Lasivitriineistä tuli mieleen, mitä muuta junttia olette havainneet muiden kodeissa?
Kommentit (164)
seinälle kehystetyt omat hääkuvat, joissa poseerataan silmälasit-huntu-krumeluurikaulakoru lookissa, jo on hienoa, kertakaikkiaan!
[/quote]
silmälasit-huntu-krumeluurikaulakoru look??? Miten tuo silmälasit liittyy mitenkään junttiin sisustukseen.... Käsittääkseni aika "no-can-do" jos sellaiset sattuu omistamaan nähdäkseen :)
Pahimmillaan niissä on jotain ranskankielistä kirjoitusta jossa aksentit päin honkia.
Jos leipälaatikkoon pitää kirjoittaa mitä se sisältää, niin miksei voi lukea "LEIPÄÄ" eikä "BREAD"?
Ovat mielestäni isot puukirjaimet, joista muodostuu sana Family, Kitchen tmv. ja muut julistukset, kuinka perhe on ihana ym. Samaa sarjaa eli mautonta on mielestäni myös kaikki roikkuvat sydämet ym. yltiöromanttiset hörhelöt.
Kun satun vielä ymmärtämään että se bread tarkoittaa leipää, niin mielummin mä sellaisen ostaisin jos ostaisin.
Sellainen yksiovien korkea, ei kiinni missään kirjahyllyssä.... Kirjahylly on junttia, paitsi kirjastossa. Beiget nahkasohvat enkä vielä enemmän. Kaakelointi kylppärissä jos ylä- ja alaosat on erivärisiä ja välissä on "koriste" boordi. Sama tapeteisssa. Koristelautaset, etenkin Heljä Liukko Sunström. Muumimukit. Onhan niitä, mutta tehköön jokainen tyylillän, kuten minä vitriineineni.
kyllä kertoo ikävää ihmisestä. Pahinta on ne pienet laudat seinillä, joilla on sitten joku
koriste-esine, valokuva ja pari kirjaa.
Sellainen yksiovien korkea, ei kiinni missään kirjahyllyssä.... Kirjahylly on junttia, paitsi kirjastossa. Beiget nahkasohvat enkä vielä enemmän. Kaakelointi kylppärissä jos ylä- ja alaosat on erivärisiä ja välissä on "koriste" boordi. Sama tapeteisssa. Koristelautaset, etenkin Heljä Liukko Sunström. Muumimukit. Onhan niitä, mutta tehköön jokainen tyylillän, kuten minä vitriineineni.
kyllä kertoo ikävää ihmisestä. Pahinta on ne pienet laudat seinillä, joilla on sitten joku
koriste-esine, valokuva ja pari kirjaa.
:D
voi jessus tätä palstaa ja ihmisiä, tää on ihan täys pellepalsta :D
Tähän kun yhdistää persikkaan vivahtavan
on junttiuden suurin symboli!
Sininen möhkäle sisustuksessa kuin sisutuksessa, voi luoja!
"pyökin" värisen sohvapöydän ja seinälle kehystetyt omat hääkuvat, joissa poseerataan silmälasit-huntu-krumeluurikaulakoru lookissa, jo on hienoa, kertakaikkiaan!
inhotuksessa. Tuo silmälasi-huntu-krumeluuri etenkin.
Miksi ostaa tauluja kun ne kerran on nähnyt? Miksi tavata samoja ihmisiä uudestaan?
Mitä virkaa niitä kirjoja on säilyttää jos ne on lukenut? Meille ei ikinä tule moista.
Miksi säilyttää levyjä jotka on kerran kuunnellut?
olette ihania mammat!
Jos mun pitää valita musiikki tai kirjat, valitsen musiikin.
Ei noita pysty vertaamaan keskenään.
kaikki muu mitä minun sisustuksessani ei ole. Minun sisustuksessani ei ole mitään junttia.
Aamen. Eiköhän olisi aika pistää piste tällekin ajanhukkaketjulle.
miten idiootteja ihmisiä sitä suomessakin tallaa, ja vielä pitävät itseään jotenkin muita ylempiarvoisina. Kyllä on elämänarvot joillain vinksallaan, ja nuppi täynnä harhakuvitelmaa omasta erinomaisuudesta.
Ymmärrän kyllä millaista sisustusta moni keski-ikää vasta lähestyvä ei nykyään pidä kovin coolina, mutta monella menee kyllä oma ylevyys hieman yli. "siinä taas yksi joka ei tiedä mistään mitään".
ps. oletteko koskaan kuulleet vanhaa sanontaa "makuasioista ei voi kiistellä"?
miten idiootteja ihmisiä sitä suomessakin tallaa, ja vielä pitävät itseään jotenkin muita ylempiarvoisina. Kyllä on elämänarvot joillain vinksallaan, ja nuppi täynnä harhakuvitelmaa omasta erinomaisuudesta.
Ymmärrän kyllä millaista sisustusta moni keski-ikää vasta lähestyvä ei nykyään pidä kovin coolina, mutta monella menee kyllä oma ylevyys hieman yli. "siinä taas yksi joka ei tiedä mistään mitään".
etenkin jos se sanotaan suomeksi, englanniksi se kuulosta apaljon paremmalta.
Makuasia se on noi kieletkin, vai väitätsä että sun mielestä jokainen kieli on kaunista kuultavaa?
Makuasia se on noi kieletkin, vai väitätsä että sun mielestä jokainen kieli on kaunista kuultavaa?
Mulla on:
-yksi pentikin poro
-olohuoneen seinällä Heljä Liukko-Sundströmin kukkataululaattoja
-olohuoneessa yhden seinän kokoinen kirjahylly täynnä kirjoja
-ikkunalaudalla monen monta kivituikkua
-makuuhuoneiden katoissa mäntypaneelit
-kirjahyllyt ja lastenhuoneiden hyllyt Lundiaa
Ja erittäin viihtyisä koti :).
Muuten sinä, joka ajattelit heittää sen pentikin poron jonkun otsaan, lähetä se poro ennemmin mun yksinäisen poron kaveriksi.
Niin ja tää mun koti on sisutettu just sillä oikealla tavalla, te muut ootte juntteja, ei voi mitään.
mutta jos pitää sanoa, mikä omasta mielestä on junttia, niin...
eriväriset Mariskoolit rivissä (mun ykkösinhokki, koska en kertakaikkiaan pidä niistä)
pienet pitsiliinat, mielellään eripariset
keraamiset eläimet, kukkamaljakot ja muu pikkurihkama pölyä keräämässä
koriste-esineet ja taulut vessassa
jättiviuhkat seinillä
Elokuvista ja luonto-ohjelmista näkee yksityiskohdat ja pääsee ihan eri tavalla fiiliksiin kuin pienestä töllöttimestä.
palikkasohvat, karvamatot, korkeakiiltoiset huonekalut..modernia ja kaunista. Mutta samalla itseasiassa aika tylsää, jos kaikilla alkaa olla samannäköinen koti. Oikea junttien koti!
Boknäsin vitriinit? mietin pääsenkö junttilistalle?;-)
-Kitara seinällä (meillä monta)
-sininen sohva
-kuvaputki tv
-räsymatto keittiössä
-liikaa huonekaluja
-iso hylly jossa roskaromaaneja mm.
-ruskeat verhot
-lankamatto
vissiin oli muutakin..
Pahimmillaan niissä on jotain ranskankielistä kirjoitusta jossa aksentit päin honkia.
Jos leipälaatikkoon pitää kirjoittaa mitä se sisältää, niin miksei voi lukea "LEIPÄÄ" eikä "BREAD"?