Mitäs jouluhommia tänään ohjelmassa?
Mun täytyy laittaa jouluvieraiden petit kuntoon ja taidan siivota jo makuuhuoneet ja yläkerran vessan.Voisinpa oikeastaan vaikka lapsen kanssa leipoa pipareitakin,tai torttuja
Kommentit (9)
Pidän sitä ikävänä hommana, jos oikein irrottaa vihanneslaatikot sipulinkuorineen... ja kaikki. Meillä vielä kaksi samanlaista jääkaappia...Viime viikolla vielä maitopurkki oli vuotanut ja tein tuolloin vain pintapuolisen pesun, mutta kyllä sitä maitoa varmaan joissain pikkukoloissa vielä on...:/
vasta aatonaattoon.
siivota ei hirveästi tarvitse,meillä on ns. perussiistiä.
eli kunhan ollaan.laitetaan joulutontut ikkunaan ja seinille:)
normaaliin tapaan émme tee jouluksi mitään suursiivousta.
Saunan jynssäys on kyllä perinteisesti ollut sen heiniä ja ruokia tekee mun kanssa jos sattuu silloin olemaan paikalla.ap
Mua vaan aina ihmetyttää nää avaukset kun "minä teen sitä ja tätä"...eikö tosiaan perheissä miehet osallistu muuten kuin pakottamalla?
Mutta koita nyt ymmärtää etten voi odottaa kaikkien hommien kanssa iltaan asti vain siksi että kaikki hommat jakautuisi tasan :) ap
Ehkä makkarin siivous, muualla onkin jo tosi siistiä. Siivouksen ylläpitoa et on siistiä vielä aatoonakin.
Joo, ja parin lahjan pakkaus ja toimitus. Ja parin tilaus.
nyt aamusta, sitten kaupungille ostoksille. ensi viikolla sitten siivousta ja loput leipomiset.