Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Raskaana ei ole kivuliaita menkkoja 👍

Vierailija
19.07.2024 |

Let that sink in

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Win Win tilanne

Vierailija
2/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ok. Mulla ei ole ikinÀ ollut menkkakipuja.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja jos on mies niin ei ole edes niitÀ menkkoja.

Vierailija
4/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos on mies niin ei ole edes niitÀ menkkoja.

MÀ oon nainen mutta menkat ei ikinÀ oo erityisemmin hÀirinnyt mua.

Vierailija
5/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On vain oksennustautifiilis 3 kk putkeen, sukkapuikkoiskukipuja kohdunkaulalla, alavatsakipuja, liitoskipuja yms., yms.

Kaikki hupentuu synnytykseen, jossa sukuelimet repeÀvÀt.

Vierailija
6/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain oksennustautifiilis 3 kk putkeen, sukkapuikkoiskukipuja kohdunkaulalla, alavatsakipuja, liitoskipuja yms., yms.

Synnytyksen jÀlkeen voi olla vÀhemmÀn kuukautiskipuja.

Vierailija
7/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei Pentti

Vierailija
8/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiskivut ei ole luonnollinen asia vaan niiden takia pitÀis kÀydÀ lÀÀkÀrissÀ. Naiset itse yllÀpitÀÀ jotain aivan ihme ilmapiiriÀ demonisoimalla menkkoja ja kilpailemalla kuka on kipein vaikka ihan oikeasti terveessÀ kropassa sulla vaan vuotaa verta alapÀÀstÀ 3-7 pÀivÀÀ, minkÀ ei pitÀisi hÀiritÀ ketÀÀn ylitsepÀÀsemÀttömiÀ mÀÀriÀ.

t. kÀtilö

Vierailija
9/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiskivut ei ole luonnollinen asia vaan niiden takia pitÀis kÀydÀ lÀÀkÀrissÀ. Naiset itse yllÀpitÀÀ jotain aivan ihme ilmapiiriÀ demonisoimalla menkkoja ja kilpailemalla kuka on kipein vaikka ihan oikeasti terveessÀ kropassa sulla vaan vuotaa verta alapÀÀstÀ 3-7 pÀivÀÀ, minkÀ ei pitÀisi hÀiritÀ ketÀÀn ylitsepÀÀsemÀttömiÀ mÀÀriÀ.

t. kÀtilö

IkÀvÀ fakta on, ettÀ lÀÀkÀrit vÀhÀttelevÀt kipuja tai runsaita vuotoja. LÀÀkÀrissÀ kÀyminen on siis turhaa. Kaikkein typerimmÀt lekurit saattavat sanoa teinille, ettÀ raskaus ja synnyttÀminen kyllÀ poistaa kivut.

Vierailija
10/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ripulissakaan ei ole ummetusta.

Vierailija
11/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kÀtilö

IkÀvÀ fakta on, ettÀ lÀÀkÀrit vÀhÀttelevÀt kipuja tai runsaita vuotoja. LÀÀkÀrissÀ kÀyminen on siis turhaa. Kaikkei

TÀÀ on ihan totta ja valitettavasti osa tuota ilmapiirin luomista, koska valtaosa gynekologeista on naisia. Ilmapiirin pitÀis oikeasti muuttua, menkkojen ei pitÀisi olla mikÀÀn "naistenvaiva" vaan ihan luonnollinen osa naisen elÀmÀÀ ja tosi paljon tarkemmin pitÀisi tutkia mistÀ menkkakivut ja runsaat vuodot yksilöllÀ johtuu.

Vierailija
12/12 |
19.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole kuolleenakaan. Silti ottaisin kummassakin tapauksessa mieluummin ne menkkakivut.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kaksi viisi