli sieviä ja hienosti koristeltuja.

Vierailija
11/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyystarkoituksessa myytiin taloja 15-30 e. Ei kovin kummaisesti näkynyt kauppa käyvän, vaikka talot oli sieviä ja hienosti koristeltuja.

hintaan 25€/kpl.

Vierailija
12/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät ja hyvin kootut piparitalot ovat aika kalliita.

Itse olen tehnyt ja antanut lahjaksi ystäville. Eipä käynyt mielessä että heidän mielestään se on kammottavan huono "lahja" : "no en todellakaan ottaisi jonkun toisen rtekemään vaikka ilmaiseksi saisin.."

Vierailija
13/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyteen (tai esim. koulun matkakassaan) voisin maksaa max 25 €, muuten max 15 €.

Eipä tosiaan tuntipalkkaa kannata laskea.

Vierailija
14/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei siitä saa edes omiaan pois, mutta jotenkin tuo piparkakkutalo on vaikea hinnoiteltava...en ehkä lähtisi myymään sellaisia alunperinkään.

Vierailija
15/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-50€. Piparkakun päälle tehdyissä minitaloissa, joissa ei ollut karamelleja tms. oli hintana 6€.

Kaikki menivät kuumille kiville ja lisää olisi mennyt jos vain olisin ehtinyt tekemään!

Suosittelen tekemään ennemmin vähemmän taloja, mutta huolellisesti ja näkemään vaivaa koristelussa, kuin paljon nopeasti tehtyjä taloja, joista ei voi pyytää kunnolla ja joita kukaan ei osta.

Vierailija
16/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa sillä en ostaisi jonkun tekemiä piparitaloja.

Minua inhottaa ajatus miten niitä on näperrelty sormilla, niitä karkkeja varsinkin ja kuorrutetta ehkä välillä nuolaistu siitä tuubista/pursotuspussista ja vähän kaivettu nenää tai persettä ja jatkettu koristelua iloisesti... Ne hikipisaratkin mitkä valuu keittiön kuumuudessa koristeiden väliin...

Vierailija
17/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt markka-aikaan satoja mökkejä jouluaikoina opiskelujen rahoittamiseksi. 50mk oli silloin 90-luvun hinta ja meni kuumille kiville. Mielestäni sen ajan 50mk on hyvinkin 20€ tänä päivänä.

Vierailija
18/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En senttiäkään. Mulle ei ole vielä valjennut piparkakkutalojen funktio.

Vierailija
19/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin valmis maksamaan vaikka 100 kunhan on hieno

Vierailija
20/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää ihan normaali talo, jossa on piparia tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän